بوتاکس سردرد: کدام نوع میگرن با تزریق بوتاکس قابل درمانه؟

فهرست مطالب

بوتاکس برای درمان سردرد میگرنی

تا حالا شده بوتاکس تزریق کنین و تا مدت ها سردرد نداشته باشین؟ خیلی ها و از جمله خود من بعد از تزریق بوتاس تا ماهها سردرد نداشتم. اما از نظر علمی سوال اینه: چطوری بوتاکس انواع خاصی از سردرد رو درمان می کنه؟ ببینیم دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب و متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات چی گفتند. نظرات منایع علمی معتبر خارجی رو هم بشنویم. 

درمان میگرن بوتاکس

نکات بوتاکس برای سردرد میگرنی

چهار نکته در رابطه با تزریق بوتاکس برای سردرد میگرنی هست:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. از همون برندهای یکسان در تزریق زیبایی (محصول با دوز مناسب) استفاده میشه. برای مثال، رووفیل، ژوویدرم، ژئومین، دیسپورت و غیره.
  2. تزریق بوتاکس سردرد به چند نقطه در اطراف سر و گردن شما هست.
  3. بوتاکس میگرن برای اونایی مفیده که  در یک ماه 15 روز یا بیشتر سردرد میگرنی دارند.
  4. چهار هفته بعد از تزریق بوتاکس میگرن شما قطع میشه. ممکنه به تمدید نیاز پیدا کنین.

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن مزمن تایید شده! 

از دکتر مصطفی امیری درباره بوتاکس سردرد سوال کردیم. ایشان در زمینه درمان دارویی و غیر دارویی میگرن و انواع سردرد تخصص زیادی دارند.  گفتند که انواع سردرد میگرنی وجود دارد که تشخیص دقیق آن لازمه. سه نوع میگرن داریم: اپیزودی، مزمن و مزمن همراه با علائم ویژه. برای مثال، افسردگی، درد مزمن و اختلالات تنفسی-قلبی.
بوتاکس برای نوع دوم میگرن مفیده. میگرن مزمن حداقل 15 روز در ماه (یا بیشتر) و طی حداقل سه ماه طول میکشه. بنابراین، اگه دنبال درمان میگرن مزمن هستین، بوتاکس یک درمان تکمیلی موقت چند ماهه هست. می تونین دوباره تمدید کنین. 

آیا بوتاکس واقعا سردرد رو درمان می کنه؟

بوتاکس برای درمان سردرد مزمن میگرنی مفیده. برای سردرد گهگاهی خیلی کمک کننده نیست. بوتاکس می تونه میگرن مزمن رو به اپیزودی تبدیل کنه. به زبان ساده تر، از شدت، دفعات و مدت زمان سردرد مزمن شما کم کنه. 

تشخیص نوع سردرد با این یادداشت ها رو فراموش نکنید!

یک دفترچه یادداشت کوچک و مخصوص سردرد تهیه کنید. چهار هفته پت سر هم نقاط شروع و پایان درد رو بنویسید. از خودتون این سوالات رو بپرسید: درد یک طرف سر منه یا دو طرف؟ آیا با نور و صدا اذیت میشم؟ حالت تهوع دارم یا نه؟ استراحت کنم بهتر میشم یا بدتر؟ مدت زمان سردرد من چقدره؟ چند بار در ماه یا هفته تکرار میشه؟ این یادداشت به نورولوژیست شما کمک می کنه نوع میگرن رو بهتر تشخیص بده. 

حتما یک دکتر متخصص حرفه ای انتخاب کنین!

خیلی ها تزریق بوتاکس زیبایی رو به شوخی گرفتند! انگار شکلات و نباته! پیش آرایشگر، دستیار دکتر یا پزشک کم تجربه تزریق می کنند! بعد از تجربه عوارض پشیمانی سراغشان می آید! بوتاکس برای درمان سردرد تخصص می خواهد. شناخت پزشک از آناتومی شبکه عضلانی-عصبی-مویرگی سر و گردن و صورت مهمه. مقدار واحد تزریق بوتاکس و برند اصل نیز اهمیت زیادی داره. 

تزریق ایمن بوتاکس میگرن کلینیک جایروس شریعتی

با انتخاب مرکز شریعتی، یک بوتاکس ایمن و موثر رو تجربه کنید. بهترین برندهای مجوز دار اصل رو برای شما انتخاب می کنیم. ما بوتاکس فله ای ارزان قیمت پرعارضه تزریق نمی کنیم. حفظ سلامت زیباجو و کسب اعتبار بالاتر و خوشنامی همیشگی جزو اصول ما است.  حتما پرسش و پاسخ های بوتاکس بین کاربران، زیباجویان و متخصصین در پیج مرکز شریعتی را بخوانید. 

دکتر خوب درمان میگرن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن