نت برگ بوتاکس

نت برگ بوتاکس دیسپورت، مسپورت، نورونوکس و زئومین، بهترین مراکز؟

نت برگ بوتاکس

سلام دوستان، به خانه تخصصی بوتاکس خوش آمدین.

زمانِ خواندنِ متن زیر: سه دقیقه

شما بهترین تخفیف بوتاکس رو به کدام روش دریافت میکنین؟ زمانی بهترین تخفیف بوتاکس از آنِ شما خواهد شد که یک سری اطلاعات خاص رو از قبل درباره ی بوتاکس بدونین و سپس برای تزریق اقدام کنین. این اطلاعات کمکتون میکنه تا بوتاکس باکیفیت رو با قیمت منصفانه و در یک مرکز تخصصی با دکتر کاربلد تزریق کنین. برای خواندن این اطلاعاتِ خلاصه و مفید، چند دقیقه کوتاه با ما همراه باشین.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فهرست مطالب

نت برگ تخفیف بوتاکس دیسپورت

عبارت “بوتاکس دیسپورت” غلط انداز هست چون دیسپورت بوتاکس نیست. در این بخش، درباره تشخیص دیسپورت اصل از تقلبی نکات مهمی رو میگم.

دیسپورت شبیه بوتاکس هست و دقیقا بوتاکس نیست. گرچه بوتاکس و دیسپورت هر دو از سم بوتولینوم تهیه میشن، از نظر ترکیب پروتئینی، دوز تزریق و اثربخشی تفاوت هایی با هم دارن. علامت اختصاری دیسپورت ABO به معنی آبوبوتولینوم توکسین نمونه A می باشد. علامت بوتاکس ONA با ترکیب اونابوتولینوم توکسین هست.

قبل از تزریق دیسپورت بدونیم که،

  1. دوز تزریق دیسپورت دو تا دو و نیم برابر بوتاکس هست. شما اگه 10 واحد بوتاکس تزریق کنین، اگه به جاش دیسپورت تزریق میکردین، به 25 واحد نیاز داشتین.
  2. سرعت اثربخشی و ماندگاری دیسپورت بیشتر از بوتاکس هست، اما چون قویتره، میتونه سریع تر پخش و جابجا بشه و برای افرادی که سابقه افتادگی پلک دارن توصیه میکنیم بوتاکس یا زئومین تزریق کنن.
  3. طبق گزارشات مختلف در سطح جهانی، عوارض دیسپورت کمتر از بوتاکس بوده.
  4. در کل، قیمت دیسپورت اصل بالاتر از بوتاکس هست.

و اما بریم سراغ دیسپورت اصل

وقتی تقاضا برای مصرف محصول خاصی افزایش پیدا میکنه، احتمال تولید و توزیع نمونه های تقلبی به جای اصل نیز بالاتر خواهد رفت. ممکنه چند تا شرکت خدماتی در ایران بوتاکس هایی رو از چین یا کشورهای دور و اطراف وارد و به جای محصول اصل روانه بازار زیبایی کنن. یکی از این محصولات دیسپورت تقلبی ست. گزارش هایی داریم که دیسپورت تقلبی به نام تخفیف و به کام سودجویان تبلیغ شده. در این میان، فقط افرادی که از قبل آگاه نبودن، مقداری از جیب خود رو برای تزریق دیسپورت تقلبی خالی کردن!
خیلی آشکار بهتون بگم: دیسپورت اصل قیمتی بالاتر از بوتاکس داره و دیسپورت تقلبی ارزان تر از حد معمول هست. زمانی که قیمت دیسپورت اصل بالای یک میلیون تومان باشه و در تبلیغی دیسپورت با قیمت زیر یک میلیون اعلام بشه، درباره ی اصل بودنش حتما تردید کنین!

اطلاعات کامل و عکس دیسپورت اصل اینجاست

تخفیف تزریق دیسپورت اصل-عکس دیسپورت اصل

تصویر فوق به 5 تا نکته اصلی برای تشخیص دیسپورت اصل اشاره داره:

  1. اگه درب ویال دیسپورت از قبل باز شده، یعنی از قبل برای مدتی فریز شده و بستگی به زمان طی شده از کارآیی دیسپورت کم شده. بنابراین، بهتره از دکترتون درخواست کنین که ویال مهر و موم شده رو در حضور شما باز کنه.
  2. دیسپورت های تقلبی اینطورین که بالاخره یه جایی سوتی میدن. برای مثال، به جای anabotulinumtoxin A ممکنه بنویسن Botulinum Toxin A Dysport یا چیز دیگه ای. در عنوان اصلی به ترکیب بوتاکس اشاره شده ولی در عنوان فیک یه چیز کلی برای همه بوتاکس ها رو نوشتن. بنابراین، به اسم کامل محصول بر اساس اون چیزی که شرکت سازنده اولیه اعلام کرده توجه کنین.
  3. توجه به تاریخ تولید و انقضاء محصول خیلی خیلی مهمه. اگه بوتاکس یا دیسپورت تاریخ گذشته به شما تزریق بشه، باید منتظر عوارض نامطلوبی باشین. یه مسئله مهم دیگه شرایط ذخیره محصول هست که روی کارتن یا ویال درج شده.
  4. شرکت های سازنده معتبر از هولوگرام هیا معتبر بهره میبرند. هر کالای دیسپورت اصل دارای یک کد یا شناسه مخصوص هست که میتونین پیگیری کنین تا از اصل بودنش مطمئن بشین. اگه برچسبی رو که نوشته “lift here” به بالا بکشید، شناسه محصول نمایان میشه.
  5. تمامی اطلاعات و جزییات شرکت توزیع کننده نیز در زیر کد درج شده.
    در پایان، تمامی نوشته های روی کارتن و ویال رو با هم مطابقت بدین. برای مثال، هجی کلمات، عنوان محصول، و جزییات دیگه.

سوالات درباره مقدار واحد تزریق دیسپورت اصل

مقدار واحد تزریق دیسپورت در مقایسه با تزریق بوتاکس حدود دو و نیم برابر هست.

سوال 1: آیا میتونم همزمان با دیسپورت، بوتاکس نیز به صورتم بزنم؟

جواب: خیر. مقدار واحد یا دوز تزریق دیسپورت و بوتاکس با هم فرق داره. برای اینکه اوردوز نشین، در جلسات جداگانه و با فاصله ی زمانی که پزشک تعیین میکنه، تزریق ها رو انجام بدین.

سوال 2: مقدار واحد تزریق دیسپورت چقدره؟

حداکثر مقدار واحد تزریق بوتاکس به صورت بین 360 تا 400 واحد هست که دیسپورت دو و نیم برابرشه.

ذخیره دیسپورت:

هر ویال دیسپورت از 300 یا 500 واحد ABO تشکیل شده که قبل از تزریق باید رقیق سازی بشه. اگه ویال دیسپورت باز بشه و ازش اضافه بیاره و 24 ساعت ازش بگذره باید دور بندازین. تو این مدت در یخچال نگه دارین.

سوال 3: فاصله ی زمانیِ جلسات تزریق دیسپورت چقدره؟

جواب: بین هر جلسه ی تزریق دیسپورت یا بوتاکس باید حداقل سه ماه فاصله باشه. به عبارتی، دوز تزریق دیسپورت رو نباید در کمتر از سه ماه تکرار کرد وگرنه عارضه اوردوز و سمی شدن بدن رخ خواهد داد.

 

 

 

تزریق دیسپورت برای چه کسانی ضرر دارد؟

افرادی با بیماری های زمینه ای زیر بهتره بوتاکس یا دیسپورت رو تزریق نکنن:

  •  افرادی با بیماری های عصبی جدی و آسیب های عصب ها
  • بیماری عصبی-عضلانی (myasthenia gravis) (ضعف عضلات اسکلتی و ایجاد مشکل تنفسی-حرکتی)
  • سندرم ایتان-لمبرت (Eaton-Lambert): بیماریِ حمله سیستم ایمنی بدن به بافت های خود بدن در محل اتصال عضله-عصب ها. در نتیجه، سلول های عصبی نمی توانند به سلول های عضلات به درستی پیام برسانند.
  • افرادی که دچار اختلالات و تغییراتِ روانشناختی هستند.
  • افراد دارای سابقه آلرژی شدید به مواد بوتاکس
  • خانم های باردار و خانم های شیرده
  • عفونت قبلی یا فعلی در محل بوتاکس
  • در صورت آلرژی به شیر
  • کودکان و نوجوانان که در مراحل رشد هستند و بوتاکس سبب اختلال در کارکرد سلول های اعصاب رشد (سلول آکسون) آن ها می شود.
  • افراد بالای 65 سال سن

عوارض تزریق دیسپورت تقلبی و هشدارها

عوارض دیسپورت اصل جزیی و موقتی و شبیه همون عوارض بوتاکس هست. اگه دکتر متخصص خوبی انتخاب کنین، دیسپورت عوارض خاصی نخواهد داشت مگر موقتی مانند
درد ملایم در محل تزریق
تورم در اطراف پلک ها
سردرد موقتی
و خارش و قرمزی یا کهیر (در صورت آلرژی بدن خودِ شما)
هشدار:
چه بوتاکس تزریق کنین چه دیسپورت، در صورت تجربه ی علائم زیر سریع به پزشک مراجعه کنین:
مشکل تنفسی
مشکل بلعیدن غذا
اختلال تکلم
اختلالات بینایی
ضعف شدید عضلانی
انحراف دید و افتادگی پلک
البته نگران نباشین، کافیه بهترین مرکز زیبایی برای تزریق دیسپورت رو انتخاب کنین تا هیچ مشکلی پیش نیاد.

ارزانترین تخفیف دیسپورت در نت برگ دیسپورت

دوستان عزیز، دیسپورت اصل نمیتونه ارزان قیمت باشه وگرنه باید در اصل بودنش شک کنین. در کل، بوتاکسی که خیلی ارزان باشه نامرغوب هست و عوارض جانبی در پی خواهد داشت.

البته اگه مقدار واحد دیسپورت مورد نیاز برای تزریق به شما کم هست و ویال دیسپورت برای نفر بعدی در دسترسه، میتونین با دوستی شِر کنین و قیمت کمتری بپردازین.

ماندگاری بوتاکس دیسپورت

ماندگاری دیسپورت از 5 تا 6 ماه متغیر هست. علاوه بر رعایت مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری دیسپورت به ژنتیک و مقاومت پوستی شما نیز بستگی خواهد داشت. در کل، ماندگاری دیسپورت از بوتاکس بیشتره.

تزریق دیسپورت یا زئومین،  کدام بهتر است؟

زئومین آلمانی از جمله شبه بوتاکس های معتبر در جهان هست که دست کمی از دیسپورت انگلیسی نداره. رابطه ی سیاسی ایران با کشور آلمان بهتر از انگلیس هست؛ در نتیجه، دسترسی به محصولات آلمانی اصل در کشور ما راحت تر هست.

ممکنه براتون سوال پیش بیاد که کدومش بهتره. خب، هر کدومشون یه سری ویژگی ها دارن که بستگی به اون ویژگی ها و شرایط پوستی مون میتونیم یکی از این دو رو انتخاب کنیم. بر اساس تفاوت های زیر، پزشک تصمیم میگیره که کدومش روی پوست شما بهتر جواب میده. این تفاوت ها عبارتند از:

  1. ترکیب و وزن مولکولی دیسپورت با زئومین فرق داره. دیسپورت سنگین تر از زئومین هست چون علاوه بر سم بوتولینوم نمونه A، آنتی بادی و پروتئین حفاظت کننده در اطراف مولکول داره. جابجایی دیسپورت کمتر از زئومین هست اما دقت تزریق برای زئومین بالاتره.
  2. دیسپورت ظرف 24 ساعت اثر میکنه ولی ظاهر شدن اثرات زئومین از چهار روز تا یک هفته طول میکشه. عوضش، زئومین مانند دیسپورت واکنش آلرژیک احتمالی ایجاد نمیکنه چون خالص هست و با بدن سازگارتره.
  3. اگه شما افتادگی پلک یا آلرژی به شیر دارین، بهتره زئومین و یا اگه در دسترس نبود بوتاکس تزریق کنین. دیسپورت خیلی قوی هست و احتمال اینکه از پیشانی و ابروها به سمت پلک جابجا بشه وجود داره. سرعت پخش دیسپورت قویتر از بوتاکسه اما از زئومین کمتره. با این حال، چون زئومین خالص هست، حتی اگه جابجا بشه مانند دیسپورت آلرژی و عوارض ایجاد نمیکنه.

شماره 3 خیلی جالبه نه؟

نت برگ بوتاکس نورونوکس کره ای اصل

به کمک لینک فوق، تصمیم بگیرین که آیا تزریق نورونوکس برای شما بهتره یا مارک های دیگر بوتاکس.

قیمت دیسپورت اصل

با تماس با مرکز لیزر و زیبایی شریعتی در تهران (لینک های ذیل)، خیلی راحت میتونین از قیمت به روز دیسپورت اصل در ایران باخبر بشین. مراکز شریعتی و قیطریه در تهران جزو مراکز بسیار معتبر هستند که دیسپورت رو یا تزریق نمیکنن و یا اصلش رو به مراجعه کننده تزریق میکنن. در واقع، در برهه هایی از زمان به علت تحریم دسترسی به محصولات خارجی سختر میشه. در این جور مواقع، بعضی شرکت های وارداتی اقدام به توزیع محصول تقلبی میکنند. شما مراقب باشین به دام تبلیغات اینگونه شرکت ها نیفتین.

تماس برای اطلاع از قیمت دیسپورت اصل در ایران

پیج اینستاگرام مرکز لیزر و زیبایی شریعتی در تهران: laser.shariati

معرفی بهترین مراکز تزریق بوتاکس و دیسپورت در سراسر کشور


لینک زیر شامل آدرس، مکان یاب و شماره تلفن های بهترین کلینیک ها و مراکز تزریق بوتاکس در تهران و شهرهای مختلف ایران می باشد:

تماس با بهترین مراکز تزریق بوتاکس و دیسپورت در ایران

با آرزوی یکرنگی و یکدلی برای جهانیان

بیشتر بدانید:

23 تا از حقایق پشت پرده علمی درباره بوتاکس که مردم نمی دانند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن