مزونیدلینگ برای ملاسما

بهترین روش درمان ملاسما: مزونیدلینگ (مزوتراپی + میکرونیدلینگ)

فهرست مطالب

درمان قطعی ملاسما با مزونیدلینگ

ملاسما چیست؟

درمان ملاسما نی نی سایت

ملاسما یک مشکل شایع پوستی است. این وضعیت باعث ایجاد لکه های تیره و تغییر رنگ روی پوست شما می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین و قطعی ترین درمان ملاسما آشنا کنیم اما پیش از آن شرحی درباره این وضعیت ارائه می دهیم. تا پایان همراه باشید.

هنگامی که این عارضه در زنان باردار رخ می دهد، به آن کلواسما یا “ماسک بارداری” نیز نامیده می شود. ملاسما در زنان بسیار شایع ‌تر از مردان است، اگرچه مردان نیز ممکن است به آن مبتلا شوند. به گفته آکادمی پوست آمریکا، 90 درصد افرادی که به ملاسما مبتلا می شوند، زن هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علائم ملاسما

ملاسما باعث ایجاد لکه های تیره می شود. این لکه ها، تیره تر از رنگ پوست معمولی شما هستند. به طور معمول این عارضه در صورت رخ می دهد و متقارن است، با علائم مطابق در هر دو طرف صورت. سایر نواحی بدن شما که اغلب در معرض آفتاب هستند نیز می توانند دچار ملاسما شوند.

لکه های قهوه ای رنگ معمولا در نقاط زیر ظاهر می شوند:

  • گونه ها
  • پیشانی
  • پل بینی
  • چانه

همچنین می تواند در گردن و ساعد نیز رخ دهد. تغییر رنگ پوست هیچ آسیب جسمانی به همراه ندارد، اما ممکن است نسبت به ظاهر آن احساس بدی داشته باشید.

اگر متوجه این علائم ملاسما شدید، به متخصص مراقبت های بهداشتی خود مراجعه کنید. وی ممکن است شما را به یک متخصص پوست، پزشکی که در درمان اختلالات پوستی تخصص دارد، ارجاع دهد.

علل و عوامل خطر ملاسما

هنوز کاملاً مشخص نیست که چه چیزی باعث ملاسما می شود. افرادی که پوست تیره تر دارند بیشتر از افراد دارای پوست روشن در معرض خطر هستند. حساسیت به استروژن و پروژسترون نیز با این بیماری مرتبط است. این بدان معنی است که قرص های ضد بارداری، بارداری و هورمون درمانی می توانند باعث ایجاد ملاسما شوند. استرس و بیماری تیروئید نیز از علل ملاسما هستند.

علاوه بر این، قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث ملاسما شود، زیرا اشعه ماوراء بنفش بر سلول های کنترل کننده رنگدانه (ملانوسیت ها) تأثیر می گذارد.

ملاسما چگونه تشخیص داده می شود؟

تصاویر ملاسما قبل و بعد از درمان

معاینه بصری ناحیه، اغلب برای تشخیص ملاسما کافی است. برای رد علل خاص، متخصص مراقبت های بهداشتی شما ممکن است برخی از آزمایش ها را نیز انجام دهد.

یکی از تکنیک های آزمایش، معاینه پوست با لامپ وود (لامپ فرابنفش) است. لامپ وود نوع خاصی از نور است که روی پوست شما نگه داشته می شود. این ابزار به متخصص اجازه می دهد تا عفونت های باکتریایی و قارچی را بررسی کند و تعیین کند که ملاسما چند لایه پوست شما را تحت تأثیر قرار داده است. برای بررسی هر گونه بیماری جدی پوستی، ممکن است بیوپسی نیز انجام شود که شامل برداشتن قسمت کوچکی از پوست آسیب دیده برای آزمایش است.

آیا ملاسما قابل درمان است؟

برای برخی از زنان، ملاسما به خودی خود ناپدید می شود. این وضعیت معمولاً زمانی رخ می دهد که ناشی از بارداری یا قرص های ضد بارداری باشد.

کرم هایی وجود دارد که متخصص تان می تواند تجویز کند و می توانند پوست را روشن کنند. پزشکان همچنین ممکن است استروئیدهای موضعی را برای کمک به روشن شدن مناطق آسیب دیده تجویز کنند. اگر هیچ یک اثر نکند، لایه برداری شیمیایی، درم ابریژن و میکرودرم ابریژن گزینه های احتمالی هستند. این درمان ها لایه های بالایی پوست را از بین می برد و ممکن است به روشن شدن لکه های تیره کمک کند.

این روش ‌ها تضمین نمی ‌کنند که ملاسما عود نکند، و اینکه برخی از موارد ملاسما را نمی‌ توان به طور کامل کاهش داد. برای کاهش خطر بازگشت ملاسما، ممکن است مجبور شوید برای ویزیت های بعدی مراجعه کنید و به برخی از روش های درمانی پوست پایبند باشید. این موارد شامل به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب است.

بهترین راه درمان ملاسما چیست ؟

مزونیدلینگ برای ملاسما

در حالی که ممکن است ملاسما در همه موارد با درمان برطرف نشود، درمانی جدید و انقلابی پا به عرصه زیبایی گذاشته است که حتی با یک جلسه انجام آن نتایجی شگفت انگیز را عاید افراد مبتلا به ملاسما می کند. این درمان انقلابی مزونیدلینگ نام دارد.

مزونیدلینگ چیست ؟

مزونیدلینگ که همچنین تحت عنوان نیدلینگ پوست یا درمان القای کلاژن نیز شناخته می شود، یک درمان نوآورانه جدید است که تمام مزایای درمان پیشرفته میکرونیدلینگ با افزوده شدن سرم های مزو فرموله شده ویژه ای که برای نتایج بهتر به عمق پوست تزریق می شود را دو چندان می کند.

در واقع کلمه مزونیدلینگ (Meso-Needling) از ترکیب دو کلمه مزو و نیدلینگ تشکیل شده است. همین موضوع نشان می‌ دهد که این روش یکی از روش‌ های ترکیبی برای جوانسازی پوست و مو است. مزونیدلینگ ترکیبی از روش‌ های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش‌ های متداول پزشکی در حوزه پوست و مو هستند. در مزونیدلینگ مو کوکتل‌ های مزوتراپی از طریق سوزن‌ های میکرونیدلینگ وارد پوست می‌ شوند و با نفوذ به بافت‌ های آسیب‌ دیده آنها را درمان می‌ کنند.

اینجا را کلیک کنید تا همه چیزهایی را که باید در مورد مزونیدلینگ بدانید پیدا کنید.

درمان ملاسما با مزوتراپی + میکرونیدلینگ

استفاده از مزونیدلینگ برای پوست باعث تسریع روند تولید کلاژن در پوست می‌ شود. این موضوع انعطاف‌ پذیری و خاصیت ارتجاعی پوست را ارتقا داده و باعث رفع چین و چروک‌ ها و جوانسازی پوست می‌ شود. بنابراین می‌ توان گفت که مزونیدلینگ یکی از روش‌ های پیشرفته برای درمان چین و چروک، پیری پوست و آسیب‌ های آن است.

هر مزوسرم شامل طیف منحصر به فرد و فرموله شده ای از مواد فعال است که موجب ترمیم سلولی در لایه ترانس درمال می شود و نتایج شگفت انگیز القا کننده کلاژن، ضد پیری و روشن کنندگی پوست را ارائه می دهد! مزونیدلینگ می تواند طیف وسیعی از نگرانی های هدفمند پوست از جمله تیرگی، پیری، جای جوش یا اسکار، ترک های پوستی یا پیگمانتاسیون (کک مک، لک و پیسی) و چین و چروک را درمان کند.

مطلب مرتبط: لک صورت در بارداری

درمان ملاسما با میکرونیدلینگ + مزوتراپی

تزریق های مزو برای مورد هدف قرار دادن نگرانی های خاص شما طراحی شده است، از جمله لک صورت و جای جوش.

در تکنیک مزونیدلینگ ما از همان دستگاه میکرونیدلینگ برای تزریق مزوسرم های فعال به لایه های عمیق تر پوست استفاده می کنیم. این کار با تکنیک استمپ زدن پیشرفته و غیر تهاجمی برای ایجاد کانال های ریز (میکرو کانال‌ ها) برای هدایت مواد فعال و حصول نتایج بهتر انجام می شود.

این میکرو کانال‌ ها به سرم فرموله شده اجازه می ‌دهند تا از لایه‌ های ضخیم، اپیدرمال و درمال عبور کند و برای رفع مشکلات پوستی مورد نظر فورا جذب شود.

بهینه سازی نتایج درمان قطعی ملاسما با مزونیدلینگ

کارشناسان پوست ما در انتخاب بهترین مزوسروم به شما کمک می کنند تا نتایج نیدلینگ شما را به سطح بالاتری برسانند و نوع پوست، اهداف و نگرانی های شما را برآورده کنند. در صورت لزوم کارشناسان ما به شما در مورد هر گونه آماده سازی توصیه می کنند.

نتایج اولیه را می توان فورا پس از اولین درمان انتظار داشت، اما به تدریج با ادامه مسیر درمان، نتیجه مزونیدلینگ تان بیشتر قابل مشاهده می شود. ما یک دوره سه تا شش جلسه درمان توصیه می کنیم. با این حال ممکن است طبق

همین امروز یک مشاوره رایگان مزونیدلینگ در مورد اینکه آیا مزونیدلینگ می تواند برای شما موثر باشد، با کارشناسان مورد اعتماد ما ترتیب دهید.

بهترین مرکز مزونیدلینگ برای ملاسما در تهران

درمان ملاسما با مزونیدلینگ

چنانچه به دنبال یک مرکز زیبایی خوب در تهران به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، کلیه خدمات زیبایی و لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط مجرب ترین متخصصان انجام می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن