جایگزین بوتاکس نی نی سایت؛ زیبایی ماندگارتر با هزینه کمتر!

فهرست مطالب

جایگزین بوتاکس نی نی سایت

جایگزین بوتاکس نی نی سایت

جایگزین بوتاکس نی نی سایت، بهترین جایگزین ها و مکمل های بوتاکس کدامند؟
روزی برای رفع خطوط عمیق اخم به پزشک مراجعه کردم. در همان نگاه اول، منو سرزنش کردند که چرا اینقدر دیر برای بوتاکس اقدام کردم! بعد از نصایح ایشان و تزریق بوتاکس پیشانی و خط اخم های عمودی ام، به من پیشنهاد تزریق ژل گونه دادند؛ دکتر گفتند که چون گونه ندارید، بهتر است ژل گونه نیز تزریق کنید تا حالت خنده در صورت تقویت شود. اینجا بود که متوجه فایده ی روش های جایگزین و مکمل بوتاکس شدم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 فرض کنیم به هر دلیلی از تزریق بوتاکس رویگردانید و یا به تنهایی مشکل شما رو حل نمی کند. در این صورت، بهترین روش های مکمل یا جایگزین بوتاکس برای جوانسازی پوست صورت کدامند؟ این روش ها به لحاظ اثر بخشی، ماندگاری و هزینه چه تفاوتی دارند؟

برای بهترین پاسخ به سوالِ ” انواع روش های مکمل و جایگزین بوتاکس” از مرکز شریعتی تهران با ما بمانید.  

20 جایگزین بوتاکس

چرا جایگزین بوتاکس؟

اینکه چرا ما دنبال جایگزین بوتاکس هستیم چندین علت دارد:

  1. تجربه خوبی از بوتاکس نداشته و فکر می کنیم مقصر فرد تزریق کننده است!
  2. کلا کاندید مناسب بوتاکس نیستیم. دنبال یک جایگزین مناسب هستیم. برای مثال، به ماده بوتاکس حساسیت داریم. در ادامه این مطلب به این جایگزین ها اشاره کرده ایم.  
  3. بوتاکس به تنهایی نمی تواند مشکل ما رو حل کنه؛ به دنبال یک روش مکمل و بهتر هستیم. برای مثال، می توانیم از انواع روش های جوانسازی مدرن کمک بگیریم.
  4. به اشتباه، تصور می کنیم اگر مرتب بوتاکس بزنیم ولی گاهی هم تزریق رو ادامه ندهیم، پوست مان رفته رفته افتاده تر و بدتر خواهد شد! 
جایگزین طبیعی بوتاکس فیشیال صورت

باورهای غلط درباره ی بوتاکس

  1. کسانی که تجربه عوارض بوتاکس رو دارند باید به این چهار نکته دقت کنند:
     1.1. بر خلاف تصور عامه، اگر بوتاکس توسط پزشک متخصص حرفه ای تزریق نشود، امکان اشتباه در انتخاب نقاط تزریق، دوز و مقدار واحد مناسب، و عمق نادرست تزریق وجود دارد.  بنابراین، تبحر و تجربه ی پزشک حرف اول را می زند.
    1.2. مارک بوتاکس اصل اهمیت زیادی در پیشگیری از عوارض بوتاکس دارد. تزریق بوتاکس تقلبی یا ارزان قیمت به معنی تزریق آب و ناخالصی در زیر پوست است! در نتیجه، باید منتظر عوارض نیز باشیم. 
    1.3. عدم رعایت مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس به معنی تجربه ی عوارض بوتاکس می باشد. 
  2. اگر کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس نباشیم، عوارض نیز اتفاق خواهند افتاد. برای مثال، به خود بوتاکس حساسیت داریم. پس باید دنبال چاره ی دیگری باشیم. 
  3. گاهی اوقات، مشکلات پیری و افتادگی پوست آنقدر جدی ست که بوتاکس به تنهایی قادر به حل مشکل ما نیست. در اینجا، می توان از روش های جوانسازی دیگر به مانند تزریق ژل، اندولیفت صورت و گردن، هایفوتراپی، پلاسماتراپی، مزوتراپی و غیره کمک بگیریم. در ادامه ی مطلب، تمامی روش های مکمل و جایگزین بوتاکس رو توضیح داده ایم.
  4. بوتاکس زدن مانند مسواک زدن است. هر وقت بزنیم بهتر از نزدن است. بوتاکس جلوی پیشروی خطوط اخم و جلوی عمیق تر شدن چین و چروک های پیشانی، دور چشم و دیگر قسمت های صورت را می گیرد. بوتاکس مانع از تولید ماده استیل کولین (مسبب خط اخم و چین و چروک عضله) می گردد. بنابراین، بوتاکس نه تنها ضرر ندارد بلکه پیری پوست رو به تاخیر می اندازد. 
انواع جایگزین طبیعی بوتاکس

8 جایگزین طبیعی بوتاکس برای درمان چین و چروک

اگر به هر دلیلی نمی توانید یا نمی خواهید بوتاکس بزنید، 7 راهکار زیر به رفع چین و چروک ها و خطوط عمیق پوست شما کمک می کنند. 

1. طب سوزنی جایگزین بوتاکس نی نی سایت نی نی سایت

این روش مورد علاقه ی سلبریتی معروف کیم کارداشیان می باشد. طب سوزنی به افزایش گردش خون در پوست، آبرسانی پوست و افزایش خاصیت کشسانی پوست کمک می کند. حتما باید زیر نظر متخصص باتجربه ی طب سوزنی انجام شود و سابقه پزشکی، شرایط و مراقبت ها در نظر گرفته شود. مقاله جامع طب سوزنی صورت رو از دست ندهید.

2. چسب ضد خط اخم چین و چروک جایگزین بوتاکس نی نی سایت

چسب های مخصوص ضد چین و چروک ها رو می توانید از داروخانه تهیه نمایید. گفته می شود که این چسب ها به نرم کردن چین خط ها کمک می کنند. 

3. ویتامین ها و مکمل های کلاژنه

ویتامین C، ویتامین E و مکمل های کاروتنوئید
 مکمل های کلاژن دار آنتی اکسیدان خاصیت ضد پیری دارند. البته در مصرف هیچ مکملی نباید زیاده روی کرد زیرا به کلیه و کبد آسیب می رساند. سعی کنید از مکمل های طبیعی مانند میوه جات و سبزیجات تازه استفاده کنید. بهتر است در این باره با بهترین متخصص پوست و مو یا پزشک تغذیه مشورت کنید. 

4. پودر کلاژن جایگزین بوتاکس نی نی سایت دیجی کالا 

پودرهای کلاژن رو می توانید خریداری کنید. من جای شما باشم اول خوب تحقیق می کنم چون برندهای تقلبی زیاد شده. اگر برند معتبر تهیه کنید، برای بهبود علائم پیری پوست تا حدودی موثرند اما فراموش نکنید بیشتر نقش مکمل دارند تا درمانی.

5. ورزش و ماساژ پوست صورت جایگزین بوتاکس نی نی سایت

از سلبریتی هایی مانند جنیفر انیستون و سیندی کرافورد سوال کنید! ماساژ و ورزش های مخصوص پوست صورت می توانند برای بهبود گردش خون و تولید کلاژن در پوست شما موثر واقع شوند. برخی سلبریتی ها از cupping و حجامت خاص و عام نیز کمک می گیرند که البته هرگز بدون مشورت با متخصص مجرب طب سنتی نباید انجام شود! اثرات حجامت در طب مدرن هنوز قطعی به اثبات نرسیده. 

6. کرم های ضد اخم و ضد چین و چروک

برای معرفی بهترین محصولات ضد چین و چروک، حتما از یک متخصص مجرب پوست و مو سوال کنید. فراموش نکنید که برای تجویز بهترین کرم، ابتدا باید شرایط پوستی شما توسط پزشک پوست و مو بررسی شود. 

7. پاکسازی پوست و لایه برداری پوست جایگزین بوتاکس نی نی سایت

اگر پوست شما مرتب با بهترین روش های پاکسازی پوست تمیز شود، علائم پیری پوست نیز کاهش می یابند. برای مثال، فیس آپ میکرودرم. 
در مقاله کنونی، بهترین لایه بردارهای پوست رو معرفی کرده ایم. 

8. فیشیال صورت با سنگ گواشا

فیشیال پوست صورت شامل انواعی از روش های ماساژ درمانی (سنگ گواشا)، مزوتراپی، فیس آپ میکرودرم، میکرونیدلینگ، مزوتراپی غیر تزریقی، و غیره می باشد. در واقع، فیشیال شامل انواعی از روش های مدرن برای تمیز کردن پوست از هر گونه ناخالصی مانند لک، تیرگی، چاله و منافذ پوستی، ترک ها، اسکار آکنه، جای سوختگی، و غیره می باشد. 

فیشیال صورت سنگ گواشا مکمل بوتاکس

12 روش جوانسازی پوست کدامند؟

هر یک از  روش های جوانسازی پوست کاربرد و عملکرد خاص خود رو بر روی پوست دارند. هر یک از این روش ها رو می توان به صورت ترکیب با تزریق بوتاکس (در جلسات جداگانه) اجرایی کرد. برای مثال، من خودم پس از گذشت مدتی از تزریق بوتاکس به خط اخمم، برای پر کردن چال های بین ابروهایم ژل نیز تزریق کردم. همچنین، در یک جلسه ی جداگانه و با در نظر گرفتن تداخلات، به هر کدام از گونه هایم یک سی سی ژل رووفیل تزریق شد. از اونجا که خط اخم من خیلی عمیق بود، تزریق ژل گونه به ملایمت، حالت خندان و باز شدن چهره ام کمک کرد. 

هم اکنون، به مهمترین تفاوت های این روش ها اشاره می کنیم:

تفاوت تزریق بوتاکس و ژل

روش اول
تزریق بوتاکس
: برای فلج کردن یک سری عضلات خاص زیرا حرکت این عضلات موجب بوجود آمدن خطوط اخم بین ابروها، چین های عمیق پیشانی، چین و چروک های دور چشم (خطوط پنجه کلاغی) و چین و چروک های خط لبخند می شوند. 

روش دوم
تزریق ژل: عمدتا برای برجستگی و پر کردن گودی های پوست مانند گونه، لب، چانه، پشت دست، نرم کردن خطوط و چین و چروک های پوست صورت و گردن، رفع گودی های زیر چشم، رفع چین و چروک دور چشم، اصلاح فرم بینی و چانه، خطوط فک و زاویه سازی صورت کاربرد دارد.
مزوژل جالپرو نیز به عنوان مکمل بوتاکس بسیار موثر می باشد. 

فیلم مزوژل جالپرو جایگزین بوتاکس

اندولیفت معجزه جوانسازی پوست، مکمل بوتاکس

روش سوم
اندولیفت: برای جوانسازی کل صورت و معجزه ی جوانسازی پوست؛ رفع چربی اضافه پوست، رفع غبغب، رفع شلی و افتادگی پوست، رفع شلی پوست پلک پایین و رفع خطوط گردن از جمله کاربردهای مهم اندولیفت هستند.

هایفوتراپی و آر اف فرکشنال سوزنی مکمل بوتاکس

روش چهارم
هایفوتراپی: بیشتر برای سفت سازی پوست های شل و افتاده و رفع چین و چروک های پوست به کمک امواج آلتراسوند کاربرد دارد. لیفت ابروها، گونه ها، پلک ها و اصلاح فرم فک از جمله کاربردهای هایفو ست. 

روش پنجم
آر اف فرکشنال رادیوفرکانسی (با یا بدون میکرونیدلینگ): برای بازسازی و جوانسازی پوست از جمله کاهش و اصلاح منافذ پوستی خیلی باز یا بسته، رفع جای جوش، آکنه و اسکار زخم، رفع ترک های حاملی و استریا، بهبود رنگ پوست و رفع چین و چروک های ریز پوستی کاربرد دارد.

تفاوت جراحی لیفت صورت با روش های غیر جراحی 

روش ششم
جراحی لیفت صورت: از نظر تهاجمی بودن، با تمامی روش های بالا متفاوت است. برای سنین بالاتر که با روش های غیر جراحی قابل درمان نیستند مناسب تر است؛ پوست شل و افتاده رو بالا می کشد؛ علاوه بر هزینه بالا، با عوارض جراحی نیز همراه است.

روش های هفتم و هشتم

پلاسماتراپی، و بلفاروپلاستی برای رفع افتادگی پلک در اثر بوتاکس

پلاسماتراپی پوست با انرژی پلاسما: به عنوان یک روش بسیار موثر و هم تراز با اندولیفت برای لیفت، سفت سازی و جوانسازی پوست از درون (اصلاح ساختار ماتریس سلولی زیر پوستی) کاربرد دارد. به خصوص برای رفع چین و چروک ها و بهبود رنگدانه پوست (رفع لک های پوستی) کمک می کند.

بلفاروپلاستی رفع افتادگی پلک جایگزین بوتاکس

همان جراحی لیفت پلک چشم است که همزمان عضله و پوست شل و افتاده ی پلک رو بالا کشیده و چربی اضافه ی پلک ها رو آب می کند. این روش برای کسانی که دچار افتادگی پلک هستند بسیار عالی ست.

لیفت صورت با نخ

روش نهم
لیفت صورت با نخ: به کمک بخیه با نخ هایی از جنس های مختلف برای لیفت پوست افتاده و شل؛ برای پوست های نرم سریع تر جواب می دهد. ماندگاری یک تا سه سال است.

میکرونیدلینگ مکمل بوتاکس

روش دهم
میکرونیدلینگ: جزو روش های خوب برای رفع پیری پوست؛ عموتا برای رفع منافذ پوستی بزرگ، رفع جای اسکار، جوش و آکنه سطحی، درمان جای سوختگی و جای زخم، رفع ترک های پوستی، و چین و چروک های سطحی تر و ریزتر. برای موارد عمقی باید از روش های دیگر کمک بگیرید.

میکرودرم فیس آپ پاکسازی پوست

روش یازدهم
فیس آپ میکروودرم: جزو روش های بسیار موثر برای پاکسازی پوست است با دستگاه فیس آپ می باشد. در این روش، عیوب و عوارض میکرودرم سابق برطرف شده.

مزوتراپی پوست و مو

روش دوازدهم
مزوتراپی پوست و مو: یک روش تزریقی و غیر تزریقی برای رساندن مواد مغذی، جوانساز و روشن کننده به زیر پوست است. به خصوص برای رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم کاربرد دارد. بستگی به ترکیبات مزو، برای رفع سلولیت و برای لاغری، رفع چین و چروک، سفت سازی پوست و جلوگیری از ریزش مو خیلی موثر بوده. مقاله جامع مزوتراپی پوست و مو اینجاست.

مزوتراپی دور چشم جایگزین بوتاکس دور چشم

تجربه انواع جایگزین بوتاکس

یک نکته مهم:
جراحی زیبایی پوست برای سنین بالاتر با پیری پوست عمقی مناسب تره. اگر سن شما زیر چهل پنجاه سال هست یا مشکلات پوستی ملایم تا متوسطی دارید، بهتره روش های غیر جراحی رو انتخاب کنید.

با اشتراک گذاشتن تجریبات شخصی نویسنده، جدیدترین و سودمندترین روش های مکمل بوتاکس برای جوانسازی پوست رو توضیح می دهیم. قبلا یک توضیح کلی دادیم؛ اینبار وارد جزییات می شویم. 

دستگاه فیس آپ برای پاکسازی و لایه برداری پوست

بعد از کلی فکر کردن و صرف نظر از جراحی، چند ماه اول سال رو به پاکسازی پوستم با دستگاه فیس آپ مشغول شدم. چهار پنج جلسه ای رفتم. فیس آپ پوست رو از ناخالصی هایی مانند لک ملایم، جوش سرسیاه و سر سفید، سیاهی زیر و دور چشم ها، منافذ باز، تیرگی زانو و زیر بغل و این قبیل مشکلات پاکسازی می کنه. در واقع، یه روش بسیار ملایمِ لایه براری نوین با 5 تا هد ماساژور مخصوص و جداگانه برای انواع پوست هست.

دستگاه فیس آپ یه هد مخصوص برای رفع تیرگی زیر و اطراف چشم داره. این یه مزیت و برتری به میکرودرم هست. میکرودرم نباید برای زیر چشم استفاده شه چون پودر کریستالی ش آسیب می رسونه اما فیس آپ با مزو روشن کننده این مشکل رو حل کرده. 

معرفی کامل فیس آپ در ادامه مطلب

در کنار فیس آپ، بهم پیشنهاد شد که مزوتراپی غیرتزریقی کنم. یه سری مواد ویتامینه و آبرسان به پوست میزنن تا بعد از لایه برداری آسیب نبینه.  
به لحاظ تغذیه ای سعی می کردم فست فود، روغن تراریخته، مواد آماده و شیرینی صنعتی نخورم.

بعد از چند جلسه، پوستم در حد قابل قبولی تر و تمیز شد ولی نمی خواستم با پاکسازی بیش از حد نازک بشه. بنابراین، به همون 5 تا جلسه اکتفا کردم.

مقایسه هایفوتراپی و آر اف فرکشنال رادیوفرکانسی

بعد از پاکسازی نوبت رفع چین و چروک های صورتم بود. مدتی صبر کردم و بعد رفتم سراغ هایفوتراپی ولی دکتر پیشنهاد کرد آر اف کنم. چرا؟ چون پوستم نازک بود و هایفو بیشتر برای پوست های غیر نازک و غیر حساس با شلی و پیری متوسط مناسبه. هزینه و البته ماندگاری آر اف فرکشنال در مقایسه با هایفو کمتره! 
چون اون زمان از عهده ی مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ بر نمی اومدم، بی خیال شدم. آخه باید حواست باشه نور آفتاب نخوری و مرتب آبرسان و تقویت کننده استفاده کنی. البته من حوصله م کم بود وگرنه آر اف جزو روش های موثر هست.

مقاله جامع آر اف فرکشنال (رادیو فرکانسی سوزنی)

پلاسما جت پلاروکس برای جوانسازی پوست پلک ها

پوست پلک هام چین و چروک انداخته و کمی شل و افتاده شده بود، اینبار پلاسما جت با دستگاه اسپارک پلاروکس رو امتحان کردم. البته پلاسما جت با پلاروکس یه مقداری فرق میکنه و یه اصطلاح کلی هست که ما به جای انواع دستگاه پلاسما استفاده می کنیم. یه جلسه ی ربع ساعتی بود بدون هیچگونه درد و ناراحتی. یه سری ردیف ها به صورت نقطه نقطه های ریز کربنی روی پوست پلک ایجاد میشه که شبیه زخم می مونه. چند روز بعد پلکم پوسته انداخت و خیلی زود دلمه های روی پلکم خود به خود ترمیم شدن. دستکاری هم نکردم. چون پوستم حساس بود به جای پلکسر، پلاروکس رو انتخاب کردم.

راستی یادم رفت بگم که پلاسما پلاروکس برای رفع چین و چروک های ریز دور لب و خط خنده هم جواب میدهد.

اینا یک سری تجربه های شخصی مبتنی بر واقعیات هست. شما می تونین برای رفع گودی زیر چشم و پر شدن گونه هاتون از تزریق ژل کمک بگیرید. همچنین، روش اندولیفت برای لیفت و رفع افتادگی پوست های شل خیلی خوب جواب می دهد.

اولین وبسایت تخصصی تزریق ژل در ایران: پرسش و پاسخ تزریق ژل

جایگزین بوتاکس نی نی سایت
دستگاه فیس آپ برای پاکسازی پوست

کدام روش مکمل یا جایگزین بوتاکس بهتر است؟

جواب ها (با کمک از مرکز شریعتی تهران):

دوستان عزیز، بیشتر از 10 روش متفاوت برای پاکسازی و جوانسازی پوست شما وجود داره. اینکه کدوم روش برای شما بهتره، به آیتم هایی مانند نوع پوست، ژنتیک پوست، سن، واکنش های پوستی و بدنی، نظر پزشک، سبک زندگی و علاقه شما بستگی داره. برای پیشگیری از عوارض عمل های زیبایی جراحی یا غیر جراحی، حتما باید از قبل کاندید مناسبی باشین. منظور اینه که به لحاظ سلامت جسمی و روحی روانی در شرایط قابل قبولی باشین. 

برای اینکه بدونین کدوم روش برای شما مناسب تره، توضیحات زیر کمک کننده هست:

تزریق بوتاکس:
باید هر چند ماه یکبار تمدیدش کنین. مارک های ارزان قیمت یا چینی تزریق نکنین چون کیفیت ندارن و به پوست شما ضرر می رسونن. در عین حال، این تصور که مارک گرون قیمت باکیفیت تر و مناسب تره نیز اشتباهه! گاهی تزریق مسپورت ایرانی خیلی بهتر از دیسپورت هست. دیسپورت برای نواحی بزرگی مانند پیشانی و خطوط اخم مناسب تره. برای دور چشم انواع دیگه بوتاکس بهتر جواب میدن. اگه به بوتاکس آلرژی دارین، زئومین جایگزین خوبی ست.

اگه دوست دارین بهترین مارک بوتاکس مناسب پوست خود رو بشناسین، با مرکز شریعتی تهران تماس بگیرید.
ژل فضاهای خالی و گودی های پوست رو پر میکنه. بهترین فیلرهای پوستی محتوی اسید هیالورونیک و با اثرگذاری موقت هستن. بهتره از تزریق ژل های نیمه دایمی یا دایمی اجتناب کنین چون عوارض دارن. به تبلیغات اکتفا نکنین. ژل رو باید تمدید کنین. فرق ژل با بوتاکس اینه که بوتاکس جلوی فعالیت عضلات تولید کننده اخم و چین و چروک رو می گیره اما ژل پرکننده هست.

مزوتراپی:

کوکتل مزو سرخود خریداری یا تزریق نکنین. بسپارین به متخصص چون تزریق مزوتراپی غیر تخصصی خیلی عوارض داره. انواع مزو داریم که هر کدوم خواص و اثرات خودشون رو دارن. برای مثال، مزو جوانساز، ضد لک، روشن کننده، و غیره.
مزو مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست و پزشکان به تجربه شخصی خودشون ترکیبات مزو رو پیشنهاد میدن. به همین علت هست که اصرار داریم سرخود کوکتل تزریق نکنین. انتخاب دقیق نقاط تزریق با عمق مناسب خیلی اهمیت داره وگرنه ممکنه مواد وارد خون شده و دردسرهای بعدی ایجاد بشن.

هایفوتراپی:

هایفوتراپی خدایی جزو روش های موثر جوانسازی پوست هست. برای پوست های غیر حساس بهتره. برای پوست حساس بهتره آر اف رادیوفرکانسی فرکشنال رو جایگزین کنین. حتما قبل از انجام این روش ها شرایط کاندید رو مطالعه کنین. رعایت مراقبت های قبل و بعد تاثیر زیادی در نتایج یا ماندگاری داره. از نظر قیمت، هایفو گرونتر اما ماندگارتره.

پلاسماتراپی پلاروکس اسپارک:

ممکنه اصطلاح پلاسما جت رو به انواع دستگاه پلاسما تعمیم بدیم. یکی از بهترین دستگاه ها پلاروکس اسپارک هست. برای جوانسازی پوست پلک ها و رفع مشکلات شلی و افتادگی، حذف پوست اضافه گزینه خیلی خوبی هست. عوارض نداره و جزو روش های سریع و کم هزینه هست. مرکز زیبایی شریعتی در تهران دستگاه رو دارن.

چرا جراحی لیفت صورت نکنیم؟

تا می توانید روش های غیر جراحی رو انتخاب کنید چون جراحی عوارض کوتاه مدت و بلند مدت خاص خودش رو داره. جراحی برای سنین بالاتر با مشکلات عمقی تر مناسبه؛ وگرنه اگه پیری پوست در حد ملایم تا متوسط باشه، دلیلی برای جراجی نداریم.

جراحی زیبایی عوارض با هزینه های گزاف اما در مقابل ماندگاری بیشتری دارد. البته حتما باید یه در جلسه مشاوره شرکت کنید تا شرایط پزشکی شما از قبل بررسی شود. متخصصین تا جای ممکن بهترین روش غیر جراحی رو براتون در نظر می گیرند.

مشاوره رایگان با بهترین دکتر بوتاکس تهران
مرکز شریعتی واقع در شمال تهران

خلاصه مطلب جایگزین بوتاکس نی نی سایت

به 8 روش طبیعی جایگزین بوتاکس و  12 روش مدرن مکمل یا جایگزین بوتاکس اشاره کردیم. برای داشتن پوست زیبا، جوانتر و شاداب تر، بهتر است ابتدا به متخصص مجرب مراجعه کنید تا شرایط پوستی و سوابق پزشکی شما به دقت بررسی شود. سپس، پزشک بهترین روش های جوانسازی پوست در کنار بوتاکس رو به شما پیشنهاد می دهند. اگر به هر دلیلی مایل به تزریق بوتاکس نیستید، انواع روش های بالا برای رفع مشکلات اساسی پوست شما بسیار موثر می باشند. جایگزین بوتاکس نی نی سایت.

سبز و سلامت باشید.

بیشتر بدانید:

جایگزین بوتاکس در منزل و مطب: 7 روش

شما می توانید از 7 روش ساده اما بسیار کاربردی زیر برای درمان چین و چروک ها و خط اخم خود کمک بگیرید. توصیه می کنیم جهت پیشگیری از عوارض، هیچ روش سنتی و حتی خانگی را بدون اطلاعات کافی و مشورت با متخصص مربوط انجام ندهید.  این روش ها عبارتند از:

  1. ماساژ صورت
  2. طب سوزنی
  3. پچ های صورت و چسب ضد اخم
  4. ویتامین ها
  5. کرم های ضد چروک
  6. لایه بردارهای شیمیایی
  7. رعایت بهداشت خواب و سبک زندگی شاد و سالم

بادکش و ماساژ صورت جایگزین بوتاکس 

روش سنتی بادکش به بهبود گردش خون در زیر پوست و جوانسازی پوست کمک می کند. البته بادکش حتما بایستی زیر نظر متخصص طب سنتی انجام شود. این کار به مهارت نیاز دارد. به علاوه، ممکن است زیباو به تشخیص متخصص کاندید مناسبی برای بادکش نباشد. 

ماساژ صورت به رفع مواد زائد بدن از طریق سیستم لنفاوی کمک می کند. اغلب بیماری های پوستی مانند لک، تیرگی و آکنه و جوش ناشی از تجمع مواد زائد در بدن می باشند. ورزش های ماساژ می توانند سرعت دفع مواد زائد از بدن رو افزایش دهند. 

طب سوزنی جایگزین بوتاکس نی نی سایت

طب سوزنی جزو قدیمی ترین و یکی از بهترین روش های مکمل برای حفظ سلامت بدن و پوست می باشد. در اینجا، انرژی های مثبت “چی” به نقاط مخصوصی در بدن هدایت می شوند. طب سوزنی مزایای زیادی دارد. از جمله،
سرزنده نگه داشتن سلول ها، ترشح هورمون ضد درد آندروفین، آبرسانی، بهبود گردش خون، اکسیژن رسانی، و تولید الاستین و کلاژن در زیر پوست.
بسیاری از مشکلات پوستی مانند تیرگی و گودی زیر چشم ها، آکنه و جوش، لک، چین و چروک و لک های تیره و قهوه ای در نتیجه ی تجمع سموم و مواد زائد در بدن بوجود می آیند. طب سوزنی به دفع هر چه سریع تر این سموم از طریق سیستم لنفاوی کمک می کند. 

شما می توانید از طب سوزنی به عنوان یک روش جایگزین بوتاکس کمک بگیرید. منتها باید مراقب باشید که با سلامت بدن شما تداخل نداشته باشد. این روش زمان بر است و حوصله و تکرار جلسات را می طلبد.

در شرایط بارداری، اختلالات خونی، فشار خون بالا و سردرد مزمن، عفونت و ضایعه پوستی، و مصرف داروهای رقیق کننده خون یا ضد آکنه از انجام طب سوزنی خودداری کنید.  لیزر، برنزه، درم ابریژن و یک سری عمل های زیبایی با طب سوزنی تداخل دارند. رعایت فاصله زمانی حداقل دو هفتهجهت جلوگیری از عوارض  اهمیت دارد. 

مقاله جامع طب سوزنی برای زیبایی و جوان سازی پوست

پچ های صورت جایگزین بوتاکس نی نی سایت

انواع پچ صورت ارزان قیمت ضد اخم و ضد چین و چروک رو می توانید از داروخانه تهیه کنید. این روش موقتی ست. 

ویتامین ها جایگزین بوتاکس نی نی سایت

توصیه می کنیم ابتدا با آزمایش خون درباره ی نوع ویتامینی که کمبود دارید مطلع شوید. ویتامین های گروه B، C، E، و کاروتنوئیدها به تولید الاستین، کلاژن، و جلوگیری از فعالیت رادیکال های آزاد سمی در بدن کمک می کنند. 
نکته: این طور نیست که مصرف مکمل و ویتامین جایگزین بوتاکس باشد اما به شاداب نگه داشتن روحیه و چهره کمک می کند. 

کرم های ضد چین و چروک صورت جایگزین بوتاکس

گفته می شود که کرم های ضد چروک از خاصیت ضد اکسیدان، آبرسانی و بهبود دهنده ی ماتریس سلولی برخوردارند.
کرم های ضد چروک اصل برند معتبر رو حتما از بهترین مراکز زیبایی و پوست تهیه نمائید. توصیه ما این است که ابتدا به بهترین متخصص پوست مراجعه کنید تا وضعیت و شرایط و نیازهای پوستی شما دقیق بررسی شود. 
تنوع ترکیبات کرم های ضد چروک به حدی زیاد است که نمی توانید به راحتی کرم مناسب پوست خود رو انتخاب کنید. تشخیص کرم مناسب پوست خود رو به پزشک مجرب بسپارید. 

لایه برداری و پاکسازی پوست جایگزین بوتاکس

لایه بردارهای طبیعی و شیمیایی بیشتر نقش مکمل بوتاکس رو دارند تا جایگزین.
امروزه یکی از بهترین روش های پاکسازی و لایه برداری پوست فیس آپ میکرودرم می باشد. این روش پیشرفته و مطابق استانداردهای روز دنیای زیبایی می باشد.
دستگاه فیس آپ دارای هدهای مختلف برای پاکسازی انواع پوست و از جمله زیر چشم می باشد.
فیس آپ برای درمان اثرات لک و تیرگی عالی جواب می دهد. قیمت بالایی ندارد و در عین حال موثر و ایمن نیز می باشد. این روش در مرکز شریعتی تهران (برکه) اجرا می شود. 

خواب سالم مکمل بوتاکس

حتما افراد مسن 70 سال به بالایی دیده اید که پوست های شادابی دارند و حتی اثری از گودی و تیرگی زیر چشم در صورت آن ها دیده نمی شود. یکی از دلایل شادابی و سرزندگی پوست افراد پیر، رعایت بهداشت خواب و سبک زندگی سالم می باشد. من حتی افرادی می شناسم که با وجود سن بالا هنوز چربی طبیعی پوست صورت شان تحلیل نرفته و خط لبخند آنچنان عمیقی ندارند! وقتی دقت کردم دیدم که شب ها زودهنگام می خوابند، صبح زود بیدار می شوند و عصرها بیدارند، درست برعکس نسل ما! 

 دوره آموزشی درمان بی خوابی بدون دارو
به قلم دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب در تهران)

مقالات رایگان درمان انواع مشکلات خواب در وب سایت کلینیک تخصصی خواب 

3 دیدگاه دربارهٔ «جایگزین بوتاکس نی نی سایت؛ زیبایی ماندگارتر با هزینه کمتر!»

  1. بازتاب: بهترین دکتر بوتاکس: بهترین متخصص مرکز تزریق بوتاکس در تهران شمال منطقه 1 و 3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن