عجیب ترین مزایای بوتاکس در رابطه با عواطف، خاطرات گذشته و مغز رو بخونید

فهرست مطالب

عجیب ترین مزایای بوتاکس

حتما شنیده اید که تزریق بوتاکس برای آدم های افسرده خوب است! در این مقاله، از عجیب ترین مزایای بوتاکس در رابطه با خاطرات گذشته، مغز، و عواطف می گوییم که تابحال به گوشتان نخورده! 

در رابطه با درمان افسردگی با بوتاکس، سوالات زیر به ذهن می رسد:
آیا از نظر علمی، تزریق بوتاکس می تواند به بهبود روحیه ی افرادی کمک کند که

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. دایم خاطرات تلخ زندگی رو رو در ذهن مرور می کنند،
  2. دچار عواطف و هیجانات نامتعادل می شوند،
  3. و یا به علت داشتن عواطف افراطی، قدرت “نه گفتن به دیگران” رو ندارند و از پیشرفت های مالی و اجتماعی عقب می مانند؟

این مطلب یک نظریه علمی جالب در مورد بوتاکس است که شاید هنوز به اثبات نرسیده اما خواندن آن خالی از لطف نیست. 

تاریخچه جالب بوتاکس

دانشمندان علوم زیبایی مانند علوم دیگر بارها و بارها از طبیعت تقلید می کنند. سم بوتولینوم توسط یک باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینوم در طبیعت تولید می شود. این سم اگر به صورت خام به بدن تزریق شود فورا کشنده است! اما همین سم در آزمایشگاه و تحت یک سری پروسه ها آنچنان رقیق سازی و کنترل می شود که کوچکترین خطری برای بدن نخواهد داشت، مگر اینکه در دوز ناشیانه افراطی تزریق شود! 

برای اولین بار در سال 1989 بود که شرکت آلرگان در آمریکا از تزریق بوتاکس برای درمان بلفارواسپاسم (انقباض غیر ارادی پلک ها) و لوچی چشم ها استفاده کرد. البته ماده بوتاکس به عنوان یک سم فوق العاده خطرناک و کشنده در قرن دهم کشف شده بود!   

امروزه از این سم عجیب برای درمان انواع بیماری های عضلانی و درمان مشکلات پیری پوست استفاده می شود!  

اثر بوتاکس بر پوست چگونه است؟

اولین بار اثرات بوتاکس بر میمون ها آزمایش شد. دانشمندان متوجه شدند بوتاکس می تواند خطوط و چین و چروک های بالای بینی، بین ابروها و دور چشم رو برطرف کند. 

بوتاکس می تواند از ترشح استیل کولین، که منشاء حرکت و تنش عضلات است، جلوگیری کند. پس از تزریق بوتاکس، استیل کولین به تدریج و تا دو هفته دیگر ترشح نمی شود و در نتیجه عضلات از حالت تنش و انقباض در می آیند و حالت نرم، براق و ریلکس به خود می گیرند. 

اثر بوتاکس در بدن چگونه از بین می رود؟

میانگین عمر بوتاکس در بدن 12 هفته است و می تواند تا 4 ماه نیز باقی بماند. مولکول های بوتاکس خود به خود توسط فرآیندهای شیمیایی  در بدن شکسته شده و به اسیدهای آمینه پروتئینی بی خطری تبدیل می شوند. این اسیدهای آمینه از طریق کبد از بدن دفع می شوند و یا به شکل پروتئین طی یک چرخه به بدن بازجذب می شوند. 

به بوتاکس علاقه ندارم. جایگزین بوتاکس چیست؟

اگر به هر دلیلی مایل به تزریق بوتاکس نیستید و یا کاندید مناسبی نیستید، با بهترین روش های جایگزین بوتاکس در لینک ذیل آشنا شوید:

بهترین روش های جوانسازی پوست جایگزین بوتاکس

بوتاکس خط اخم

مزایای بوتاکس خط اخم برای یک کاربر

          بوتاکس یک فرشته نجات واقعی برای اشخاص دارای خطوط اخم عمیق می باشد. من سالها درگیر یک خط اخم عمیق بودم که کیفیت زندگی ام رو مختل کرده بود؛ مخاطبی که من رو نمی شناخت تصور می کرد بسیار بداخلاق و اخمو و منزوی هستم و به خودش زحمت نمی داد با من هم صحبت شود! یا اینکه، خیلی وقت ها به من طعنه می زدند که انگار همیشه با همه دعوا دارم! در محل کار، فرصت های پیشرفت به همکاران گشاده رو داده می شد تا من! و خلاصه اینکه، دردسرهای زیادی به خاطر داشتن خط اخم کشیدم!!!

          و اما، دو هفته پس از بوتاکس خط  اخم در یک جلسه جداگانه، چهره ی من بسیار تغییر کرد! اینبار، اعتماد به نفس عجیبی پیدا کردم و از سوی دیگران به راحتی پذیرفته می شدم!  اینبار، زیبایی اجزای چهره ام به چشم می آمد و حس بسیار خوبی از نگاه کردن به پیشانی و بین ابروهایم در آینه داشتم. 

بوتاکس نکنید! اندولیفت ابرو کنید! 

اگر دچار خط اخم هستید و همزمان از مشکل افتادگی ابرو رنج می برید، یک راه حل عالی برای شما داریم. می توانید لیزر اندولیفت ابرو  و پیشانی رو انجام بدهید. 

تنوع روش های جوانسازی پوست آنقدر زیاد است که می توانید با هر نوع بودجه ای به اهداف زیبایی خود دست یابید. تنها کاری که باید انجام بدهید ویزیت بهترین متخصص پوست و زیبایی می باشد. پزشک ابتدا پوست شما رو بررسی می کنند و سپس بهترین روش های مناسب و مطابق با بودجه شخصی تان را پیشنهاد می دهند. 

عجیب ترین مزایای بوتاکس برای مغز، عواطف و احساسات کدامند

ارتباط بوتاکس با عواطف، مغز و حالات چهره

وقتی بوتاکس می زنیم، نمی توانیم حالات چهره مانند اخم و شادی رو به خوبی نشاهن بدیم. تا عضلات چهره حرکت نکنند، مغز پیام های شادی و اخم و غیره رو از فرستنده ها دریافت نمی کند. به علاوه، علم جدیدا به این نتیجه رسیده که بعد از تزریق بوتاکس، هیجانات عاطفی ممکن است کمرنگ تر شوند! اما آیا این اتفاق به ضرر تزریق کننده است؟
برای جواب، مقاله کوتاه زیر رو با هم مرور می کنیم: 

برای درک اثر بوتاکس بر عواطف خود، به سراغ مهمترین نقطه در پیشانی می رویم که در طب سوزنی به یین تانگ معروف است، یعنی نقطه ی دریافت ادراکات و فعالیت قوه های عاطفی. به این نقطه می گویند “چشم سوم” که با غده ی پینه آل در مغز در ارتباطه. چشم سوم انسان نقطه فعالیت ادراکات درونی و مستقیم و خیلی ریز هست. بسیاری از مواد شیمیایی از جمله فلوراید، قرص های ضد افسردگی، مکمل های آب و غیره می توانند بر فعالیت چشم سوم (در واقع بر غده ی پینه آل مغز) تاثیر بگذارند. به عبارتی، از ادراکات و حس های درونی و عاطفی ما بکاهند!

به قول نویسنده، تزریق بوتاکس شبیه مصرف قرص تیلنول است که  احساسات رو در مصرف کننده کمرنگ تر می کند. حالا سوال اینجاست که اگه عواطف و ریزبینی یک شخص به اتفاقات اطرافش از حد تعادل بیشتر باشد به طوریکه به کیفیت زندگی اون فرد لطمه بزند، آیا بوتاکس می تواند این عواطف رو متعادل کند؟

هر چند واکنش مغز و بدن هر یک از ما به مواد بوتاکس با دیگری متفاوت هست، طبق برخی مطالعات، تزریق و تمدید بوتاکس احتمالا به عنوان یک مکمل درمانی برای آدم هایی در شرایط افسردگی، سوگ، درگیر خاطرات و عواطف گذشته و ریزبینی بیش از حد و آزاردهنده مفید خواهد بود. 

نتیجه گیری مقاله: اثرات مثبت و منفی بوتاکس بر مغز و عواطف همواره در مطالعات گوناگون مورد بحث بوده و هنوز به تایید رسمی نرسیده. به عبارتی، هنوز علم مغز اونقدر پیشرفت نکرده که بتونیم از تمامی ارتباطات بین سیستم های عصبی در مغز و اعمال، احساسات و ادراکات خود باخبر بشیم. دانشمندان مشغول تحقیق درباره ی تاثیرات متقابل ذهن و بدن، از جمله تاثیر بوتاکس بر ارتباط بین حرکات بدن و ذهن و عواطف، هستند.

خطرات و عوارض تزریق بوتاکس ارزان قیمت

دوست عزیز، تزریق بوتاکس مرغوب نتایج شگفت انگیزی برای تغییر زندگی شما به دنبال خواهد داشت. اگه ذهن شما فقط بر قیمت ارزان بوتاکس و شلوغی مرکز یا کلینیک مورد نظرتون متمرکز باشه، احتمال ضرر، تحمل عوارض و پشیمانی براتون دوچندان خواهد بود! علتش اینه که بوتاکس های ارزان قیمت اصلا مرغوب نبوده و توسط مافیای زیبایی تولید و لابلای بوتاکس های چینی با نام های جعلی روانه بازار می شوند. در کل، خودِ بوتاکس چینی اصلا مورد تایید وزارت بهداشت نیستند. به علاوه، شلوغی یه مرکز دلیل بر معتبر بودنش نیست. افراد زیادی هستن که به علت کمبود بودجه به بوتاکس ارزان روی میارن و از عوارض آن در ماههای آینده بی خبرن.  

برای تشخیص بوتاکس اصل و مرغوب دو راه دارین:

  1. نشانگان بوتاکس اصل رو به کمک لینک زیر شناسایی کنین:

    هفت روش تشخیص بوتاکس اصل از تقلبی

  2. مراکز و دکترهای خوب بوتاکس رو شناسایی کنین چون اصلا بوتاکس نامرغوب و ارزان قیمت نمی زنن

عوارض تزریق بوتاکس تقلبی یا ارزان قیمت

  1. ایجاد واکنش های آلرژیک در پوست و بدن
  2. آلرژی پوستی در بلند مدت مانند کهیر، راش، قرمزی ناگهانی
  3. ایجاد عفونت، زخم و تاول
  4. سمی کردن بدن در حد خطرناک
  5. افتادگی شدید عضلات، برای مثال پلک ها یا فلج کردن عضلات کناری
  6. و غیره.
بهترین برندهای بوتاکس صورت

قیمت بوتاکس اصل: دیسپورت، دیستون، مسپورت ایرانی

دوستان عزیز، درسته که لینک فوق قیمت های لیزر موهای زائد رو درج کرده اما با تماس تلفنی و آنلاین (اینستاگرام و غیره) می تونین خیلی راحت از قیمت های انواع بهترین مارک بوتاکس باخبر بشین. البته قیمت اصلی بالا پایین داره چون اول باید وضعیت پوستتون بررسی و بستگی به وسعت مشکل ناحیه مورد نظر، مقدار واحد و دوز بوتاکس تعیین بشه. می تونین از چهره تون عکس بفرسین تا حدودی قیمت براتون تخمین زده بشه.   

بیشتر بدانید:

چرا نباید بوتاکس ارزان قیمت تزریق کرد؟

خیابان شریعتی تهران قدم می زدم و سر راهم به چند مرکز زیبایی سر زدم. می خواستم درباره ی قیمت انواع مارک بوتاکس سوال کنم. 

نکته جالب برای من این بود که در میان حدود 5 مرکز بوتاکسی که مراجعه کردم، تنها یکی از مراکز از تزریق بوتاکس های ارزان قیمت اجتناب می کرد. علت رو جویا شدم. بهم گفتند که این مرکز فقط بوتاکس مارک معتبر تزریق می کند و مارک های ارزان قیمت چینی و غیر مرغوب بوده و مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشند. با توجه به اینکه چند سال پیش خودم بوتاکس چینی زده بودم و دچار عوارض تاری دید و افتادگی پلک و بثورات پوستی شدم، به راحتی این نظر رو پذیرفتم. 

اینبار به آخرین مرکز مراجعه کردم و مارک دیسپورت و مقدار کمی ژل مرغوب به صورت ترکیبی به خط اخم بین ابروهام تزریق شد. نتیجه بسیار رضایت بخش بود و حدودچهار ماه ماندگاری داشت. از اینکه کوچکترین عوارض بوتاکس برای من اتفاق نیفتاد، خیلی خوشحال بودم و هستم. 

نکته جالب تر اینکه، ابتدا تصورم بر این بود که تعداد زیاد مراجعه کننده در یک مرکز نشانه ی معتبر بودن آن مرکز است. اما کم کم متوجه شدم که افراد به خاطر ارزان قیمت بودن بوتاکس به اینگونه مراکز مراجعه می کنند وگرنه دلیل بر اعتبار مرکز نیست. افرادی که به نتایج کیفی و مرغوب بودن برند بوتاکس اهمیت می دادند بیشتر به این مراکز مراجعه می کردند. نوبت ها بسیار منظم و هیچگونه شلوغی در کار نبود. هر مراجعه کننده ای که در مرکز باهاش صحبت کردم، از ماندگاری نتایج و کیفیت بالای تزریق بوتاکس و ژل رضایت زیادی داشت. 

دکتر خوب برای بوتاکس نی نی سایت

از تخفیف های طلایی و ویژه بوتاکس باخبر شوید:

تخفیف ویژه بوتاکس در بهترین مراکز بوتاکس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن