راهنمای قیمت بوتاکس برای انواع برندهای خارجی و ایرانی

فهرست مطالب

قیمت بوتاکس

قیمت بوتاکس چه تاثیری بر نتایج بوتاکس دارد؟

آیا اینکه برند بوتاکس ارزان قیمت باشد یا گران قیمت و یا متوسط اهمیت دارد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در مطلب کنونی، به نکات مهمی درباره ی انتخاب بهترین قیمت بوتاکس برای انواع برندهای خارجی و ایرانی اشاره میکنیم. از همراهی شما خرسندیم.

عوارض بوتاکس ارزان قیمت

برند-مقدار واحد بوتاکس

قیمت انواع برند بوتاکس در ایران بر اساس نرخ ارز، تصمیم گیری وارد کننده یا نظر سازندگان داخلی متغیر است.
قیمت واقعی بوتاکس به برند و نیز مقدار واحد بوتاکس مورد استفاده برای شما بستگی دارد.

عوارض بوتاکس ارزان قیمت 

یک نکته مهم داریم.
بوتاکس ارزان قیمت تزریق نکنید زیرا محتوی آب و ناخالصی مضر برای بدن است. بوتاکس مارک ارزان قیمت عوارض متعددی ایجاد می کند. از جمله،

  • عدم قرینگی ابروها
  • افتادگی پلک
  • عفونت
  • سردرد
  • آسیب به عضله
  • مشکلات لبخند، تکلم و حرکت عضلات

قیمت واقعی بوتاکس چیست؟

برای آگاهی از قیمت واقعی بوتاکس، همیشه از چند مرکز مختلف سوال کنید. حتما در سوال خود به قیمت همان برند با توجه به مقدار واحد بوتاکس دقت کنید.

محاسبه اجرت پزشک در قیمت نهایی بوتاکس 

برای قیمت نهایی بوتاکس، دستمزد پزشک را در نظر بگیرید. معمولا اگر یک دستیار پزشک تزریق کند، قیمت پایین تری می گویید. از نظر حقوقی، کیفری و قانونی، تزریق توسط غیر پزشک مربوط جرم است و مجازات دارد. دقت کنید که قیمت نهایی برای یک مارک بوتاکس رو پزشک اعلام می کنند. حرفه ای بودن و شهرت پزشک در قیمت بوتاکس دخالت دارد. همچنین، ممکن است دوز کمتر یا بیشتری برای شما استفاده کنند که همان مقدار واحد نهایی است. 

تخمین قیمت دلاری بوتاکس

البته خوب است که درباره ی حداقل و حداکثر واحد تایید شده برای تزریق به هر یک از مناطق صورت و بدن اطلاعات داشته باشیم. به عبارتی، اگر بدانیم حداقل دوز مورد نیاز بوتاکس برای هر قسمت از بدن چقدر است میتونیم حداقل قیمت رو در بیاریم. 
به علاوه، فرض کنید به طور میانگین، هر واحد بوتاکس بین 10 تا 15 دلار قیمت دارد. در این صورت، برای از بین بردن اخم پیشانی، 20 واحد تزریق لازم می شود، این یعنی یعنی بین 200 تا 300 دلار باید هزینه کنید.
برای از بین بردن خط اخم بین دو ابرو حدود 40 واحد بوتاکس نیاز است. این یعنی، حداقل 800 دلار برای شما آب می خورد.

5 اشتباه مالی در تزریق بوتاکس

برای موفقیت در هر چیزی باید هوش مالی به خرج دهیم. اگر در تزریق بوتاکس نکات ذیل رو نادیده بگیریم، پول و وقت خود رو هدر داده ایم. 

کاندید مناسب تزریق بوتاکس

نکته اول:
مطمئن شوید که کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس هستید. اگر تزریق بوتاکس برای شما ضرر دارد، پول خود را برای مراکز نامعتبر دور نریزید! 

تزریق بوتاکس برای چه کسانی ضرر دارد؟

توجه به اصل بودن برند

نکته دوم:
بوتاکس مرغوب تزریق کنید. بوتاکس های تقلبی شباهت زیادی با اصل دارند. به یک مرکز معتبر با پزشک متخصص مجرب مراجعه کنید تا دچار عوارض بوتاکس تقلبی یا بی کیفیت نشوید. مراکز زیادی هستند که تبلیغات تخفیف بوتاکس ارزان قیمت دارند. برای مثال، تخفیف دیسپورت تقلبی و یا بوتاکس چینی تحت عنوان برند کانادایی، انگلیسی یا فرانسوی! قیمت بوتاکس تقلبی یا ارزان قیمت نصف تا یک سوم قیمت برند اصلی می باشد!

در نظر گرفتن برند و مقدار واحد بوتاکس

نکته سوم:
در مورد قیمت منطقی بوتاکس، ابتدا برند مورد نظر خود رو در نظر بگیرید. ببینید هر ویال چند واحد است. قیمت اصلی برند رو می توانید از وبسایت شرکت سازنده همان برند بدانید. به علاوه، قیمت های مختلف همان برند رو از چندین مرکز تخصصی زیبایی و چندین داروخانه بپرسید. با هم مقایسه کنید و در پایان منصفانه ترین رو رو انتخاب کنید.
یک نکته مهم:
برای تزریق دیسپورت در مقایسه با بوتاکس، به واحد بیشتری نیاز دارید؛ دوز دیسپورت حدود دو و نیم برابر بوتاکس است.

تاریخ تولید و انقضاء بوتاکس

نکته چهارم:
به تاریخ تولید و انقضاء بوتاکس توجه کنید. ظاهرا یک وب سایت خارجی مشهور است که برندهای تقلبی رو در آمریکا می فروشد. بسیاری از وارد کنندگان از همین شرکت (online botox pharmacy و یا onlinebotox.com) خرید می کنند. برندهای این وب سایت مورد تایید FDA نیستند. یکی از نشانه های تقلبی بودنشون اینه که تاریخ تولید و انقضاء بوتاکس روی ویال با روی کارتن با هم فرق می کند.

انتخاب بهترین مراکز بوتاکس

نکته چهارم:

آیا می دانید در سال چند هزار نفر به پزشکی قانونی برای شکایت از مراکز زیبایی نامعتبر مراجعه می کنند؟ مردم از عوارض بوتاکس و ژل در این مراکز شکایت دارند! این همان چیزی است که ما دائم هشدار می دهیم و بعضی مراجعین نادیده می گیرند!

حتما می دانید که آرایشگرها و افراد غیر حرفه ای بوتاکس تزریق می کنند. این کار هم یک جرم بزرگ با جزای کیفری است هم یک کار غیر عاقلانه! اگر نزدیکان و دوستان شما رو تشویق کردند، گوش نکنید!  بوتاکس انتخاب بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران اهمیت زیادی دارد.
شاید تزریق بوتاکس ساده و راحت به نظر برسد اما در حقیقت یک کار تخصصی است. تزریق حرفه ای یا غیر حرفه ای بوتاکس مستقیم بر  سلامت پوست و بدن شم اثر دارد. عواقب تزریق بوتاکس توسط افراد غیر پزشک و غیرمتخصص بسیار جدی و ناخوشایند است. حتی بعضی عوارض بوتاکس تقلبی در طی چند سال در بدن می مانند! 

ذخیره بوتاکس | تاریخ تولید و انقضاء بوتاکس

شرایط خاصی برای نگهداری بوتاکس لازم است. ویال محتوی بوتاکس پلمپ باید در یخچال در دمای بین 2 تا 8 درجه سانتی گراد نگهداری شود. یک ویال 100 واحدی باز نشده حداکثر به مدت 36 ماه در یخچال قابل ذخیره است. ویال 200 واحدی رو حداکثر تا 24 ماه می توان در یخچال ذخیره کرد.

نکته:
بوتاکس مسپورت از تاریخ تولید تا شش ماه قابلیت استفاده دارد. بعد از این مدت، تاریخ انقضاء آن سر می رسد.

نکته:
دیسپورت باید زیر صفر درجه نگهداری شود.  بوتاکس زیومین یا زئومین یخچالی نیست.

هشدار: تزریق بوتاکس تاریخ گذشته بسیار مضر و با عوارض جدی همراه است.

نکته مهم:
اگر ویال بوتاکس باز و به حالت آبکی باشد، تا 24 ساعت باید با سرنگ تزریق شود؛ وگرنه، این بوتاکس فاسد شده یا اثربخشی خود رو تا 70 درصد از دست می دهد.

نشانه های اصل بودن برند بوتاکس

7 روش تشخیص بوتاکس اصل و تقلبی

با 7 روش ساده برای تشخیص بوتاکس اصل از تقلبی آشنا شوید:

  1. ویال بوتاکس همون ظرف نگهداری بوتاکس است. اگر تاریخ تولید و انقضای بوتاکس روی ویال و روی کارتن بوتاکس یکی نباشد، این یعنی تقلبی!
  2. به فونت و جزییاتی که روی ویال بوتاکس و روی کارتن نوشته شده دقت کنید. وبسایت اصلی سازنده رو چک کنین و تصویر واقعی رو مطابقت دهید. مطمئن باشید بوتاکس های تقلبی رو می توان با همین جزییات شناسایی کنید.
  3. به تفاوت برچسب و بسته بندی محصول دقت کنید.
  4. اگر قسمتی از محصول به زبان انگلیسی نیست نشانه تقلبی بوذنش است. البته منظور بوتاکس مسپورت ایرانی نیست. شرکت سازنده مسپورت  تمامی اطلاعات قیمت و جزییات رو روی وبسایت رسمی خود درج کرده.
  5. به دوزهای توصیه شده که روی محصول یا در بروشور درج شده توجه کنید و با اطلاعات وبسایت اصلی مطابقت دهید. اگر به جای سرنگ از قبل پر شده با آمپول مواجه شدید تقلبی ست.
  6. هر برند بوتاکس اصلی یک کد مخصوص و استاندارد دارد که می توانید درباره آن سرچ کنید.
  7. حتما به یخچالی بودن یا غیر یخچالی بودن محصول توجه کنید. اگه بوتاکس یخچالی باشه ولی در سرایط غیر یخچالی به دست شما برسد یا نگهداری شود، تقلبی ست.

با این 10 مشکل، بوتاکس نزنید

اگه از نظر سلامت جسمی و روحی در شرایط مساعدی قرار دارید، با خیال راحت بوتاکس کنید.

اما با شرایط زیر، بهترست یا با پزشک مشورت کنید و یا اصلا بوتاکس نزنید.

  1. عفونت در ناحیه تزریق
  2. وجود تبخال یا زگیل ویروسی درمان نشده در محل تزریق
  3. بارداری و شیردهی
  4. ابتلا به بیماری های انعقاد خون
  5. ابتلا به اختلالات اعصاب (کار اصلی بوتاکس فلج کردن عضلات و قطع موقتی پیامهای بین پایانه های عصبی در زیر پوست هست)
  6. آلرژی جدی به سم بوتولینوم
  7. ابتلا به اختلالات تنفسی یا بینایی
  8. ابتلا به اختلالات بلعیدن
  9. ضعف عضلانی
  10. جراحی قبلی در محل تزریق

حداکثر دوز تزریق بوتاکس

با انتخاب متخصص خوب تزریق بوتاکس هیچ مشکلی برای شما پیش نمی آید. متخصصین میدانند چه دوزی از بوتاکس رو برای کجای صورت و بدن شما تزریق کنند تا بهترین نتیجه به دست بیاد. 

برای اطلاع،
دوز تزریق بوتاکس نباید از 360 واحد فراتر رود. اوردوز بدن با سم بوتاکس عوارض نامطلوبی رو در پی خواهد داشت. به خصوص، اوردوز اطراف چشم ممکن است به نابینایی یا حداقل به افتادگی جدی پلک منجر شود.
نکته: دوزهای بوتاکس برای هر قسمت از صورت ممکنه متفاوت باشند. برای پیشانی  20 واحد کفایت می کند. برای خط اخم بین ابروها دو برابر نیاز می شود.

قیمت دیسپورت 300 واحدی-قیمت دیسپورت 500 واحدی

هر ویال دیسپورت 300 یا 500 واحد می باشد. قیمت دیسپورت اصل بالا است. دیسپورت ظاهرا ماندگاری و اثربخشی سریعتری دارد.
برای اطلاعات قیمت دیسپورت، با مرکز شریعتی در تهران تماس بگیرید. این مرکز از ویژگی انصاف در ارائه قیمت و تخفیف لیزر و زیبایی برخوردارست. با همین لینک می توانید قیمت های واقعی لیزر موهای زائد رو نیز مشاهده کنید.

آیا دیسپورت گران قیمت بهتر از مسپورت ایرانی است؟

آیا می دانستید تزریق مسپورت ایرانی برای نژاد ایرانی به مراتب بهتر از دیسپورت انگلیسی است؟ حتی اگر دیسپورت اصل باشد، عوارض افتادگی پلک و سردرد آن برای ایرانی ها شایع است. در مقابل، مصپورت ایرانی اصل بهترین گزینه بوتاکس برای ایرانی ها است. اگر مسپورت حرفه ای تزریق شود، کوچکترین عوارضی را تجربه نخواهید کرد!

 

 

قیمت بوتاکس زئومین آلمان-قیمت بوتاکس کنیتوکس

بوتاکس زئومین آلمان جزو برندهای برتر و مورد تایید وزارت بهداشت هست.

برای جدیدترین قیمت زئومین یا کنیتوکس، با مرکز شریعتی در تهران تماس بگیرید.

تمامی مطالب فوق از بهترین منابع پزشکی جهان مانند healthline، webmed و نیز از مقالات معتبر ISI درج شده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن