تخفیفان بوتاکس در تهران

بهترین تخفیفان بوتاکس تهران کجاست؟

تخفیفان بوتاکس در تهران

فهرست مطالب

تخفیفان بوتاکس

مدت زمان خواندن مطلب زیر: سه دقیقه

سلام. با آرزوی روزهای شاد و شب های آرام برای شما عزیزان. خوش آمدین.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

داشتم با خودم به عبارت “ارزانترین تخفیف بوتاکس” فکر میکردم. از خودم پرسیدم: یعنی اگه بوتاکس ارزان بزنم به نفعمه؟ از کجا معلوم بوتاکس چینی یا نامرغوب به جای اصل بهم تزریق نشه؟ اصلا بهترین تخفیف واقعی بوتاکس رو چه طوری میشه پیدا کنم؟ از کجا بدونم مارک بوتاکسی رو که با تخفیف بهم تزریق میشه اصل هست؟ و خلاصه، سوال های دیگه ای نیز به ذهنم اومد که ممکنه شما نیز به دنبال بهترین پاسخ های تخصصی از زبان متخصصین زیبایی کاربلد باشین. 
این مطلب به شما کمک میکنه تا به طور خودکار بهترین و واقعی ترین تخفیف های بوتاکس رو از تخفیف های غیرواقعی بوتاکس فیک تشخیص بدین. به عبارتی، ظرف چند ثانیه، از بهترین و ارزانترین بوتاکس باکیفیت برخوردار بشین.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس لب در تهران، اصفهان، مشهد و کرمان

بهترین مارک بوتاکس خارجی کدومه؟

برای اینکه تخفیف درست حسابی بوتاکس از آنِ ما باشه، بهتره قبل از هر چیزی انواع بوتاکس رایج در تهران و ایران رو بشناسیم.
درسته که بعضی از مراکز و کلینیک ها بوتاکس تقلبی رو به جای اصل و به اسم مارک مرغوب تزریق میکنن، با چند ترفند ساده می تونین مارک اصل رو از  تقلبی رو تشخیص بدین.

یک نکته مهم: عزیز، اینم یادتون نره که ممکنه بهترین برند بوتاکس در جهان مناسب شما نباشه و در عوض یه بوتاکس خوب ایرانی و ارزانتر مانند مسپورت مشکل شما رو حل کنه. منظور از بهترین برند بوتاکس بوتاکسی هست که هم استاندارد باشه و هم برای رفع مشکلات اخم و چین و چروک پوست شما خوب جواب بده. 

بهترین مارک بوتاکس خارجی؟

بهترین مارک های بوتاکس خارجی عبارتند از:

دیسپورت:
اصلش از شرکت ایپسِن بیوفارم در انگلیس میاد. دیسپورت در بیش از 75 کشور دنیا نمایندگی داره. دوز دیسپورت برای تزریق در مقایسه با بوتاکس دو تا دو و نیم برابر هست. مقاله زیر کمکتون میکنه تا دیسپورت اصل رو از تقلبی تشخیص بدین:
تشخیص تخفیفان دیسپورت اصل از تقلبی

زئومین Xeomin آلمانی:
به توصیه متخصصین زیبایی، تزریق زئومین برای افرادی که به ماده بوتاکس حساسیت دارن توصیه میشه. زئومین افزودنی نداره. پروتئین هی افزدونی در بوتاکس سبب ایجاد آلرژی میشن که زئومین عاری از اونهاست.  مقاله زیر اطلاعات خلاصه و مفیدی درباره زئومین به شما ارایه میده:
از سیر تا پیاز زئومین: قیمت، مارک اصل، تخفیف و غیره.

بوتاکس نورونوکس neonorox کره ای

نورونوکس جزو بوتاکس های مرغوب هست و از شرکت مدیتوکس کره جنوبی وارد ایران میشه. به ادعای شرکت مدیتوکس، کیفیت و اثربخشی نورونوکس حتی از بوتاکس شرکت آلرگان آمریکایی نیز بالاتره. ماندگاری نورونوکس تا شش ماه هست. البته ماندگاری تمامی برندهای بوتاکس به ژنتیک پوست شما و مراقبت ها نیز بستگی داره. سه برند رایج نورونوکس عبارتند از سیاکس، بوتولیفت و مدیتوکسین. مقاله زیر از صفر تا صد نورونوکس رو براتون شرح داده:

همه چیز درباره بوتاکس نورونوکس کره ای

توصیه های بهترین دکتر تزریق بوتاکس

بهتره از زبان یکی از متخصصین زیبایی (منبع 1) درباره بهترین برند بوتاکس براتون بگم:
بیست ساله که بهترین برندهای مختلف بوتاکس رو تزریق میکنم. برای مثال، زئومین آلمانی اصل، دیسپورت، نوروبلاک نمونه A، آزالور و غیره. به تجربه ی خودم،  اغلب مواقع، اثر تمامی این برندها مشابه هست و فرقی نمیکنه کدوم رو تزریق کنین.
نظر یک متخصص دیگر:
به تجربه ی خودم، اثرات بوتاکس با دیسپورت و زئومین یکی نیستند. برای مثال، اگه بیمار من افتادگی پلک داره، بهش توصیه میکنم به جای دیسپورت، زئومین تزریق کنه چرا که اثر و قدرت پخش دیسپورت بیشتر از زئومین هست و ممکنه بر پلک ها در برخی بیماران اثر منفی بگذاره. اما اگه اخم بین ابروهای بیمار عمقی باشه، تزریق دیسپورت رو به جای بوتاکس پیشنهاد میکنم. برای بیمارانی که به بوتاکس آلرژی دارن، تزریق زئومین رو توصیه میکنم. 

5 نکته مهم درباره بهترین مرکز بوتاکس تهران

تخفیفان بوتاکس مسپورت ایرانی

مسپورت یا مصپورت اولین بوتاکس ساخت ایران شرکت مصون دارو می باشد که امتحان خود رو از لحاظ کیفیت و اثربخشی خوب پس داده. به تجربه ی برخی متخصصین زیبایی در بهترین مراکز تزریق بوتاکس در ایران، مسپورت با بوتاکس های خوب خارجی رقابت میکنه و حرف هایی برای گفتن دارد. در واقع، مسپورت گزینه بسیار مناسبی برای افرادی ست که بودجه متوسطی دارند.
برای اطلاعات کامل مسپورت، لینک زیر رو مشاهده کنید:

همه چیز درباره بوتاکس مسپورت ایرانی

 

تخفیف بوتاکس با بدترین مارک های بوتاکس خارجی

دوست عزیز، بازار زیبایی مانند بازارهای دیگر در ایران مملو از اجناس تقلبی هست. با کمی اطلاعات عمومی و دقت، می تونین به راحتی مارک های بی کیفیت بوتاکس رو شناسایی کنین.
درباره ی اثر انگشت که میدونین. بهترین برندهای بوتاکس در جهان و ایران از شرکت های معتبر میان. این شرکت های معتبر از پیشرفته ترین فن آوری های هولوگرامی به مانند اثر انگشت منحصر به خود بهره مند هستن. هر یک از محصولات بوتاکس شرکت های معتبری مانند آلرگان یا ایبسن دارای کد شناسه مخصوصی هستن. میتونین با نرم افزار هولوگرام و یا تماس با نمایندگی های رسمی شماره شناسه رو پیگیری کنین تا مطمئن بشین محصول تقلبی نیست.

مارک های نامرغوب بوتاکس از کشورهایی مانند چین وارد ایران شدن و مورد تایید وزارت بهداشت نیستند. برای مثال، کنیتوکس، لینوریز، درماتوکس و ریفاین. در زمانه فعلی باب شده که بوتاکس های چینی رو با عنوان های فیک و اسم و رسم دار وارد کشور میکنن.  کافیه به کد شناسه کالا و نوشته های روی ویال و کارتن بوتاکس دقت کنین. به جزییاتی مانند فونت کلمات، هجی کلمات، عنوان برند و غیره توجه کنین. به روال معمول، محصولات فیک یکی دو جا سوتی دادن و میتونین مورد نقص رو پیدا کنین. برای مثال، تصویر زیر فرق بوتاکس تقلبی و اصل رو نشون میده. عنوان برند اصلی OnabotulinimtoxinA هست ولی عنوان برند تقلبی Botulinum Toxin Type A هست. عنوان اولی ترکیب اصلی بوتاکس رو نمایش میده ولی دومی یه چیز کلی و نامعلوم هست! هر مارک بوتاکسی ترکیبات خاصی داره. بهترین ترفند اینه که به وبسایت رسمی سازنده اصلی برند مورد نظرمون مراجعه کنیم. کافیه یه کم به زبان انگلیسی مسلط باشین.

تصویر بوتاکس اصل و تقلبی

نت برگ بوتاکس تهران-تخفیفان بوتاکس تهران

مراکز متعددی از طریق وبسایت های تخفیفان و نت برگ تخفیف های خود رو اعلام میکنن. حتما قبل از تزریق بوتاکس، درباره ی حداقل دو سه تا مرکز تحقیق کنین و بعد اقدام کنین.
خجالت رو کنار بگذارین و از دکتر بخواهید که ویال بوتاکس رو به شما نشون بده. اگه درب بوتاکس قبلا باز شده، این یعنی فریز شده و مقداری از کارآیی خودش رو از دست داده. بهتره درب بوتاکس پلمپ شده باشه. به تاریخ انقضا و تولید بوتاکس و اینکه یخچالی یا غیر یخچالی هست توجه کنین.

نکته مهم: ترجیحا بوتاکس چینی تزریق نکنین؛ بوتاکس های چینی ارزان قیمت اما دارای عوارض جانبی هستند. دیسپورت های ارزان قیمت نیز تقلبی هستند. دیسپورت اصل جزو مارک های گران قیمت هست و در دوران تحریم هستیم و این مارک در ایران کمیاب شده.

تصویر زیر روش تشخیص دیسپورت اصل از تقلبی رو نمایش میده:

اطلاعات کامل و عکس دیسپورت اصل اینجاست

بهترین تخفیفان بوتاکس در تهران

اگر به دنبال بهترین کلینیک ها و مراکز تزریق بوتاکس و ژل در ایران هستید، سر زدن به لینک زیر رو بهتون پیشنهاد میکنیم:

بهترین تخفیفان بوتاکس اصل در تهران

بهترین های نت برگ بوتاکس اصل در تهران

بیشتر بدانید:

7 ترفند برای تشخیص بوتاکس اصل و تقلبی در ایران

  • ویال بوتاکس همون ظرف نگهداری بوتاکس هست. اگه تاریخ تولید و انقضای بوتاکس روی ویال و روی کارتن بوتاکس یکی نباشه، این یعنی تقلبی
  • به فونت و جزییاتی که روی ویال بوتاکس و روی کارتن نوشته شده دقت کنین. وبسایت اصلی سازنده رو چک کنین و تصویر واقعی رو مطابقت بدین. مطمئن باشین بوتاکس های تقلبی رو میشه با همین جزییات شناسایی کنین.
  • به تفاوت برچسب و بسته بندی محصول دقت کنین.
  • اگه قسمتی از محصول به زبان انگلیسی نیست نشانه تقلبی بوذنش هست. البته منظورمون بوتاکس مسپورت ایرانی نیست. شرکت سازنده مسپورت هم وبسایت رسمی داره و هم تمامی اطلاعات قیمت و جزییات رو روی وبسایت درج کرده.
  • به دوزهای توصیه شده که روی محصول یا در بروشور درج شده توجه کنین و با اطلاعات وبسایت اصلی مطابقت بدین. اگه به جای سرنگِ از قبل پر شده با آمپول مواجه شدین تقلبی هست.
  • هر برند بوتاکس اصلی یه کد مخصوص و استاندارد داره که میتونین دربارش سرچ کنین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن