نظرات در مورد بوتاکس مسپورت دیسپورت زئومین

نظرات در مورد بوتاکس مسپورت: کی بوتاکس کرده؟

فهرست مطالب

نظرات در مورد بوتاکس مسپورت

نظرات در مورد بوتاکس مسپورت؛ سلام. به خانه تخصصی اما ساده و صمیمی بوتاکس خوش آمدین.

به بحث آزاد سه چهار دقیقه ای ما خوش اومدین.

موضوع: نظرات درباره بوتاکس مسپورت، دیسپورت، زئومین و غیره.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هنوزم که هنوزه بعضیامون به دستمال کاغذی میگیم کلینکس. حتی وقتی جنس دستمال از کاغذ به نانو تغییر کرده بازم می گیم دستمال کاغذی. برای بوتاکس هم همین طوره. بوتاکس زیبایی صورت (Botox) در واقع نام اولین برند بوتاکس هست ولی ما اون رو به تمامی اوناع مارک بوتاکس و شبه بوتاکس تعمیم میدیم. وقتی میگیم نظرات در مورد بوتاکس، منظورمون کدوم مارک بوتاکس یا شبه بوتاکس هست؟

در متن حاضر، درباره تجربیات متخصصین زیبایی و افرادی که بوتاکس رو تزریق کردن صحبت می کنیم. به نظرات علمی درباره ی جزییات تک تک بوتاکس ها یا شبه بوتاکس های معروف مانند دیسپورت، زئومین، نورونوکس، مسپورت و غیره اشاره می کنیم. اگه شما نیز تجربه ی تزریق بوتاکس رو داشتین خوشحال میشیم که نظرات خود رو با ما به اشتراک بگذارین.

نظرات درباره بوتاکس مسپورت نی نی سایت

نظر خانم چهل ساله از تهران؛ مقایسه دیسپورت و مسپورت:

          هم مسپورت تزریق کردم هم دیسپورت. اول مسپورت زدم که بعد از یک هفته تا ده روز اثر خودش رو نشون داد. خط اخمم خیلی عمیق بود تاثیر چندانی نداشت. ولی دوستم همون مسپورت رو با خط اخم متوسط زد که کامل از بین رفت. سری بعد یعنی بعد از سه ماه، دیسپورت زدم. اینبار فقط دو روز طول کشید تا اثرات دیسپورت رو به چشم ببینم. سرعت اثر دیسپورت خیلی بالاتر از مسپورت بود. خط اخمم کامل از بین رفت. از دیسپورت راضی هستم. البته هر دوتاشون رو که زدم، سردرد موقتی شدم و محل تزریق کبودی و ورم داشت.

مصپورت/مسپورت/masport نمونه بوتاکس ایرانی ست که سازنده اصلی ش شرکت مصون دارو هست. ویال 500 واحدی مسپورت رو میشه برای سه نفر تزریق کرد. ماندگاری ش مانند انواع دیگه ی مارک بوتاکس از سه تا چهارماه و در نهایت تا شش ماه هست. مسپورت به لحاظ اثربخشی و کیفیت شبیه بوتاکس نورونوکس کره ای ست. در کل میشه گفت، مسپورت رقیب خوبی برای اغلب بوتاکس های وارداتی ست اما از نظر ماندگاری و سرعت عملکرد به پای زئومین یا دیسپورت نمیرسه. برای افرادی با بودجه متوسط گزینه بسیار خوبی ست چون تولید داخله و هزینه کمتری داره.

 

چرا مصپورت ایرانی از دیسپورت بهتره؟

نظر متخصصین بوتاکس مرکز شریعتی (تهران اسکین) درباره ی دیستون و مصپورت ایرانی در مقایسه با دیسپورت رو مشاهده کنید:

نظرات درباره ی بوتاکس، دیسپورت، زئومین و غیره.

فرض کنین قصد تزریق بوتاکس صورت رو دارین. دوست دارین خطوط اخم و چین های پیشانی و دور چشم شما حالت ریلکس به خود بگیرن.

مقایسه دیسپورت و زئومین
از بین دیسپورت و زئومین، کدومشون رو تزریق کنم بهتر جواب میدن؟ 

برای جواب باید حتما تفاوت بین این سه مورد یعنی بوتاکس با دیسپورت و زئومین رو بدونین. بهتره از نظرات تخصصی پزشکان و تجربه مراجعین تزریق کننده استفاده کنیم.

تجربه بوتاکس یه خانم 32 ساله

          25 سالگی بوتاکس خط اخم زدم. خب، عجیبه که اینقدر زود خط اخمم تو چشم بزنه. علتش شوهر بداخلاقم بود که هر روز باهاش کَل مینداختم. زود ازدواج کردم. هر روز قهر و دعوا داشتیم و همین سبب عمیق شدن خط اخمم شد. بوتاکس چینی تزریق کردم ولی خیلی زود بعد از سه ماه اثرش از بین رفت. متوجه شدم برای من نه تنها بوتاکس جواب نمیده بلکه آلرژی میاره. برای مثال، پوستم کهیر میزد و یهویی قرمز می شد که تا چندین ماه این عوارض ادامه داشت. با این وجود، دو سه باری تمدید کردم ولی انگار بدنم به بوتاکس مقاوم بود. صبر کردم تا 28 سالگی و ایندفعه دیسپورت زدم. خط اخم عمیقم رو از بین برد ولی بازم ماندگاری ش به اون اندازه که فکر میکردم نبود. با دیسپورت، کمی افتادگی پلک گرفتم که به تدریج رفع شد. نزدیک 30 سالگی زئومین تزریق کردم و واقعا ازش راضی بودم. هم ماندگاریش بهتر بود و هم عوارض آلرژی ایجاد نکرد. تجربه من از زئومین یه چیز دیگه بوده و هست. خیلی راضیم چون به تمام مشکلات من پایان داده. من مسپورت ایرانی هنوز نزدم ولی دوستام راضی بودن.

نظر تخصصی پزشکان درباره بوتاکس، دیسپورت و زئومین

سم بوتولینوم یکی از کُشنده ترین سموم در طبیعت است که در دوزهای کنترل نشده (BoNT) اثراتی مانند اثراتِ ویروس آنتراکس و ابولا رو در بدن ایجاد می کند. نفوذ دوز بالای بوتاکس در بدن نوعی بیوتروریسم تلقی می شود. از این سم با دوزهای بسیار پایین برای اهداف زیبایی و پزشکی درمانی استفاده می شود.

از بوتاکس برای فلج کردن عضلاتی استفاده می شود که حالات اخم، خنده، تفکر عمیق، چشمک زدن و غیره رو در چهره ایجاد می کنند. در واقع، بوتاکس عضلات انقباضی را شل و ریلکس می کند.

مقایسه انواع مارک بوتاکس: سیب با سیب

از نظر جراحان پلاستیک و زیبایی مشهور دنیا، اغلب مارک های بوتاکس تفاوت چندانی با هم ندارند و نتایج مشابهی رو ایجاد می کنند. مقایسه برندهای بوتاکس مانند مقایسه سیب با سیب هست اما حتی سیب هم با سیب فرق میکند!

تفاوت اصلی انواع مارک بوتاکس در چیست؟

هر برند بوتاکس بر اساس فرمول ترکیبی، میزان اثربخشی و هزینه با برندهای دیگر متفاوت است. همه بوتاکس ها دارای ماده اصلی بوتولینوم توکسین نمونه A می باشند؛ اما تفاوت اصلی آنها در ترکیبات پروتئینی و افزودنی های آنهاست. این افزودنی ها هستند که قدرت پخش و اثربخشی بوتاکس رو کم و زیاد می کنند.

همچنین، دوز هر مارک بوتاکس با دیگری تفاوت های جزیی دارد.

مهترین مسئله در تزریق بوتاکس انتخاب یک پزشک ماهر و پرتجربه است که به خوبی می داند چه مارک بوتاکس یا شبه بوتاکسی با چه دوز استانداردی برای شما مناسب است.

 

محبوب ترین برندهای بوتاکس در ایران و جهان

تفاوت بوتاکس با زئومین و دیسپورت

زئومین:

زئومین یکی از رقبای پیروز در میدان بوتاکس بوده و هست.

به زئومین میگن: “بوتاکس برهنه.” علتش اینه که ترکیب آن خالص و بدون افزودنیست: فقط بوتولینوم توکسین A به صورت خالص سازی شده. با تکرار تزریق، ممکنه بدن شما به بوتاکس مقاوم بشه و جواب نده اما در مورد زئومین این اتفاق نمیافته. تفاوت دیگه ی زئومین اینه که چون چون مواد نگهدارنده و افزودنی نداره، نیازی هم به نگهداری در یخچال نداره. این خودش یه مزیت هست. بر خلاف زئومین، بوتاکس رو بایستی در فریزر و یا یخچال در دمای بین 2 تا 8 درجه سانتی گراد نگهداری کرد.

دیسپورت:

دیسپورت قویتر از بوتاکس هست چون قدرت پخش بیشتری داره. به عبارتی، وقتی دیسپورت میزنین، به جز ناحیه تزریق، خطوط و چین و چروک های نواحی کناری نیز رفع خواهد شد.

وزن مولکولی دیسپورت با احتساب پروتئین های حفاظتی 500 و 300kD هست. سنگینی یا سبکی وزن مولکولی به معنی قدرت پخش بالاتر یا کمتر هست. هر چه بوتاکس سریع تر پخش بشه، دقت تزریق کمتر خواهد بود. در کل، دقت تزریق زئومین بالاتره. 

البته تزریق دیسپورت باید تخصصی انجام شه تا مواد بیش از حد پخش نشوند. پخش دیسپورت از ناحیه بین ابرو و پیشانی به پلک ها ممکنه عارضه افتادگی پلک رو ایجاد کنه. به علاوه، سردرد از عوارض شایع دیسپورت بوده. برای ایرانی ها، نژاد ایرانی به صورت طبیعی با محصولات بومی مانند دیستون و مصپورت سازگارتره؛ بر خلاف تصور رایج، حتی ماندگاری دیستون و مصپورت از بوتاکس های قوی از جمله دیسپورت بالاتر هست!

بوتاکس دیستون و مصپورت بهتر از دیسپورت و زئومین!

آیا می دانید به تجربه ی مراجعین و هم وطنان در بهترین مراکز بوتاکس ایران، بدن ایرانی ها با بوتاکس های ایرانی سازگاری بیشتری دارد؟

عوارض دیسپورت برای نژاد ایرانی: سردرد و افتادگی پلک

دیستون و مصپورت ایرانی با ماندگاری بالاتر از دیسپورت

بهترین دکتر تزریق بوتاکس لب در تهران، اصفهان، مشهد و کرمان

بهترین مارک بوتاکس ایرانی برای من؟ زئومین یا دیسپورت؟

از توضیحات مرکز معتبر بوتاکس شریعتی در تهران کمک می گیریم:

تزریق یکی از این سه تا بستگی به بودجه، عمق مشکلات پوستی و واکنش های پوستی خودتون داره. اگه بدن شما به لاکتوز موجود در بوتاکس یا دیسپورت حساسیت نشون میده، بهتره زئومین تزریق کنین. اگه خط اخم شما بسیار عمیق هست، امتحان دیسپورت بهترین کاره. اگه دیسپورت روی خط اخم جواب نده، بهتره از تزریق ژل و در نهایت اگه هیچکدوم جواب ندادن، از جراحی کمک بگیرین.

خلاصه مطلب: مزایای تزریق مصپورت و دیستون؟

طبق آخرین گزارشات میدانی، دیسپورت برای ایرانی ها عوارضی مانند سردرد و افتادگی پلک رو ایجاد می کند. بر عکس، بوتاکس های ایرانی مانند مصپورت و دیستون با بدن ایرانی ها سازگاری بالایی دارند؛ هیچگونه عوارض خاصی ایجاد نمی کنند، هزینه کمتری دارند و حتی ماندگاری بالاتری دارند!!!

نت برگ بوتاکس

بهترین مراکز تزریق بوتاکس مرغوب دیستون، مسپورت، و دیسپورت و زئومین اصل در تهران را بشناسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن