بهترین مارک بوتاکس در مرکز شریعتی تهران

بهترین مارک های بوتاکس ایرانی و خارجی در مرکز شریعتی تهران

فهرست مطالب

بهترین مارک بوتاکس

سلام. به خانه تخصصی بوتاکس خوش اومدین.

چندی پیش لینک یه تبلیغ درباره بهترین تخفیف دیسپورت رو از صفحه اول گوگل باز کردم. با کمال تعجب دیدم قیمت دیسپورت زیر قیمت واقعی ست و اصلا با عقل جور در نمیاد. آخه امکان نداشت چون این قیمت پایین با تحریم و کمیابی این شبه بوتاکس جور در نمیومد.
من گاهی حضوری و با قرار قبلی به بعضی مراکز لیزر سر میزنم چون بخشی از کارم تحقیق و پژوهش میدانی هست. یه روز از مدیریت مرکز زیبایی شریعتی سوال کردم:
“یه جایی دیدم قیمت دیسپورت رو زده زیر قیمت و تخفیف هم میدن. تخفیف شما چطوریه و چه قیمتی هست؟”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مدیریت مرکز شریعتی تهران لبخندی زد و گفت: “عزیزم، این صد در صد تقلبی هست. دیسپورت الان خیلی کمیاب شده و بعضی ها تقلبی ش رو وارد کردن و به اسم تخفیف دارن مشتری جذب میکنن.”
از صداقتی که مدیریت این مرکز داشت خوشحال شدم.

هم اکنون، قصدم اینه که بهترین مارک های بوتاکس در ایران و جهان و نیز بدترین مارک ها و وبسایت های بوتاکس تقلبی رو نیز به شما معرفی کنم. معمولا در اینترنت سرچ کنین کمتر پیش میاد که از بدترین بوتاکس ها اسمی ببرن ولی ما واقعیت ها رو به شما میگیم.
به علاوه، به روش های تشخیص بوتاکس اصل از تقلبی نیز اشاره میکنم.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس لب در تهران، اصفهان، مشهد و کرمان

خاطره یک دوست از بدترین مارک بوتاکس

دوستی داریم که یه بار بوتاکس تقلبی زده بود و جرات نمیکرد دوباره اقدام کنه. از دوستم خواستم دقیق گزارش کنه که چه نوع بوتاکسی با چه دوزی رو زده و چه عوارضی رو تجربه کرده. خلاصه ای از خاطره ش رو میگم که فکر می کنم قبل از تزریق به دردتون بخوره.

                    من بوتاکس ارزون قیمتی زدم که فکر میکنم حتی تاریخ گذشته هم بوده. تزریق رو در یه درمانگاه عمومی انجام دادم و حتی دقت نکردم اونی که تزریق کرد واقعا پزشک کاربلد بود یا نه. اون تزریق نه تنها هیچ تاثیری برای کاهش خط اخمم نداشت بلکه کلی دردسر و عوارض کشیدم. برای اعتراض به نتیجه، باز به همون درمانگاه رفتم و اونها هم لطف کردن یه دوز دیگه به فاصله ی دو هفته از دوز اول بهم تزریق کردن! رفته رفته تمام پوست بدنم یهویی کهیر میزد. خارش شدیدی داشتم. همش فکر میکردم پشه ای چیزی نیش زده یا زونا گرفتم. یه مدت طولانی خوب نمیشدم و قرص ها فایده نداشت. چون اطلاعات نداشتم نمیدونستم ممکنه از عوارض بوتاکس باشه. بعدها که مقالات وبسایت تهران اسکین رو خوندم فهمیدم احتمال داره از بوتاکس بوده باشه. تازه متوجه شدم دوز بوتاکس نباید کمتر از سه ماه دوباره تکرار شه! دیگه عوارض داشت پوستمو می کَند که رفتم متخصص پوست. ایشون ازم درباره ی سوابق پزشکی و مصرف دارو و حتی سبک زندگی پرسید و اینکه چه مارک بوتاکسی زدم. گفتم نمیدونم فقط ارزون بود. برای دکتر تعریف کردم که چی به سرم اومده و ایشون احتمالاتی دادن. از جمله، واکنش آلرژیک بدن خودم به ترکیبات بوتاکس، تقلبی بودن بوتاکس و اینکه ممکنه تاریخ گذشته بوده یا با تکنیک نادرست تزریق شده و به خون راه یافته. بهم گفتن که بوتاکس های چینی فعلا مورد تایید وزارت بهداشت نیستن. البته تست خون دادم و داروهای تصفیه کننده خون مصرف کردم تا مشکلات کهیر و خارش پوستیم حل شد.

دوست ما بالاخره دلش رو به دریا زد و تصمیم گرفت اینبار مارک خوب تزریق کنه. بعد از تزریق مارک زئومین، خدا رو شکر خط اخم بین ابروهاش محو شد و دچار عارضه نیز نشد. این موفقیت نشون میداد که دفعه اول بوتاکس مرغوب نزده بوده.

لوگو زئومین اصل آلمان

بوتاکس زئومین xeomin

زئومین یکی از بهترین برندهای بوتاکس در اروپاست که در ایران نیز تزریق میشه. در ویال های 50، 100 یا 200 واحدی تولید شده. در زیبایی، برای رفع افتادگی پلک و رفع خطوط اخم و پیشانی خیلی عالی جواب داده.

لینک وبسایت رسمی بوتاکس زئومین انگلیسی

لینک اطلاعات کامل زئومین اصل به انگلیسی

لینک رو به این علت گذاشتم که با چشم خودتون زئومین اصل رو مشاهده کرده و اطلاعاتش رو بخونین.

سال 2011 بود که زئومین مورد تایید FDA قرار گرفت و وارد دنیای زیبایی شد. زئومین اصل محصول شرکت دارویی مِرز فرانکفورت آلمان هست. در آمریکای جنوبی و اقصا نقاط جهان نیز نمایندگی هایی دایر کرده.

حداکثر دوز زئومین برای خطوط اخم

دوز زئومین برای اهداف پزشکی متفاوت هست.

حداکثر دوز زئومین برای رفع خط اخم 20 واحد هست. این 20 واحد رو به 5 قسمت اصلی 4 واحدی تقسیم میکنن که در نقاط مختلف بین ابروها تزریق میشن. یعنی، هر نقطه خاص از عضله 4 واحد دریافت میکنه.

دمای نگهداری بوتاکس زئومین

زئومین قبل از باز شدن ویال میتونه به صورت غیریخچالی و در دمای اتاق بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد نگهداری بشه. البته در یخچال با دمای 2 تا 8 درجه نیز قابل نگهداری ست. در فریزر، از منهای 20 تا منهای 10 درجه نیز قابل ذخیره هست. تاریخ انقضاء رو روی ویال نوشته.

مقایسه بوتاکس نورونوکس با دیسپورت و مسپورت

بوتاکس نورونوکس کره ای 

تزریق نورونکس neunorox محتوی سم بوتولینوم نمونه A اولین بار سال 2006 تایید شد. در سه ویال 50، 100 و 200 واحدی به بازار عرضه شده. این مارک شبیه بوتاکس و ساخت شرکت مدیتوکس کره جنوبی ست. نورونوکس در واقع مانند دیسپورت  نوعی بوتاکس هست اما از بوتاکس ارزونتره. به گفته ی شرکت مدیتوکس، کیفیت و اثربخشی نورونوکس حتی از بوتوکس آلرگان آمریکایی نیز بهتره. حدود 50 کشور نمایندگی هایی رو برای واردات و خرید و فروش نورونوکس دایر کردن. 

مهمترین کاربرد بوتاکس فلج کردن عضلات اخم و عضلاتی ست که چین و چروک رو در صورت شما ایجاد میکنن. برای مثال، چین و چروکی که موقع لبخند زدن در گوشه های بیرونی چشم ایجاد میشن. 

با تزریق به عضلات اخم و مسبب چروک، نورونوکس تا شش ماه این عضلات رو شل و ریلکس میکنه. 

ترکیبات و دوز بوتاکس کره ای نورونوکس 

نورونوکس در سه ویال 50، 100 و 200 تولید میشه. هر ویال علاوه بر واحد (U)، شامل دو تثبیت کننده سرم آلبومین انسانی 0/25 میلی گرم و سدیم کلراید (EP) به مقدار 0/45 میلی گرم می باشد.

انواع برند نورونوکس کره ای

نورونوکس انواع برند داره. از جمله، سیاکس، بوتولیفت و مدیتوکسین

اطلاعات کامل و عکس دیسپورت اصل اینجاست

اطلاعات کامل دیسپورت اصل

دیسپورت dysport شبیه بوتاکس هست فقط از نظر ترکیب یه مقدار باهاش متفاوته. دیسپورت اونقدر معروفه که بیش از 97 درصد اونایی که تزریقش کردن میگن دوباره اینکارو انجام میدن. انواع کلینیک های زیبایی در بیشتر از 70 کشور مرتب دیسپورت رو برای مراجعین مختلف تزریق میکنن.

فرق دیسپورت با بوتاکس

بوتاکس و دیسپورت هر دو از سم بوتولینوم نمونه A تولید میشن اما ترکیب پروتئینی دیسپورت قویتر از بوتاکس هست.

مهمترین کاربرد دیسپورت از بین بردن خط اخم بین ابروهاست اما کاربردهای بوتاکس وسیع تر هست.

نکته: چون دیسپورت قوی هست، برای از بین بردن خطوط ملایم بهتره از بوتاکس استفاده کنین نه دیسپورت. دیسپورت رو برای خطوط اخم متوسط تا شدید بزنین.

ماندگاری بوتاکس دیسپورت

اثر بوتاکس دیسپورت خیلی زود نمایان میشه. ماندگاری دیسپورت از 5 تا 6 ماه متغیر هست. علاوه بر رعایت مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری دیسپورت به ژنتیک و مقاومت پوستی شما نیز بستگی خواهد داشت.

هر ویال دیسپورت 300 یا 500 واحد می باشد. قیمت دیسپورت اصل گرونه چون اینظور که شواهد نشون میده دیسپورت در مقایسه با اغلب مارک های دیگه، ماندگاری و اثربخشی سریعتری داره.

بوتاکس مسپورت مصپورت ایرانی

بوتاکس مسپورت ایرانی مصپورت

 مسپورت یا مصپورت masport یه مارک بوتاکس ایرانی ست که توسط شرکت مصون دارو تولید میشه.

رایج ترین ویال مسپورت 500 واحدی ست. حداکثر برای سه نفر قابل تزریق هست. از زمان تولید تا شش ماه قابل استفاده هست. 

نکته: اثربخشی و بی عارضه بودن مسپورت ثابت شده و این مارک با مارک های خارجی به خوبی رقابت میکنه. از نظر قیمت ارزونتره چون در داخل کشور تولید میشه. ماندگاری مسپورت از سه تا شش ماه هست.  

بوتاکس نورونوکس بهتره یا مصپورت؟

اگه نظر کارشناس زیبایی رو جویا باشین، هر دو مارک خوبن. مسپورت ارزونتره چون وارداتی نیست و داخل کشور تولید میشه. 

مسپورت باید در دمای بین 2 تا 8 درجه سانتی گراد نگهداری بشه. این بوتاکس یخچالی هست.

نورونوکس نیز جزو بوتاکس های یخچالی ست و در فریزر نیز قابل نگهداری ست. حداکثر طول عمرش 24 ماه هست. به عبارتی، از زمان تولید، باید تا 24 ماه به مصرف برسه وگرنه تاریخ گذشته است.

اطلاعات کامل و عکس دیسپورت اصل اینجاست
7 روش شناسایی بهترین مارک بوتاکس اصل از تقلبی

علاوه بر توضیحات زیر، تصویر دیسپورت در بالا خیلی واضح نشون میده که چه طوری باید بوتاکس اصل رو شناسایی کنیم. روش تشخیص دیسپورت اصل مانند تشخیص بوتاکس اصل هست.

  • ویال بوتاکس همون ظرف نگهداری بوتاکس هست. اگه تاریخ تولید و انقضای بوتاکس روی ویال و روی کارتن بوتاکس یکی نباشه، این یعنی تقلبی
  • به فونت و جزییاتی که روی ویال بوتاکس و روی کارتن نوشته شده دقت کنین. وبسایت اصلی سازنده رو چک کنین و تصویر واقعی رو مطابقت بدین. مطمئن باشین بوتاکس های تقلبی رو میشه با همین جزییات شناسایی کنین.
  • به تفاوت برچسب و بسته بندی محصول دقت کنین.
  • اگه قسمتی از محصول به زبان انگلیسی نیست نشانه تقلبی بوذنش هست. البته منظورمون بوتاکس مسپورت ایرانی نیست. شرکت سازنده مسپورت هم وبسایت رسمی داره و هم تمامی اطلاعات قیمت و جزییات رو روی وبسایت درج کرده.
  • به دوزهای توصیه شده که روی محصول یا در بروشور درج شده توجه کنین و با اطلاعات وبسایت اصلی مطابقت بدین. اگه به جای سرنگِ از قبل پر شده با آمپول مواجه شدین تقلبی هست.
  • هر برند بوتاکس اصلی یه کد مخصوص و استاندارد داره که میتونین دربارش سرچ کنین.

بدترین مارک های بوتاکس از چین

کنیتوکس، لینوریز، درماتوکس، و ریفاین جزو بوتاکس های چینی هستن. تجربه تزریق این بوتاکس های ارزان قیمت (خاطره بالا) حاکی از بروز عوارضی مانند آلرژی پوستی، تنگی نفس، تاری دید و اختلالات بینایی یا اختلالات دیگر هست.

چین تمام مارک های بوتاکس رو شبیه سازی و صادر میکنه. البته فراموش نکنیم که خیلی از شرکت های آمریکایی، اروپایی و غیره در چین نمایندگی هایی دارن. اما در مورد بوتاکس، هیچ مارکی چینی ای هنوز به تایید وزارت بهداشت نرسیده.

بعضی مارک ها در واقع چینی و تقلبی هستن ولی به اسم دیسپورت انگلیسی یا بوتاکس کانادایی به فروش میرسن. مارک های تقلبی معمولا نشانه های زیر رو دارن:

بعضی جاها، فونت کلمات روی ویال و جعبه اصلی و تقلبی با هم فرق داره. شناسه و کد کالای اصلی مختص خودشه. دیکته کلمات روی ویال و جعبه تقلبی با اصلی در بعضی جاها فرق میکنه.

مقاله زیر رو بخونین تا کاملتر متوجه بشین:

نشانه های تقلبی بودن بوتاکس

برندهای بوتاکس تقلبی از کجا می آیند؟

وبسایت های تبلیغ کننده یا فروشنده ی بوتاکس تقلبی تا دلتون بخواد زیاد شده. مراکز نامعتبری هستن که از ناآگاهی متقاضیان بوتاکس سوء استفاده میکنن و برندهای تقلبی رو به اسم تخفیف در وبسایت های تخفیفات تبلیغ میکنن. البته مراکز معتبری داریم که برند اصل تزریق میکنن. بهتره با اطلاعات قبلی و تحقیقات حضوری بهترین مرکز تزریق بوتاکس رو انتخاب کنین. 

برای مثال، وبسایت زیر در آمریکا انواع برندهای بوتاکس تقلبی رو تبلیغ میکنه:
onlinebotox.com و یا onlinebotox pharmacy

5 نکته مهم درباره بهترین مرکز بوتاکس تهران

با آرزوی شادمانی و سلامتی برای شما عزیزان

مریم اکبری زاده، نویسنده، پژوهشگر و مدرس آموزش دوره های هوش مالی کودک و نوجوان وبسایت ویکی چرا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن