بهترین متخصص تزریق بوتاکس در تهران با 6 ویژگی متفاوت

فهرست مطالب

بهترین متخصص تزریق بوتاکس در تهران

بهترین متخصص بوتاکس در تهران نی نی سایت
 مطلب زیر به معرفی ویژگی های بهترین متخصص بوتاکس اختصاص دارد. دکتر خوب برای بوتاکس از یک سری خصوصیات منحصر به فرد برخوردار است؛ آشنایی با این ویژگی ها به شما کمک می کند تا به راحتی تبلیغات واقعی درباره مراکز و پزشکان زیبایی رو از تبلیغات فیک و غیر واقعی تشخیص دهید. پس برای لحظاتی کوتاه با ما همراه باشید. 

دکتر متخصص خوب برای بوتاکس در تهران

اثر بوتاکس| زیبایی شناسی مغز 

مغز شما چگونه تصمیم می گیرد که چیزی زیباست یا زیبا نیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در علم اعصاب، نکات جالبی درباره ی ارتباط مغز با هیجانات زیبایی وجود دارد. مغز ما به طور طبیعی به تقارن و هماهنگی اعضاء در یک چهره، لباس، شیء یا هر چیزی علاقه نشان می دهد. 

اثرات هورمون های مردانه و زنانه نیز با درک ما از زیبایی ارتباط دارند. مردان ذاتا به زنانی با ویژگی های باروری و بلوغ علاقه نشان می دهند. به طور کلی، چهره های خیلی بچه گانه یا پوست های خیلی بچه گانه ی زنان چندان مورد پسند مردان نیستند. و اما آنها دوست دارند زن پوست جوان و بدون چین و چروکی داشته باشد. این ویژگی ذاتی ست.

در کل، مردان به زنان چشم درشت، با لب های برجسته و پیشانی صاف، و باسن و گونه های برجسته بیشتر علاقه نشان می دهند. در واقع، مردان به طور ذاتی و شاید ناخودآگاه این خصوصیات فیزیکی رو نشانه ی بلوغ و قدرت باروری زن می دانند. 

بر خلاف این موضوع، ابروهای سنگین تر، سینه پهن و چهارشانه بودن، گونه نازک و فرورفته، چانه مربعی شکل، و فک بزرگتر از خصوصیات مردانه می باشند. 

اینکه ما انسان ها زیبایی یا همان تقارن در اجزای چهره رو دوست داریم و به ظاهر زیبا اهمتی بیشتری میدهیم طبیعی ست. 

اثر بوتاکس دقیقا به ایجاد تقارن در چهره کمک شایانی می کند. از جمله ی اثرات بوتاکس، اصلاح فرم فک و زاویه سازی صورت می باشد که تقارن بین بینی، پیشانی و چانه رو بوجود می آورد. زاویه سازی صورت در مرکز شریعتی تهران انجام می شود. 

مغز ما، چه زن و چه مرد، ناخودآگاه درگیر زیبایی می شود.

بوتاکس زدن مانند مسواک زدن است!

به قول یکی از متخصصین مرکز شریعتی تهران، تزریق بوتاکس مانند مسواک زدن است. شما هر بار که مسواک می زنید به سالم ماندن دندان ها کمک می کنید. با هر بار تزریق به موقعِ بوتاکس، پوست شما دیرتر پیر می شود. در واقع، بوتاکس روند پیری پوست شما رو کندتر می کند. 

چرا بوتاکس و اندولیفت از نان شب واجبترند؟

مغز ما به طور خودکار به پیوند بینایی و لذت زیبایی پاسخ می دهد. 

بسیاری از تصورات منفی افراد راجع به یکدیگر ناشی از عدم تقارن بین اجزا صورت با هم و ناهماهنگی این اجزا با کل صورت است. پس بیخود نیست که می گویند عقل مردم به چشمشان است. در واقع، چشم به مغز پیام می دهد و مغز ذهن را درگیر زیبایی ظاهر می کند. 

برخی افراد تجربه ی بدی از نظرات اشتباه مردم درباره ی اخلاق درونی خود دارند. یکی از علت های اصلی آن می تواند خط اخم بین ابروها، افتادگی عضلات صورت و گردن و داشتن چهره ی استخوانی و سرد باشد.

مغز ما به طور طبیعی تصور می کند که افراد دارای نواقص صورت و بدن افرادی بداخلاق، ناتوان، غیر قابل اعتماد و منفی باف می باشند. 

اما خداوند را سپاس که با علوم نوین زیبایی، از جمله  اندولیفت و تزریق بوتاکس، می توان به تمامی این معضلات پایان داد.

ویژگی 1 بهترین متخصص بوتاکس: بررسی شرایط پزشکی و کاندید مناسب بودن شما

یه پزشک خوب قبل از هر چیزی این مسئله رو در نظر می گیره: شما از نظر پزشکی و روحی روانی کاندید مناسب تزریق بوتاکس باشین و هیچ چیز خطرناکی در زندگی شما با بوتاکس تداخل نداشته باشه. برای مثال، ممکنه فردی بیماری اختلالات روانی جدی داشته باشه و مجبوره داروی ضد افسردگی مصرف کنه و یا اینکه در محل تزریق دچار ضایعه ای مانند خال گوشتی مشکوک هست…

از کجا بدونم بوتاکس برام ضرر داره یا نه-عوارض بوتاکس

ویژگی 2 بهترین متخصص بوتاکس: ترجیح روش غیر جراحی به جراحی 

گرچه از نظر مالی انتخاب جراحی به نفع دکتره اما بهترین متخصص ها اول وضعیت پوست، سن، ژنتیک و شرایط پزشکی شما رو بررسی می کنن. یه دکتر خوب بهتون پیشنهاد می کنه تا جای ممکن از جراحی اجتناب کنین مگه اینکه روش غیر جراحی براتون جوابگو نباشه. داستان خودمو میگم:

من حدود چهل سال سن دارم. خطوط اخم بین ابروهام به شدت عمیق بود. دو بار در دو مرکز متفاوت بوتاکس تزریق کردم و اصلا جواب نگرفتم. برای دفعه سوم، به مرکز دیگه ای زنگ زدم: مرکز بوتاکس شریعتی تهران. سه تا عکس از نیم رخ، تمام رخ و کلوزآپ خطوط اخم و پیشانیم برای دکتر مرکز شریعتی فرستادم. ایشون با یک نگاه بهم پیشنهاد کردن که به جای جراحی بوتاکس کنم و اطمینان دادن که با بوتاکس مردانه مشکلم کامل برطرف میشه. البته حضوری نیز مراجعه کردم. علت اینکه دفعات قبلی از بوتاکس جواب نگرفته بودم تزریق مارک نامرغوب و یا مارک معمولی با دوز پایین بود. 

طبق توضیحات دکتر، برای سن من جراحی خیلی زود بود و امکان اینکه در سالهای بعدی عمرم دچار عوارض جراحی پوست بشم وجود داشت. 

من به جای چند میلیون هزینه جراحی لیفت و جراحی خط اخم، دو میلیون و خرده ای (با تخفیف) هزینه کردم که مجموعِ ژل و بوتاکس با هم بود. با بوتاکس مردانه مارک دیسپورت اصل خطوط اخم بین ابرو و پیشانی م ظرف دو روز برطرف شدن. مقدار کمی هم ژل به فضای خالی خطوط تزریق شد. ماندگاری حدود 5 ماه بود و دوباره تمدید کردم. هیچ عارضه ای هم تجربه نکردم چون دکترم، یعنی دکتر کریم زاده در مرکز شریعتی تهران، کاربلد و بسیار پرتجربه هستن و برای بازیگرانی مانند خانم بهاره رهنما تزریق بوتاکس رو انجام دادند. 

بوتاکس خانگی قوی-چسب ضد اخم

بوتاکس خانگی قوی

انواع وبسایت ها ادعا می کنند که جایگزین هایی برای تزریق بوتاکس وجود دارد. برای مثال، طب سوزنی، لایه بردارهای شیمیایی، کرم های ضد چروک، ورزش صورت، ویتامین ها، و غیره. تمامی این روش ها فقط در حد مکمل و بهبود اوضاع کمک می کنند. 

در واقع، هیچ جایگزین خانگی واقعی که بتواند به مانند بوتاکس عضلات مسبب اخم و چین و چروک صورتتان را محو کند وجود ندارد. شما تنها با تزریق بوتاکس اصل می توانید از حرکات اضافی عضلات صورتتان جلوگیری کنید. 

مسئله دیگر این است که روش های خانگی بسیار دیر و آنهم در حد جزیی جواب می دهند اما اثر تزریق بوتاکس سریع و در عین حال ماندگار است. 

چسب ضد اخم

چسب های ضد اخم یک راه حل موقتی برای کاهش چین و اخم بین ابروها، چیشانی و گوشه چشم هاست. شبها موقع خواب می زنید و تا سه ما متوالی باید تکرار کنید. چسب ضد اخم نه کرم مرطوب کننده است و نه نابودکننده ی چین و چروک ها. این چسب هیچ کمکی به کلاژن سازی در پوست صورت شما نمی کند. 

فراموش نکنید که هیچ راه حل موثری به جز تزریق بوتاکس و ژل وجود ندارد. 

ویژگی 3 بهترین متخصص بوتاکس: تزریق از ویال پلمپ شده

بهترین متخصص بوتاکس هرگز بوتاکس غیر پلمپ رو به صورت شما تزریق نمی کنه. چرا؟ چون اگه درب ویال بوتاکس از قبل باز بشه، یعنی درصد قابل توجهی از کارآیی خود رو از دست داده! البته منظور ما ویالی هست که دربش باز شده و چندین ساعت از آخرین باری که استفاده شده میگذره. در کل، بوتاکس رقیق شده رو همون موقع باید تزریق کرد وگرنه اثربخشی اولیه رو نداره. دکترای بی مسئولیت هم داریم که بوتاکس اضافه ی نفر قبلی رو نگه می دارن و برای نفر بعدی تزریق می کنن. این کار تخصصی نیست و از ماندگاری اثر بوتاکس کم می کنه. بنابراین، حتما چک کنین که درب ویال بوتاکس پلمپ شده و غیر مخدوش باشه. 

ویژگی 4 بهترین متخصص بوتاکس: عدم تزریق مارک چینی به اسم کانادایی و اروپایی اصل! 

دکتر خوب مارک باکیفیت اما گران قیمت تزریق می کنه. بوتاکس های ارزون قیمتی که عمده ی مراکز زیبایی می زنن یا چینی و یا تقلبی و حداقل نامرغوب هستن؛ مارک بد کلی عوارض داره که تزریق کننده رو ظرف چند ماه حسابی پشیمون می کنه. بنابراین، صِرف اینکه قیمت بوتاکس ارزونه و تعداد مراجعین مرکز مورد نظرتون زیاد هستن، تزریق نکنین.  

ترفندهای تشخیص بهترین مارک بوتاکس اصل از بوتاکس فیک

بوتاکس طبیعی پیشانی

ویژگی 5: بوتاکس طبیعی صورت نی نی سایت

تزریق بوتاکس در ظاهر کار ساده ای به نظر میاد اما آیا می دونین درصد بسیار کمی از پزشکان میتونن حالت چهره رو با بوتاکس به صورت بسیار طبیعی در بیارن!

بهترین متخصص تزریق بوتاکس در سه چیز بسیار مهارت داره: 
1. انتخاب مقدار واحد بوتاکس یا دوز استاندارد طبق نیاز پوست شما
2. انتخاب دقیق نقاط تزریق بوتاکس
3. در نظر گرفتن عمق تزریق در نقاط مناسب خود

کوچکترین اشتباهی در هر یک از این سه مورد فوق میتونه چهره شما رو از حالت طبیعی خارج و به یه صورت سرد و بی عاطفه تبدیل کنه. 
نکته مهم:

دکترهایی رو که برای بازیگران سینما و تلویزیون بوتاکس می زنن انتخاب کنین. چرا؟ علتش اینه که بازیگرها برای ایفای نقش به انواع حالات چهره به صورت طبیعی نیاز دارن و اگه صورتشون با بوتاکس یخی بشه نقش ها رو نمی تونن به خوبی اجرا کنن. دکتر مرکز شریعتی تهران (برکه سابق) رو بهتون پیشنهاد میکنم چون سلبرتی ها زیاد به ایشون مراجعه می کنن. 

ویژگی 6: تشخیص دقیق دوز، عمق و نقاط تزریق بوتاکس

بهترین دکتر بوتاکس تهران-نقاط تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس خیلی خیلی ساده است! اما اینکه چه دوزی از کدام مارک بوتاکس در چه عمقی و در کدام نقاط تزریق شود کار هر کسی نیست!!!!

سالها پیش، من قبل از تزریق بوتاکس مشاوره انجام ندادم و خیلی سریع پولی رو به حساب یک درمانگاه عمومی با یک دکتر عمومی تازه کار واریز و تزریق بوتاکس رو انجام دادم. هیچ سوالی درباره ی حساسیت های پوستی من از من نشد و هیچگونه مشاوره پزشکی در کار نبود. نتیجه این شد که 8 سال پیاپی درگیر عوارض بوتاکس تقلبی بودم تا اینکه دکتر متخصص در یکی از بهترین مراکز زیبایی شریعتی تهران مرا درمان کردند. بعد از این تجربه، برای بار سوم بوتاکس زدم اما اینبار با دقت در دوز بوتاکس، با جلسه مشاوره و انتخاب بهترین مارک بوتاکس دیسپورت اصل پیش رفتم. نتایج بسیار رضایت بخش و بدون هیچگونه عوارض بود. 

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین متخصص تزریق بوتاکس در تهران با 6 ویژگی متفاوت»

  1. سلام و درود اگه امکان داره جوابم رو ایمیل کنید ،
    دخترم در سن حدود ۳ سالگی با لیوانی که تو دستش بوده میخوره زمین و لیوان تو صورتش میشکنه و قست لپ تقریبا نزدیک به لب و تا انتهای فک ( لپ) رو
    برش میده ،الان بزرگ شده و فارغ التحصیل است
    اما قسمتی از صورت پرش داره ایا امکان داره اون پرش درمان بشه ؟ ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      جهت پاسخ دقیق و ارائه راهکار درمانی مناسب، نیاز به معاینه، بررسی پوست و ناحیه مدنظر می باشد. در صورت تمایل با مرکز تماس بگیرید و تایم مشاوره با پرشک اخذ نمایید.
      مشاوره با پزشک کلیه ایام هفته رایگان می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن