از صفر تا صد بوتاکس دیسپورت اصل-ماندگاری بوتاکس دیسپورت

فهرست مطالب

بوتاکس دیسپورت اصل

بوتاکس دیسپورت اصل عبارتی ست که کاربران در گوگل سرچ می کنند اما دیسپورت دقیقا همان بوتاکس نیست. دیسپورت از نظر دوز و ترکیب با بوتاکس متفاوت است. 

در مطلب حاضر، به تمامی سوالات مهم درباره دیسپورت و تفاوت آن با بوتاکس پاسخ می دهیم. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دیسپورت اصل چیست؟

دیسپورت dysport شبیه بوتاکس هست فقط از نظر ترکیب یه مقدار باهاش متفاوته. دیسپورت اونقدر معروفه که بیش از 97 درصد اونایی که تزریقش کردن میگن دوباره اینکارو انجام میدن. انواع کلینیک های زیبایی در بیشتر از 70 کشور مرتب دیسپورت رو برای مراجعین مختلف تزریق میکنن.

فرق دیسپورت با بوتاکس

بوتاکس و دیسپورت هر دو از سم بوتولینوم نمونه A تولید میشن اما ترکیب پروتئینی دیسپورت قویتر از بوتاکس هست.

مهمترین کاربرد دیسپورت از بین بردن خط اخم بین ابروهاست اما کاربردهای بوتاکس وسیع تر هست.
نکته: چون دیسپورت قوی هست، برای از بین بردن خطوط ملایم بهتره از بوتاکس استفاده کنین نه دیسپورت. دیسپورت رو برای خطوط اخم متوسط تا شدید بزنین.

ماندگاری بوتاکس دیسپورت اصل

ماندگاری بوتاکس دیسپورت اصل

اثر بوتاکس دیسپورت خیلی زود نمایان میشه. ماندگاری دیسپورت از 5 تا 6 ماه متغیر هست. علاوه بر رعایت مراقبت های قبل و بعد، ماندگاری دیسپورت به ژنتیک و مقاومت پوستی شما نیز بستگی خواهد داشت.

دیسپورت برای چه کسانی ضرر دارد؟

اگه شما جزو دسته ی افراد زیر هستین، بهتره از تزریق دیسپورت صرف نظر کنین:

  •  افرادی با بیماری های عصبی جدی و آسیب های عصب ها
  • بیماری عصبی-عضلانی (myasthenia gravis) (ضعف عضلات اسکلتی و ایجاد مشکل تنفسی-حرکتی)
  • سندرم ایتان-لمبرت (Eaton-Lambert): بیماریِ حمله سیستم ایمنی بدن به بافت های خود بدن در محل اتصال عضله-عصب ها. در نتیجه، سلول های عصبی نمی توانند به سلول های عضلات به درستی پیام برسانند.
  • افرادی که دچار اختلالات و تغییراتِ روانشناختی هستند.
  • افراد دارای سابقه آلرژی شدید به مواد بوتاکس
  • خانم های باردار و خانم های شیرده
  • عفونت قبلی یا فعلی در محل بوتاکس
  • در صورت آلرژی به شیر
  • کودکان و نوجوانان که در مراحل رشد هستند و بوتاکس سبب اختلال در کارکرد سلول های اعصاب رشد (سلول آکسون) آن ها می شود.
  • افراد بالای 65 سال سن

قیمت بوتاکس دیسپورت در سال 1400

دیسپورت اصل از اروپا، انگلستان وارد کشور میشه. از اونجا که انگلیس لطف کرده زیر بار تحریم های آمریکا علیه ایران رفته، در مقطع فعلی نایاب شده. از طرفی اغلب دیسپورت های ارزان تر از حد معمول تقلبی هستن. دیسپورت اصل قیمتی بالاتر از مسپورت ایرانی یا نورونوکس کره ای دارد.

لینک تماس برای جدیدترین قیمت دیسپورت

نکته بسیار مهم:

دوز تزریق دیسپورت در مقایسه با بوتاکس بالاتر هست. یعنی، شما اگه دیسپورت رو انتخاب کنین باید به لحاظ واحد دو برابر و نیمِ بوتاکس تزریق کنین. یکی از علت های گرانتر بودن دیسپورت همینه. البته اثربخشی دیسپورت با بوتوکس (محصول مشترک شرکت آلمانی-آمریکایی آلرگان) مشابه هست.

 

عوارض دیسپورت چیست؟

عوارض دیسپورت همون عوارض بوتاکس هست. اگه دکتر متخصص خوبی انتخاب کنین، دیسپورت عوارض خاصی نخواهد داشت مگر موقتی مانند
درد ملایم در محل تزریق
تورم در اطراف پلک ها
سردرد موقتی
و خارش و قرمزی یا کهیر (در صورت آلرژی بدن خودِ شما)
هشدار:
چه بوتاکس تزریق کنین چه دیسپورت، در صورت تجربه ی علائم زیر سریع به پزشک مراجعه کنین:
مشکل تنفسی
مشکل بلعیدن غذا
اختلال تکلم
اختلالات بینایی
ضعف شدید عضلانی
انحراف دید و افتادگی پلک
البته نگران نباشین، کافیه بهترین مرکز زیبایی برای تزریق دیسپورت رو انتخاب کنین تا هیچ مشکلی پیش نیاد.

اطلاعات دیسپورت اصل

قیمت بوتاکس دیسپورت اصل دیجی کالا

دوستان عزیز، پیش از خرید از فروشگاه های اینترنتی، نکات زیر رو در نظر بگیرین:

  1. ابتدا دیسپورت اصل رو شناسایی کنین. چگونه؟ به این روش که به وبسایت رسمی تولیدکننده دیسپورت سر بزنین. تمامی اطلاعات دیسپورت از توضیحات تا عکس و تصاویر ویال و جلد محصول به زبان اصلی انگلیسی-آمریکایی به صورت به روز رسانی شده در وبسایت اصلی موجوده. کافیه تصویر اصلی رو با اونچه در فروشگاه یانترنتی گذاشته مطابقت بدین. کوچکترین تفاوتی به معنی تقلبی بودن کالاست. به فونت نوشته ها و هجی کلمات هر دو محصول (اصل و اینترنتی داخلی) دقت کنید. فراموش نکنین که در برهه تحریم و پخش و فروش کالاهای تقلبی به سر میبریم.
    اگه انگلیسی نمیدونین، کافیه متن رو ببرین گوگل ترنزلیت و تا حدی اطلاعات بگیرین.

    تاریخ تولید و انقضاء بوتاکس

2. به تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنین. اگه ویال دیسپورت باز بشه باید تا 24 ساعت به مصرف برسه. دیسپورت تا 24 ماه قابل تزریق هست. 

شرایط ذخیره بوتاکس و دیسپورت

3. دیسپورت یه محصول یخچالی هست و حتما بیاد در دمای بین 2 تا 8 درجه سانتی گراد ذخیره بشه وگرنه فاسد خواهد شد. به یاد واکسن ضد کرونای فایزر آمریکایی افتادم که ورود آن به ایران ممنوع اعلام شد. علاوه بر استاندارد نبودن فایزر، یکی از دلایل این ممنوعیت شرایط نگهداری این واکسن بود که بعضی خبرگزاری های اون ور آب و کشورهای حاشیه خلیج فارس اصلا به این نکته دقت نکردن (بعد از ارسال به کشور ما فاسد میشد چون شرایط خاصی برای نگهداری آن نیاز بود).

4. قیمت دیسپورت یکی دیگه از نشانه های اصل بودنش هست. دیسپورت ارزان قیمت یا ارزانتر از حد معمول صددرصد تقلبی ست! طبق تجربه  ما، بعضی مراکز به نام تخفیف و به کام دخل خود دیسپورت تقلبی تزریق میکنن.

یک راهنمایی خوب:
کافیه با مرکز شریعتی در تهران تماس بگیرین و قیمت بوتاکس دیسپورت دیجی کالا اصل رو بپرسین. مرکز تمامی اطلاعات رو رایگان در اختیار شما خواهد گذاشت.

یک لینک پی دی اف برای علاقه مندان گذاشتم:

انواع دوز دیسپورت برای اهداف متفاوت زیبایی و پزشکی

نقاط تزریق بوتاکس دیسپورت

دوز تزریق دیسپورت برای خط اخم و پیشانی

دوز تزریق دیسپورت برای هر یک از مناطق بدن فرق میکنه و بستگی به هدف نیز داره.

برای خطوط اخم و پیشانی، حداکثر دوز دیسپورت 50 واحد هست که میشه به هر نقطه تا 10 واحد زد.

فاصله جلسات تزریق دیسپورت

فاصله ی هر جلسه تزریق باید دیسپورت تا جلسه بعدی باید حداقل سه ماه باشه. اوردوز دیسپورت عوارض نامطلوبی خواهد داشت.

یکی از بهترین منابع پزشکی جهان وبسایت دراگز دات کام drugs.com هست که در واقع دایره المعارف مصارف دارو و داروسازی می باشد. تصویر بالا شمایی از دوزهای دیسپورت در اجزاء صورت و گردن می باشد. 

چرا بوتاکس ایرانی بهتر از خارجی ست؟

بر خلاف تصور برخی افراد که دیسپورت رو گزینه بهتری برای تزریق بوتاکس می دانند، باید گفت که دو برند ایرانی مصپورت و دیستون با نژاد ایرانی ها سازگارترند و ماندگاری بیشتری دارند!
برند دیسپورت گران قیمت است و از طرفی برای ایرانی ها ماندگاری کمتری دارد. همچنین، دیسپورت با عوارض شایع افتادگی پلک و سردرد برای ایرانی ها شایع بوده اما مصپورت در صورت تزریق حرفه ای ایمن می باشد. 

مقایسه مصپورت، دیستون و دیسپورت

گزارشی از مرکز بوتاکس شریعتی (تهران اسکین):

اگر بخواهیم مقایسه ای منصفانه بین دیسپورت انگلیسی و دو برند بوتاکس ایرانی دیستون و مصپورت انجام بدهیم، از این قرار است:

تجربیات مرکز شریعتی و بهترین مراکز بوتاکس در ایران نشان می دهند که

بدن ایرانی ها با بوتاکس های ایرانی دیستون و مصپورت سازگاری بسیار بیشتری دارد. 

عوارض سردرد و افتادگی پلک با تزریق دیسپورت

طبق گزارشات میدانی مرکز شریعتی (تهران اسکین)، مراجعینی که دیسپورت تزریق می کنند از سردرد و یا افتادگی پلک شکایت دارند. اما مراجعینی که بوتاکس های ایرانی را تزریق کرده اند، رضایت بیشتری به لحاظ عدم تجربه ی عوارض و یا ماندگاری اثرات دارند.

بر خلاف تصور رایج، درست است که دیسپورت هزینه بالاتری دارد، قیمت دیسپورت دلیلی بر برتری آن بر بوتاکس های ایرانی نمی باشد. بدن ایرانی ها به طور طبیعی با ترکیبات بوتاکس مصپورت و دیستون ایرانی سازگاری بیشتری دارد. 

مقایسه مصپورت و دیسپورت

تجربه تزریق دیسپورت اصل

یادم میاد قبل از بوتاکس خط اخمم با دیسپورت، بازار تجریش قدم میزدم که وارد یه شیرینی پزی سنتی شدم. شیرینی پز مشغول پختن سوهان بود و همزمان رو به من فریاد زد: “خاااانووووممم، با لبخند وارد شو؛ اِنقد اَاَخم نکن!”

با شنیدن چندباره ی این حرف از زبان یه غریبه، به یاد حرفای دوسنان و اقوام و شاگردانم افتادم که میگفتن خط اخمت سرد و بداخلاق نشونت میده. یادم افتاد چندین بار رفته بودم برای مصاحبه شغلی و به خاطر خط اخمم تحویلم نگرفتن. یادم اومد وقتی مجرد بودم اعتماد به نفسم به خاطر سردی چهره م پایین اومده بود و حاضر نمیشدم هیچ خواستگاری رو ببینم یا با خانوادش حضوری برخورد کنم. این خاطره ها برای لحظاتی ذهنم رو مشغول کرد و چون از این حرف شیرینی پز خوشم نیومد از مغازه اومدم بیرون و چیزی نخریدم…

…زمان گذشت و همسرم منو با همون خط اخم خواست اما هنوز حرف های دور و بری ها اذیتم میکرد. بعد از گذشت دوران بارداری و شیردهی، یه روز با شوهرم و کودکم رفتم آتلیه عکاسی…. موقع ادیت عکس ها داغ دلم تازه شد. تازه یادم افتاد همسر بیچاره م هیچی نمیگه و صورت من داره روز به روز چروک تر و خط اخمم عمیق تر میشه. دیگه تصمیم قطعی گرفتم دیسپورت تزریق کنم.

دوران تحریم بودیم و خیلی گشتم تا دیسپورت اصل گیر آوردم. راستش چند سال پیش بوتاکس چینی زده بودم و حسابی پشیمون شدم چون نتیجه نگرفتم که هیچ، کلی عوارض اومد سراغم.

با یک جلسه دیسپورت، انگار معجزه شد. خیلی زود خط اخمم محو و فاصله بین چشمام بازتر شد. قشنگ از نگاه همسرم میفهمیدم که حس خوبی از نگاه کردن به چهره من داره.

تخفیف بوتاکس دیسپورت اصل

مناسب ترین تخفیف دیسپورت

تخفیف دیسپورت رو ترجیحا از مراکز زیبایی که شناس و معتبر هستند دریافت کنید. بهتره حضوری دو سه تا مرکز مختلف سر بزنین و یا مارک بوتاکس و دیسپورت رو از نزدیک ببینید.

درمان سردرد میگرنی بوتاکس

از صفر تا صد بوتاکس و دیسپورت برای درمان سردرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن