لیزر موهای زائد بیکینی آقایان

راهنمای کامل برای لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر برزیلی

فهرست مطالب

همه چیز درباره لیزر موهای زائد بیکینی

آیا عاشق این هستید که تابستان خود را کنار ساحل یا استخر سپری کنید اما از اصلاح و اپیلاسیون خط بیکینی متنفر هستید؟ همیشه گزینه دیگری هم هست… لیزر موهای زائد بیکینی!

لیزر درمانی روشی موثر برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است. اگر قصد حذف دائمی موهای زائد را دارید، به خواندن این مطلب تا انتها ادامه دهید.

لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر برزیلی چیست؟

تفاوت لیزر بیکینی و برزیلی

این درمان ها هر دو روشی برای از بین بردن تمام یا برخی از موهای ناخواسته ای هستند که در ناحیه شرمگاهی رشد می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آنها فقط کمی متفاوت هستند:

تفاوت لیزر بیکینی و برزیلی

  • لیزر بیکینی، تنها موهای طرفین ناحیه شرمگاهی (و گاهی اوقات قسمت بالایی) را هدف قرار می دهد.
  • لیزر برزیلی، تمام موهای ناحیه تناسلی شما را از بین می برد.

هر دوی این روش ها برای از بین بردن موهای زائد ایمن و موثر هستند تا جایی که می توانید هنگام پوشیدن بیکینی دو تکه بهترین احساس را در مورد ظاهر خود داشته باشید.

آمادگی ها و اقدامات قبل از لیزر برزیلی

لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر بیکینی هر دو نتایج بلند مدتی را ارائه می دهند. با انجام این کار دیگر نیازی به اصلاح، اپیلاسیون و کندن مو به هر روش دیگر را نخواهید داشت. ممکن است به چندین جلسه نیاز داشته باشید تا این ناحیه 100% بدون مو بماند، اما این کار مطمئنا موثر است.

هر چند نتیجه نهایی در افراد مختلف متفاوت است. برخی از افراد کاهش مو را تنها برای چند ماه مشاهده می کنند در حالی که برخی دیگر برای سال ها از پوستی صاف و بدون مو لذت می برند.

لیزر موهای زائد همچنین یک راه عالی برای کاهش احتمال رشد موهای زیر پوستی است که رشدشان در این ناحیه از بدن بسیار شایع است.

همین امروز با خدمات لیزر موهای زائد ما آشنا شوید!

لیزر موهای زائد بیکینی شامل چه مواردی می شود؟

لیزر موهای زائد بیکینی تیره

لیزر موهای زائد بیکینی و برزیلی هر دو شامل استفاده از فناوری لیزر هستند. لیزر پالس های نوری را به فولیکول هر مو می فرستد و ریشه را از بین می برد تا دیگر موها نتوانند رشد کنند.

نکات قبل از لیزر موهای زائد | نکات قبل از لیزر بیکینی

موهای زائد در افراد مختلف با سرعت‌ های متفاوتی رشد می ‌کنند، بنابراین لیزر برای از بین بردن کامل موها به چندین جلسه درمانی نیاز دارد.

چرخه رشد مو شامل سه مرحله است و لیزر تنها زمانی موثر است که مو در مرحله رشد فعال باشد. جلسات درمانی متعدد (با فاصله چند هفته) تضمین می کند که همه رشته های مو در هنگام رشد از بین می رود.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چگونه است؟

لیزر موهای زائد برای همه افراد با هر نوع پوستی جواب می دهد، اما افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بهترین نتایج را می بینند.

لیزر موهای زائد بیکینی درد دارد؟

لیزر موهای زائد بیکینی آقایان

بزرگترین مزیت لیزر موهای زائد این است که خیلی دردناک نیست. اکثر بیماران فقط ناراحتی جزئی را احساس می کنند. اغلب افراد آن را همانند کشیده شده یک کش لاستیکی به روی پوست توصیف می کنند.

قبل از لیزر، تکنسین لیزر شما از ابزار های خنک کننده مانند ژل برای تسکین پوست استفاده می کند. این کار میزان درد را کاهش می دهد.

چگونه برای درمان لیزر بیکینی آماده شویم؟

اولین مرحله درمان، تعیین وقت مشاوره با یک مرکز لیزر مجاز است.

در طول مشاوره، تکنسین تخمینی از تعداد جلساتی که نیاز دارید به شما ارائه می دهد. وی همچنین توضیح خواهد داد که فرآیند لیزر چگونه است و قبل و بعد از هر جلسه چه باید کرد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

برای به حداقل رساندن عوارض لیزر موهای زائد و مشاهده بهترین نتایج، مهم است آنچه را که تکنسین می گوید در روزها و هفته های منتهی به درمان انجام دهید.

حدود شش هفته قبل از درمان، باید کندن مو از ریشه و اپیلاسیون را متوقف کنید، زیرا فولیکول مو باید دست نخورده باشد تا لیزر بتواند آن را مورد هدف قرار دهد. همچنین باید برنزه کردن را متوقف کنید تا پوست شما در طول درمان دارای سطوح طبیعی ملانین باشد.

در روزهای منتهی به درمان، باید از مصرف برخی داروها مانند رقیق ‌کننده‌ های خون و مسکن‌ ها اجتناب کنید. همچنین ممکن است تکنسین از شما بخواهد که یک روز قبل از اولین جلسه خود، ناحیه مورد نظر را اصلاح کنید.

برای اطلاع از اقداماتی که باید و نباید قبل از لیزر انجام دهید، راهنمای کامل ما را در مورد نحوه آماده شدن برای لیزر موهای زائد را بررسی کنید.

عوارض لیزر بیکینی چیست | لیزر موهای زائد بیکینی چه عوارضی دارد ؟

لیزر موهای زائد بیکینی و زیر بغل – لیزر برزیلی نی نی سایت

واکنش بدن هر فرد به لیزر موهای زائد متفاوت است. برخی از افراد عوارض جانبی جزئی را گزارش می کنند، اما بیشتر عوارض جانبی در عرض چند ساعت پس از درمان فروکش می کنند.

متورم شدن یا قرمز شدن پوست در چند ساعت اول بعد از یک جلسه معمول است. آلوئه ورا معمولاً تمام چیزی است که برای تسکین و آرامش پوست نیاز دارید.

برخی از بیماران نیز ممکن است در ساعات پس از درمان دچار خارش جزئی شوند. آلوئه ورا نیز می تواند در این مورد کمک کند.

لیزر موهای زائد بیکینی در دوران بارداری

لیزر موهای زائد بیکینی در دوران بارداری

این روش در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود. این منع در درجه اول به این دلیل است که هیچ مطالعه انسانی ایمن بودن لیزر موهای زائد در دوران بارداری را اثبات نکرده است.

ممکن است برای موهای زائد که در دوران بارداری شما رشد کرده اند، از لیزر موهای زائد استفاده کنید. نواحی شایع افزایش رشد مو شامل سینه ها و شکم است. با این حال، در بیشتر موارد، این موها خود به خود می ریزند، بنابراین اگر تا پایان بارداری خود صبر کنید، ممکن است نیازی به درمان دارویی نداشته باشید.

اگر باردار هستید و به فکر لیزر موهای زائد هستید، تا بعد از زایمان صبر کنید. پزشک تان نیز احتمالاً توصیه می کند که چند ماه صبر کنید تا به نقطه امنی برسید.

نتایج لیزر بیکینی

در مورد نتایج، هر فرد متفاوت است. انتظار نداشته باشید که نتایج را فورا پس از اولین درمان ببینید. معمولا چند روز (و گاهی حتی هفته ها) طول می کشد تا شاهد ریزش مو باشیم. در واقع، ممکن است قبل از اینکه اصلاً نتیجه ای را مشاهده کنید، نیاز به چندین جلسه درمانی داشته باشید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر برزیلی

لیزر موهای زائد بیکینی مردان

برای به حداقل رساندن عوارض جانبی، باید برنامه مراقبت های بعدی مناسب را دنبال کنید. افرادی که به ناحیه تحت درمان اهمیتی نمی دهند ممکن است عوارض جانبی شدیدتری مانند جای زخم و تاول را تجربه کنند.

اول از همه، اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ضروری است. این شامل خورشید طبیعی و مصنوعی می شود، زیرا هر دو می توانند اثرات نامطلوبی داشته باشند.

در روزهای بعد از درمان، باید لباس های گشاد بپوشید. همچنین باید از رفتن به استخر، جکوزی، اتاق های سونای بخار و سایر فعالیت هایی که ممکن است باعث تعریق بیش از حد می شوند خودداری کنید. برای آماده سازی هر جلسه باید به آرامی پوست را لایه برداری کنید و از آب بسیار داغ یا سرد اجتناب کنید.

حتماً قبل از درمان با تکنسین خود در مورد مراقبت های بعد از لیزر صحبت کنید تا بدانید چه انتظاری دارید.

مطالب مرتبط: سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد

قیمت لیزر برزیلی | هزینه لیزر بیکینی

برای اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد لطفا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد بیکینی نی نی سایت

آیا اکنون فکر می کنید برای لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی خود آماده هستید؟ برای داشتن دید بهتر در اینجا نحوه شروع روند و موفقیت درمان های لیزر را تا حد امکان آورده ایم:

  • برای مشاوره با یک مرکز لیزر دارای مجوز تماس بگیرید.
  • دستورات قبل از درمان را در روزها و هفته های منتهی به جلسه درمان خود دنبال کنید.
  • برای به حداقل رساندن عوارض جانبی و لذت بردن از بهترین نتایج، از مراقبت های پس از لیزر به طور دقیق پیروی کنید.

بهترین مرکز برای لیزر موهای زائد در تهران

بهترین لیزر موهای زائد برای بیکینی

چنانچه به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران جهت لیزر هستید ، به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین ، امن ترین و بدون درد ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

برای دیدن نمونه کارهای ما در اینستاگرام ما را دنبال کنید!

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

Your Full Guide to Bikini and Brazilian Laser Hair Removal

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن