بوتاکس زئومین بهتره یا دیسپورت

بوتاکس زئومین بهتر است یا دیسپورت: اگه آلرژی دارین حتما بخونین

بوتاکس زئومین بهتره یا دیسپورت

بوتاکس زئومین بهتر است یا دیسپورت

سلام عزیزان، شب و روزتون به دلخوشی و شادمانی بگذره. خوش آمدین.

زمان مطالعه: سه الی چهار دقیقه

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مطلب زیر به مقایسه زئومین و دیسپورت اختصاص داره. از صفر تا صد تفاوت ها و شباهت های این دو شبه بوتاکس رو توضیح دادیم. لحظاتی با ما بمانید. 

اولین بار که بوتاکس برای خط اخم زدم متوجه شدم پوستم به بوتاکس آلرژی داره. خیلی ناامید شدم آخه چند هفته ای بیشتر به مراسم عقدم نمونده بود و من دلمو به بوتاکس خوش کرده بودم. حالا می دیدم پوستم کهیر میزنه و یهویی قرمز میشه. دکتر رفتم و یه قرص ضد قرمزی بهم داد که موقتی مشکلم رو حل کرد. 

بعد از سه چهار ماه از ازدواجم خط اخمم دوباره تو چشم میزد ولی به علت آلرژی نمیتونستم دوباره بوتاکس بزنم. باید بین علایم کهیر و قرمزی پوستم و خط اخمم یکی رو انتخاب می کردم. وقتی اطرافیان بهم می گفتن: “یه فکری به حال این خط عمیقت بکن،” ناراحت می شدم. البته اونا تقصیری نداشتن…

…حالا می خوام بهتون بگم که چه طوری خط اخمم رو با بوتاکس (و ژل) برطرف کردم و در عین حال عوارض پوستی رو هم اصلا تجربه نکردم. برای خواندن داستان واقعی من، ادامه مطلب رو دنبال کنین.

فهرست مطالب

انواع مارک بوتاکس، زئومین یا دیسپورت: کدومش برای من مناسب تره؟

آیا میدانید زئومین و دیسپورت دقیقا بوتاکس نیستن و از جهاتی هم شبیه بوتاکس و هم متفاوت با آن هستن؟

انواع مارک بوتاکس و شبه بوتاکس هایی مانند زئومین و دیسپورت عملکرد یکسانی دارن: فلج کردن یا غیرفعال کردن عضلات اخم و ریلکس کردن چین و چروک ها، به خصوص برای یک سوم بالای صورت از جمله خطوط پنجه کلاغی دور چشم، اخم بین ابروها، و چین های پیشانی.

و اما، ترکیبات بوتاکس با شبه بوتاکس متفاوت هستن. به همین علت، درجه ی اثربخشی  شبه بوتاکس هایی مانند دیسپورت و زئومین با بوتاکس ها متفاوته.

سوال: تولید کننده اصلیِ دیسپورت اوریجینال کیست؟

جواب: شرکت Medicis  در انگلستان (Medicis’ Dysport)

سوال: تولید کننده اصلی زئومین چیست؟

جواب: شرکت Merz’s Xeomin در آلمان

شباهت اصلی بوتاکس و دیسپورت

بوتاکس و دیسپورت برای اهداف زیبایی صورت هر دو از سم بوتولینوم نمونه A تولید میشن. هر دو یه پروتئین (لاکتوز) دارن که این سم رو با خودش حمل میکنه. اما ترکیبات پروتئینی بوتاکس با دیسپورت متفاوت هست.

تفاوت جالب زئومین با دیسپورت و بوتاکس

از وقتی فرق بین بوتاکس با زئومین رو فهمیدم مشکلم کامل کامل برطرف شد. شکر خدا یه شبه بوتاکس پیدا شد که بدنم بهش آلرژی نشون نداد.

زئومین غیر یخچالی ست و در ترکیب خود شامل هیچگونه پروتئین شیمیایی واسطه نمی باشد. به عبارتی، زئومین یه شبه بوتاکسِ خالص و بسیار سازگار با بدن هست. خیلی ها به لاکتوز حساسیت دارن برای همینه که واکنش منفی به بوتاکس نشون میدن. خب، زئومین این مشکل رو حل کرده. 

به زئومین میگن “بوتاکس برهنه”. خالص خالصه، یعنی هیچ چاشنی و افزودنی به جزء خود بوتولینوم نمونه A نداره. بر خلاف زئومین، بوتاکس های دیگه همه شون یه سری افزودنی مانند آنتی بادی یا پروتئین شیمیایی دارن. زئومین از این نظر منحصر به فرد هست.

بنابراین، زئومین یه گزینه عالی برای افرادی هست که به مواد افزودنی بوتاکس و دیسپورت حساسیت نشون میدن.

مزایا و معایب تزریق دیسپورت

مزایا و معایب دیسپورت

بوتاکس یه بدی داره وقتی مرتب تزریق می کنین ممکنه بدنتون بهش مقاوم بشه. بدن آنتی بادی بوتاکس رو تولید میکنه و دیگه مثل قبل جواب نمیده. در اینجا، می تونین دیسپورت رو جایگزین بوتاکس کنین.

دیسپورت قدرت پخش شوندگی بالاتری داره، قوی تر از بوتاکس هست و سریع تر عمل میکنه. فقط دو سه روز کافیه تا اثرات آن ظاهر بشه. به علاوه، دیسپورت بهترین گزینه برای از بین بردن خطوط اخم عمیق بین ابروهاست.

چند عیب دیسپورت
  1. از اونجا که قدرت پخش دیسپورت در عضله در مقایسه با بوتاکس و زئومین بالاتره، اگه درست و تخصصی تزریق نشه، احتمال جابجایی ش به عضلات جانبی وجود داره. گزارشاتی مبنی بر پخش دیسپورت از ناحیه ابرو و پیشانی به پلک ها ارایه شده. این جابجایی با عارضه افتادگی پلک مرتبط بوده. بنابراین، خیلی مهمه که بهترین دکتر تزریق دیسپورت در شهر خود رو انتخاب کنین.
  2. دیسپورت در مقایسه با بوتاکس قیمت بالاتری دارد (در ایران این طوره). در واقع، جزو شبه بوتاکس های پولدار پسند هست.
دوز دیسپورت و زئومین در مقایسه با بوتاکس

از نظر مقدار واحد تزریق (U)، زئومین شبیه بوتاکس هست.
و اما، دوز دیسپورت از دو تا دو و نیم برابر مقدار واحد بوتاکسه. به عبارتی، اگه قرار باشه 40 واحد در یک نقطه کوچک از صورت شما بوتاکس تزریق بشه، همون نقطه 80 تا 100 واحد دیسپورت میبره.

سرعت و مدت زمان تاثیر زئومین، دیسپورت و بوتاکس

اتفاقات خوش هم میتونن خیلی سریع برای ما رخ بدن. تصور کنین یهویی مراسم عروسی خواهرتون یا اصلا خود شما به راه بیافته.

سوال: برای رفع خط اخم و چین های صورتم عجله دارم. کدوم مارک بوتاکس سریع تر جواب میده؟

جواب: مدت زمان تاثیر دیسپورت از دو الی سه روز بعد از تزریق هست. اثرات زئومین بعد از گذشت 5 تا 6 روز از زمان تزریق ظاهر خواهد شد. برای مارک بوتاکس مرغوب، از 7 تا 10 روز طول می کشه.

هیچوقت یادم نمیره که چندین سال پیش در جشن تولدی یه عکس یادگاری با دو تا از دوستانم گرفتم. با اینکه کیفیت دوربین خوب بود، خطوط چهره من در مقایسه با دو تای دیگه خیلی توی چشم میزد. شاید اگه اون عکس رو تکی میگرفتم خیلی توی ذوقم نمی خورد. عکس رو میشه ادیت کرد ولی قیافه چروک زده رو نه! الان که یادم میاد افسوس می خورم که چرا چند روز قبل از جشن تولد یه بوتاکس سریع مثل دیسپورت یا زئومین رو تزریق نکردم!!!

همین عکس سبب شد به فکر تزریق بوتاکس بیافتم. بعد از تزریق زئومین قیافه م خیلی خیلی فرق کرد. کلی جوونتر شدم. اعتماد به نفسم بالا رفت و دیگه دایم توی آینه پوست صورتم رو با دستام به طرفین نمی کشیدم و حرص نمی خوردم.

به تجربه شخصیم، لذت تزریق و ماندگاری زئومین بیشتر از بوتاکس هست.

ماندگاری دیسپورت-زئومین و بوتاکس

ماندگاری تمامی بوتاکس ها و شبه بوتاکس ها از سه ماه و در نهایت تا شش ماه طول می کشه.
البته ماندگاری به مواردی مانند ژنتیک پوست، درصد پذیرش بوتاکس توسط بدن، و مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس بستگی داره. برای خودِ من چهار ماه و خرده ای طول کشید و دوباره تمدید کردم. برای دفعات بعدی پوست غیرارادی عادت میکنه که اخم نکنه.

لیست بهترین مراکز بوتاکس در تهران و سراسر ایران

قیمت آمپول زئومین

اگه انصاف مرکز زیبایی و تعهد کاری پزشک برای شما اهمیت داره، دو مرکز شریعتی و قیطریه در تهران رو به عنوان بهترین ها معرفی می کنیم. قیمت زئومین، دیسپورت و انواع مارک بوتاکس در مقایسه با مراکز مشابه ارزانتر (با همان کیفیت) می باشد.

تماس با مرکز زیبایی شریعتی تهران، ارزانترین و بهترین قیمت زئومین اصل

تماس با مرکز زیبایی شریعتی برای بهترین قیمت انواع مارک بوتاکس با کیفیت

بهترین متخصص بوتاکس در کشور

خلاصه مطلب: بوتاکس زئومین بهتر است یا دیسپورت؟

اینکه دیسپورت بهتره یا زئومین، به عواملی مانند شرایط پوستی، واکنش های بدنی، بودجه شما و نظر پزشک بستگی داره.

اگه بدن شما به لاکتوز و افزودنی های پروتئینی بوتاکس حساسیت نشون میده، زئومین گزینه خیلی خوبی ست. به علاوه، دقت تزریق زئومین بالاتر از بوتاکس و دیسپورت هست چون مولکول های آن سنگین وزن نیستن. ماندگاری زئومین از بوتاکس بیشتره.

اگه آلرژی ندارین و خطوط اخم و چین و چروک های پیشانی شما عمیق هستن، دیسپورت توصیه میشه.

اگه سابقه افتادگی پلک و یا مشکلات بینایی دارین، حتما با پزشک مشورت کنین. توجه کنین که قدرت پخش دیسپورت بالاتر از بوتاکس هست. اگه قصد تزریق دیسپورت رو دارین، حتما به مراکز زیبایی معتبر و درجه یک مراجعه کنین.

اطلاعات کامل و عکس دیسپورت اصل اینجاست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن