تزریق چربی یا بوتاکس؟ تزریق چربی یا ژل؟ کدوم مهمتره؟

فهرست مطالب

تزریق چربی یا بوتاکس

تزرییق چربی یا بوتاکس یک سوال اشتباه توسط گوگل می باشد! بوتاکس کاربردهای خاص خود رو دارد و تزریق چربی کاربردهای متفاوت و مجزایی دارد.

تا حالا شده قصد جوانسازی صورت داشته باشین و تردید داشته باشین که از کدوم روش تزریق استفاده کنین؟ دوست دارین بدونین کدوم تزریق زیبایی چربی، ژل یا بوتاکس براتون بهتره؟ کدوم برای هدف شما مناسب تره و بهتر جواب میده؟

اطلاعات مفید و خلاصه ذیل کمکتون میکنه تا بهترین روش جوانسازی مناسب وضعیت پوست و بودجه خودتون رو انتخاب کنین. همچنین، مجرب ترین متخصصین زیبایی در تهران و ایران رو بهتون معرفی میکنیم. لحظاتی با ما همراه باشین.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هر روش جوانسازی کاربرد و فایده خاصی دارد

بعضی روش های جوانسازی رو نمیشه با هم مقایسه کرد چون هر کدوم نقش جداگانه ای دارند. تزریق چربی کاربرد خاص خود رو دارد و تزریق بوتاکس هم کاربرد مخصوص به خود رو دارد. درباره ی تزریق ژل نیز همین طور است. البته ژل از نظر تاثیرگذاری شباهت هایی با تزریق چربی دارد ولی در نهایت این دو یکسان نیستند.

تفاوت تزریق چربی بوتاکس ژل

آیا تزریق بوتاکس خوبه؟

تزریق بوتاکس مرغوب اینقدر رایج و بی عارضه هست که حتی ولادیمیر پوتین که حواسش حسابی به همه چیز هست یا نیکول کیدمن باهوش بوتاکس تزریق کرده اند.

 بوتاکس غیر آزمایشگاهی نوعی سم بوتولینوم است که در طبیعت یافت می شود. اما بوتاکسی که به پوست ما تزریق می شود از قبل در آزمایشگاه کنترل و رقیق سازی شده است. دوز این سم خیلی پایین هست و به جای کشنده بودن اثرات مثبت دارد. بوتاکس از ترشح ماده ی استیل کولین در عضلات جلوگیری می کند. از زمان تزریق بوتاکس، چون ترشح این ماده ظرف دو هفته متوقف می شود، خطوط اخم از بین می روند و چین و چروک ها نرم می شوند.

آیا می دانید بوتاکس مشابه مسواک زدن می باشد. اگر هر سه الی چهار ماه یکبار مرتب و منظم بوتاکس بزنید، روند پیری پوست شما کندتر خواهد شد. به قول یک پزشک، با ادامه ی تزریق بوتاکس، خطوط اخم و چین و چروک های پوست شما از اینی که هم اکنون هست بدتر نخواهند شد.

البته از پیش شرط های بی عارضه بودن بوتاکس این است که مرغوب و اصل باشد، به دست متخصص کاربلد تزریق شود، خود ما کاندید مناسب باشیم و مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس رو رعایت کنیم.

در یک کلام، بوتاکس خوب خیلی خوبه ولی بوتاکس بد خیلی بده! خوشبختانه، بهترین مراکز تزریق بوتاکس در ایران، بهترین مارک بوتاکس رو تزریق می کنند.

آموزش تزریق بوتاکس به عضلات!

اگر جویای بهترین دوره آموزشی تزریق بوتاکس توسط متخصص مجرب پوست هستید، دوره ذیل رو در وب سایت و دانشگاه مجازی ویکی چرا پیشنهاد می کنیم:

دوره آموزشی تزریق بوتاکس: نکات مقدماتی تا پیشرفته

بوتاکس به عضلات ما یاد می دهد که به خودشون و به چهره ما سخت نگیرند و حداقل برای مدتی ریلکس و راحت باشند. بوتاکس خشونت، چین و چروک و اخم رو از عضلات دور می کند.
از بچگی عضلاتمون رو عادت دادیم به حرکات زیاده از حد مانند خندیدن بیش از حد، اخم کردن، خشمگین شدن و داد کشیدن و یا چین و چروک. بوتاکس ما رو نسبت به این کارهای بد آگاه می کند. بوتاکس ما رو مجبور می کند تا تعادل حرکات عضلات رو حفظ کنیم و اخلاقمون رو بهتر کنیم.

آیا تزریق بوتاکس قیافه من رو سرد و بی تفاوت نشان می دهد؟

جواب سوال شما “خیر” هست. تزریق حرفه ای بوتاکس مرغوب نه تنها قیافه شما رو سرد نشون نمیده بلکه اخم و چین های اضافه رو از بین میبره. کافیه کار رو به بهترین دکتر تزریق بوتاکس بسپارین تا به زیبایی یک چهره ی طبیعی و ملیح دست پیدا کنین.

چرا تزریق بوتاکس مهم است؟

بوتاکس حتی اگه ضرری هم داشت، اعتماد به نفس خیلی ها رو بالا برده و میبره. هیشکی دوست نداره با مخاطب اخمو روبرو بشه.
بوتاکس به خوشرویی، جذبه و گیرایی چهره شما اضافه میکنه. یه خانم با کمالات و جوان اگه اخم بین دو ابرو داشته باشه، ممکنه در محل کار یا در برخورد با مردم یه فرد بد اخلاق و سرد به نظر بیاد. کافیه دایم از این و اون بشنوه: ” چرا شما اینقد به دنیا اخم میکنی و سخت میگیری”؟ خب، شنیدن این طعنه ها حداقل حال آدم رو بد میکنه. پس چه بهتر با یه تزریق ساده هم اخم رو از بین ببریم و هم به حرف های آدمهای مزاحم پایان بدیم.

تفاوت تزریق چربی با تزریق بوتاکس صورت

تزریق چربی یا بوتاکس، کدام مهمتر است؟

تزریق بوتاکس و چربی هر کدام مقوله های جداگانه با اهداف و کاربردهای متفاوتی هستند

  • هدف بوتاکس فلج کردن عضله و کاهش حرکات اضافی اون هست. تزریق چربی برای حجم دهی به فضاهای خالی پوست کاربرد دارد.
  • در تزریق چربی، یه مقدار چربی اضافه از نقاطی مشخص در پهلوها، ران ها، شکم یا بازوها برداشته می شود و به جاهای کم حجم و خالی دیگه در بدن خود فرد تزریق می شود.
  • فایده تزریق چربی این است که چون از بدن خودتونه واکنش آلرژیک ایجاد نمی کند.
  • هزینه تزریق چربی بالاست. هزینه بوتاکس طوری ست که قشر زیر متوسط نیز از عهده ی پرداخت آن بر می آید. 

بنابراین، اگه هدفتون از بین بردن اخم و چین و چروک دور لب یا کناره های بیرونی چشم (ناشی از خندین) هست، بوتاکس تزریق کنید. اما اگه قصد حجم دهی به نقاط خالی مانند گودی زیر چشم، گونه ها یا خطوط لبخند رو دارید، تزریق چربی گزینه خوبی ست. البته برای حجم دهی صورت، ژل نیز قابل تزریقه اما ماندگاریش کمتره.

نکته: میتوان از تزریق چربی برای کاهش چین و چروک های عمیق پیشانی نیز کمک گرفت. جلسه ی تزریق بوتاکس با جلسه ی تزریق چربی (به یک محل یکسان از پوست) نباید تداخل داشته باشند.

فیلم تزریق بوتاکس صورت

ویدئو تزریق چربی

تفاوت ژل با بوتاکس در چیست

فیلر به معنی ماده پرکننده هست. ژل های اسید هیالورونیک رایج ترین فیلرهای پوستی هستن که برای پر کردن گودی ها و فضاهای خالی پوست کاربرد دارند. برای مثال، پر کردن خط خنده، گونه، زیر چشم، خطوط گردن، و غیره.

بوتاکس نمیتونه کار فیلر رو انجام بده چون وظیفه اصلیش فلج کردن عضلاتی هست که سبب اخم و چین و چروک میشن. 
بنابراین، ژل و بوتاکس هر کدوم کاربردهای خاص و جداکانه ای دارند. اگه شما قصد پر کردن گودی ها رو دارین، ژل تزریق کنین. اگه از اخم و چین و چروک عمیق پیشانی و دور چشم رنج میبرین (چین هایی که از حرکات عضلات ناشی شدن)، بوتاکس تزریق کنین.

کابردهای تزریق چربی بوتاکس و ژل

مقایسه تزریق چربی و تزریق ژل، کدام بهتر جواب می دهد؟

دو تا از بهترین فیلرهای پوستی عبارتند از:
1. فیلر ژل اسید هیالورونیک 
2. فیلر چربی که از جایی از بدن برداشت و به جای دیگه از بدن تزریق میشه.
سوال: تزریق چربی بهتره یا تزریق ژل؟
جواب: بستگی داره. هزینه تزریق چربی بالاتر از تزریق ژل هست چون مراحل برداشت و خالص سازی رو نیز طی میکنه. اما در تزریق ژل، ماده ی اسید هیالورونیک از قبل آماده شده. نکته دوم اینه که ماندگاری تزریق چربی بیشتر از ژل هست.

بنابراین، اگه شما پول کافی دارین و ماندگاری براتون مهمتره، چربی تزریق کنین. اگه در حد متوسط میتونین هزینه کنین، ژل رو انتخاب کنین. به علاوه، ژل ممکنه واکنش آلرژیک در بدن بعضیا ایجاد کنه اما چربی از بدن خودتون هست و اگه دکتر مجرب و کاربلد باشه، عوارض صفر هست.

از سیر تا پیاز تزریق ژل صورت و بدن

نکته مهم: ژل های موقت ایمن تر از ژل های نیمه دایمی یا دایمی هستن.

خلاصه مطلب تزریق چربی یا ژل؟

هر کدوم از روش های جوانسازی پوست کاربردها و مزایای جداگانه ای دارند.
هدف از تزریق چربی و ژل پر کردن گودی ها و فضاهای خالی پوست صورت و بدن هست که ظاهر ما رو نازیبا کردن.

هدف از تزریق بوتاکس جلوگیری از فعالیت عضلات اخم و عضلات مسبب چین و چروک های عمقی ست.

بنابراین، انتخاب هر روش بستگی به هدف و بودجه شما داره. اگه بخواهین بین ژل و تزریق چربی یکی رو انتخاب کنین، بهتره ابتدا بودجه خودتون رو در نظر بگیرین. سپس به شرایط پوست خود توجه کنین. اگه به مواد بیرونی مانند ژل ها آلرژی دارین، تزریق چربی گزینه بهتری هست. البته ژل هیا اسید هیالورونیک اگر توسط پزشک مجرب تزریق شوند، عارضه ندارند. اما اگه ماندگاری نتایج براتون مهمتره، تزریق چربی رو انتخاب کنین.

بهترین مرکز زیبایی جوانسازی پوست تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن