بهترین و با کیفیت ترین تخفیف بوتاکس پیشانی در تهران

بهترین تخفیف بوتاکس پیشانی: 300 درصد افزایش اعتماد به نفس، زیبایی و شادمانی

تخفیف بوتاکس پیشانی

سلام و شب و روزتان به نیکی و شادمانی. خوش آمدین.

زمان خواندن مطلب زیر: سه دقیقه با یک عمر  زیبایی ماندگار

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از قدیم گفتن پیشانی بلند و زیبا نشان از بخت و اقبال بلند دارد. پیشانی محل پریشانی موهای کمند و اولین بوسه ی تازه دامادهای خجالتی بر چهره عروس هست. خب، چه بهتر که همیشه شاداب و جوان بمونه.

در مطلب حاضر، بهترین تخفیف های بوتاکس پیشانی در تهران و سراسر ایران رو معرفی و به تمامی سوالات رایج شما درباره بوتاکس پیشانی پاسخ دادیم.

فهرست مطالب

تجربه تخفیف بوتاکس پیشانی من

خیلی ها برای محو کردن چین و چروک پیشانی و خطوط اخم ابروهاشون یا بوتاکس میزنن و یا جراحی میکنن. من روش بوتاکس رو انتخاب کردم چون پوستم اونقدرا پیر نشده بود و نمیتونستم عوارض جراحی رو تحمل کنم. به علاوه، هزینه های بوتاکس ارزون تر از جراحی در میومد.

از سی و پنج سالگی بود که متوجه خطوط پیشانی صورتم شدم. گاهی از کانسیلر آرایشی برای پوشاندن تک تک خطوط استفاده می کردم. به خصوص، دوست نداشتم تو مهمونی اطرافیان بهم تذکر بدن و از صورتم ایراد بگیرن. تا میتونستم پوست میوه تازه روی پیشانی م میگذاشتم ولی خطوط سمج و سر جاشون بودن. یه روز دقت کردم دیدم دو طرف پیشانی م باریک تر و لاغرتر شده و چین و چروک هاش بیشتر توی چشم میزنن. تازه خط اخمم هم شده بود قوز بالاقوز.

حالم از خودم به هم می خورد. هر کی منو نمی شناخت فکر میکرد چقدر عبوس و بداخلاقم. نمیتونستم مخاطب ناشناس رو زود جذب کنم. در کل، از وقتی خطوط اخم و چین و چروک پیشانی م ظاهر شدن، اوضاع روحی منم به هم ریخت.

اما بعد از بوتاکس، هم خوشحال شدم هم ناراحت؛ خوشحال از اینکه بالاخره سر عقل اومدم و بوتاکس زدم و ناراحت از اینکه چرا اینهمه سال به فکر نبودم و تا مرز چهل سالگی خودمو اذیت کردم.

می خوام بهتون بگم: اگه نگران هزینه ها هستین، این نگرانی بیهوده هست. کافیه بدونین چه طوری و در چه مواقعی تخفیف های درست حسابی بگیرین. من خودم از شوهرم یاد گرفتم چه طوری بهترین تخفیف های با کیفیت رو پیدا کنم: با تحقیق حضوری از حداقل سه چهار جا، مقایسه انواع مارک ها و قیمت ها، مشورت قبلی با افراد متخصص و کمی صبر و حوصله به خرج دادن.

نقاط تزریق بوتاکس پیشانی و خطوط اخم بین ابروها

تفاوت بوتاکس و ژل برای رفع خطوط اخم و چین و چروک پیشانی

شاید براتون سوال پیش بیاد که فرق بوتاکس و ژل در چیست. عملکرد بوتاکس با ژل کاملا متفاوت است؛ به این صورت که، بوتاکس با عضلات سروکار داره (تصویر فوق) اما ژل با فضاهای خالی و گودی ها. به عبارت ساده تر، بوتاکس جلوی فعالیت عضلاتی رو مسبب اخم و چین و چروک هستند رو میگیره اما ژل حجم دهنده هست. ژل فضاهای خالی و گودی ها رو پر میکنه.

اگر مشکل چین و چروک های پیشانی شما ناشی از تحلیل عضلات و کمبود کلاژن و الاستین در بافت زیر جلدی پوست باشه، تزریق ژل انجام میشه.

5 نکته مهم قبل از تزریق هر گونه بوتاکس با تخفیف

5 نکته که قبل از دریافت بهترین تخفیف بوتاکس پیشانی باید بدانید

  1. فریب تبلیغات چشمک زن و عبارات تخفیف های استثنایی ارزان قیمت و 90 درصدی رو نخورید! به جای آن، اهل تحقیق و کنجکاوی باشید. اطلاعات عمومی تون رو درباره ی مارک بوتاکس اصل و فیک افزایش بدین.
    بهترین تخفیف بوتاکس پیشانی یا صورت تخفیفی هست که هم دکترش کاربلد باشه و هم مارک مرغوب تزریق بشه وگرنه این تخفیف هر چه قدرم ارزون باشه بیشتر ضرر می رسونه تا سود!
    تشخیص بهترین مارک بوتاکس اصل از فیک

    خب، چه طوری مارک اصل بوتاکس رو از فیک تشخیص بدیم؟ چند ترفند ساده داریم:
    1.1. بوتاکس اصل یه سری مشخصه ها داره: قیمتش خیلی ارزون نیست! ممکنه قیمتش متوسط باشه ولی ارزانترین یا حتی ارزان نیست. از چین وارد نشده! نام شرکت سازنده بوتاکس به صورت کامل با املای درست روی کارتن و ویال بوتاکس یکسان درج شده. یه شماره شناسه مخصوص داره که می تونین از کیفیتش مطمئن بشین. شرکت های معتبر از هولوگرام های پیشرفته برای پیگیری اصالت کالاهاشون استفاده میکنن. کافیه کد QR رو اسکن کنین و یا با خود شرکت و نماینده رسمی پخش محصول در ایران تماس بگیرین. بوتاکس های فیک یه جا نه یه جای دیگه گاف میدن: یا عنوان محصول یه چیز دیگه هست و با عنوان اصل فرق میکنه، یا املا و فونت کلمات با اصلش فرق میکنه و یا شکل درب ویال فرق میکنه. به هر حال، کافیه تصویر بوتاکس اصل از شرکت معتبر و سازنده رو با اونچه که قراره بهتون تزریق بشه مطابقت بدین.
    1.2. هر برند از بوتاکس اصل تاریخ تولید و انقضاء خاص خودش رو داره. شرایط ذخیره و نگهداری ش هم مشخص هست. بعضی بوتاکس ها یخچالی و بعضی غیر یخچالی هستن. بوتاکس های تقلبی و قاچاق ممکنه تاریخ تولید و انقضاء رو بزنن ولی در شرایط نامناسبی نگهداری میشن. اینو دکتر میتونه تشخیص بده.

  2. مراقب تخفیف های گروهی، تخفیف های ارزان قیمت ن ت برگی یا تخفیفات باشین. مراکز متعددی از معتبر تا نامعتبر در این وبسایت های تبلیغاتی آگهی درج می کنن. مسئولیت شناسایی مراکز معتبر از نامعتبر با خود شماست نه آنها. فقط و فقط با اطلاعات قبلی می تونین بهترین تخفیف ها رو به دست بیارین. و البته فراموش نکنین که اغلب بوتاکس های چینی یا تاریخ گذشته در میانه ی همین تبلیغات مخفی شدن و به اسم بوتاکس کانادایی یا دیسپورت اصل و چنین و چنان به فروش میرسن!
  3. حتما از چند جا قیمت بگیرین و حتما ویال بوتاکس رو حضوری بررسی کنین. از دکتر درخواست کنین تا ویال رو بهتون نشون بده. درب ویال رو چک کنین که مهر و موم باشه. به عبارتی، از تزریق بوتاکس فریز شده ای که درب آن قبلا باز شده خودداری کنین؛ بعد از باز شدن ویال و رقیق سازی، کارآیی مواد بوتاکس ظرف 4 ساعت و در نهایت تا 24 ساعت به سرعت کاهش پیدا میکنه. بعد از گذشت 24 ساعت دیگه اثر قابل قبولی نخواهد داشت.
  4. دکتر متخصص مجرب فراموش نشه. متخصصین پوست، جراحان پلاستیک و یا جراحان عمومی رو در نظر بگیرین.
    نکته مهم:
    حتی اگه مارک بوتاکس فوق مرغوب باشه، خیلی خیلی مهمه که دکترتون مجرب باشه. در ایران، جای تاسف هست که خیلی ها با سلامت خود بازی میکنن و کار به جایی رسیده که آرایشگرها بوتاکس تزریق میکنن. تزریق بوتاکس نزد افراد غیر متخصص خطرات زیادی دارد. ساختار پوست انسان بسیار پیچیده و ظریف هست. در تزریق بوتاکس، شبکه وسیعی از اعصاب، مویرگ ها، رگ های خونی، عضلات زیر پوستی و غیره نیز درگیر می شوند. به عبارتی، اگه تزریق با عمق و دوز مناسب و در نقاط هدف انجام نشه، احتمال آسیب به اجزای دیگه ی صورت وجود خواهد داشت. برای مثال، یکی از علت های اصلیِ عارضه افتادگی شدید پلک بعد از تزریق بوتاکس پیشانی تزریق غیر تخصصی بوده! فراموش نکنیم که هر فردی ممکنه واکنش متفاوتی به مواد بوتاکس نشون بده. متخصصین زیبایی با توجه به بررسی قبلی سوابق پزشکی، مصرف دارو، راحی قبلی، تداخل عمل های زیبایی، و شرایط روحی روانی بیماران بوتاکس رو تزریق میکنن اما افراد غیر متخصص با توجه به میزان درآمدزایی خود!
  5. اگه فرصت تحقیق حضوری رو ندارین، با یه کلیک میتونین بهترین تخفیف بوتاکس پیشانی رو از بهترین مراکز بوتاکس تهران و ایران دریافت کنین:
5 نکته مهم درباره بهترین مرکز بوتاکس تهران

آیا تزریق ژل و بوتاکس پیشانی به صورت همزمان ممکنه؟

گاهی برای جوانسازی پوست هم به بوتاکس نیاز میشه و هم به ژل. برای مثال، اگر خطوط اخم و پیشانی خیلی عمیق باشه، ممکنه به تزریق ژل اسید هیالورونیک (پر کننده و حجم دهنده) و بوتاکس (فلج کننده ی عضلات مسبب چین و چروک و اخم) نیاز باشه.

یک سری مطالعات درباره ی تزریق همزمان ژل و بوتاکس انجام شده. محققان ماده اسید هیالورونیک HA و بوتاکس BNT نمونه ی A رو با هم ترکیب و در یک سرنگ به دور چشم و پیشانی تزریق کردن. به گفته ی آنها، نتایج کار فوق العاده بوده. در اینجا، بایستی توجه کنیم که این محققان برای بررسی نتایج تزریق همزمان ژل و بوتاکس، به تولید یک محصول ترکیبی جدید با دوزهای مشخص اقدام کردن. البته هنوز مطالعات کافی در این زمینه انجام نشده.

پیشگیری از اوردوز بوتاکس و ژل

جواب نهایی: پوست شما ابتدا توسط پزشک بررسی میشه. برای رفع چین و چروک های پیشانی که منشاء اونها حرکات اضافی و انقباض عضلات هست، بوتاکس تزریق میشه. خیلی مهمه که دوز بوتاکس از حد معینی فراتر نرود. در واقع، بایستی بین هر جلسه بوتاکس با بعدی سه ماه فاصله باشه. البته در نهایت این پزشک هست که درباره ی مقدار واحد استاندارد بوتاکس برای هر نقطه از پیشانی شما تصمیم میگیره.

اگه منشاء چین و چروک های پیشانی شما تحلیل الاستین و کلاژن های پروتئینی در زیر پوست باشه، تزریق فیلر ژل حجم دهنده انجام میشه.

بستگی به نظر پزشک، تزریق ژل در جلسه ی جداگانه ای و با رعایت فاصله زمانی انجام میشه. به هر حال، متخصص بنا به تجربه ی شخصی خود و شناختی که از واکنش های پوستی شما به مواد بوتاکس یا ژل داره نظر نهایی رو اعلام میکنه.

زئومین بهترین مارک در صورت آلرژی به بوتاکس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن