چه مارک بوتاکسی خوبه؟ مزایا و معایب محبوب ترین برندهای بوتاکس

فهرست مطالب

چه مارک بوتاکسی خوبه

چه مارک بوتاکسی خوبه؟ بهترین مارک بوتاکس برای خط اخم، پیشانی، دور چشم و صورت من کدام است؟

از میان دهها برند مختلف بوتاکس در ایران، کدوم ها اصلی و مرغوب و کدوم ها بی کیفیت هستند؟ مزایا و معایب هر کدوم از بهترین مارک های بوتاکس کدامند؟
برای بهترین پاسخ ها، سه چهار دقیقه با آدیا بمانید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق بوتاکس چگونه عمل می کند؟

کار اصلی بوتاکس جلوگیری از فعالیت انتقال دهنده های عصبی مربوط به انقباض عضلات هست. به عبارتی، بوتاکس جلوی فعالیت عضلات مربوط به اخم و چین و چروک رو می گیرد.

بوتاکس زیبایی در اصل بیشتر برای یک سوم قسمت بالایی صورت از جمله عضلات اخم، پیشانی، و دور چشم کاربرد داره اما پزشکان بر اساس تجربه تزریق رو برای قسمت های میانی و پایین صورت نیز انجام می دهند (تصویر زیر).

نقاط تزریق بوتاکس در عضلات صورت

بوتاکس به کجای صورت تزریق میشه

 انواع مارک بوتاکس: شباهت ها و تفاوت ها

کلمه ی بوتاکس مثل کلمات کلینکس، تاید، وایتکس و غیره هست. اولین برند معروف تا سال های سال تو ذهن مردم می مونه، اونقدر عمیق که به برندهای دیگه توجه کمتری می کنند. 

بوتاکس در واقع اولین برند بوتاکس هست نه اسم انواع مارک بوتاکس. حتی ما عادت داریم به مارک هایی مانند دیسپورت و زئومین می گیم بوتاکس، در حالی که این دو تا مشابه بوتاکس با عملکرد و ترکیب متفاوتی هستند.

تمام مارک های بوتاکس زیبایی از سم بوتولینوم سروتیپ BTX-A تولید شده و همه آنها عضلات رو ریلکس می کنند اما هر مارکی تفاوت های خاص خودش رو دارد.

چرا تزریق بوتاکس مصپورت ایرانی اصل رو پیشنهاد می کنیم؟ 

آیا می دانید بر خلاف تصورات رایج، در صورت تزریق حرفه ای،  بوتاکس مصپورت ایرانی اصل در مقایسه با دیسپورت اصل عوارض افتادگی پلک و سردرد رو ندارد؟!
طبق گزارشات بهترین مراکز بوتاکس در ایران، مصپورت ایرانی به مراتب از بوتاکس های خارجی بهتر عمل می کند زیرا ترکیبات آن بومی سازی شده و با بدن ما ایرانی ها سازگاری بسیار قابل قبولی دارد.
تنها مسئله تزریق درست و حرفه ای توسط یک پزشک باتجربه و نیز رعایت مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس می باشد. 

معروف ترین برندهای بوتاکس خارجی ایرانی

معروف ترین مارک های بوتاکس در ایران و جهان

چه مارک بوتاکسی خوبه؟ برای یک ایرانی مصپورت اصل رو پیشنهاد می کنیم و اما اگر بر تزریق مارک های خارجی اصرار دارید، شامل موارد زیر می باشند:

زئومین، دیسپورت، آزالور

زئومین آلمانی مناسب افراد دارای آلرژی xeomin، دیسپورت dysport که برای ایرانی ها اغلب با عوارض افتادگی پلک و سردرد همراه بوده اما بسیار قوی ست، بوکوچِر bocouture، بوتاکس های شرکت آلرگان در آمریکا، آزالور Azzulure، و ویستال بِل از جمله بوتاکس های شناخته شده و پرفروش دنیا به شمار می آیند.

بوتاکس بوکوچِر/بوکوچور و زئومین

بوتاکس های شرکت مِرز آلمان از جمله بوتاکس بوکوچور و یا بوکوچِر (تلفظ انگلیسی) جزو خالص ترین بوتاکس ها به حساب میان. چرا؟ علتش اینه که هیچگونه افزودنی و کمپلکس مولکول های پروتئینی حفاظتی رو در ترکیب خود ندارن. به عبارتی، بدن با این بوتاکس ها سازگاری خیلی خوبی داره. در واقع، زئومین و بوکوچر جون میدن برای افرادی که به بوتاکس آلرژی دارن. اگه به انواع مارک بوتاکس آلرژی داشته باشین، این دو تا مشکلتون رو حل میکنن.

مهمترین تفاوت زئومین با بوتاکس

دوستان، فراموش نکنین که زئومین رو باید فقط به یک ناحیه تزریق کنین.

تفاوت دیسپورت و بوتاکس

دیسپورت اصل از بوتاکس قویتر هست و جزو رقبای زئومین نیز به حساب میاد.

دیسپورت به لحاظ وزن مولکولی سبک تر از بوتاکس هست و به همین علت سریع تر پخش می شه و تاثیر خود رو نشون میده. فقط دو الی سه روز طول می کشه تا اثرات دیسپورت ظاهر شه اما بعد از تزریق بوتاکس باید از یک هفته تا 10 روز بگذره تا این اثرات رو مشاهده کنین. به علاوه، رقیق سازی دیسپورت بیشتر از بوتاکس هست. به خاطر همین رقت بیشتر هست که دیسپورت بیشتر پخش میشه.

دیسپورت تزریق کنیم یا نکنیم؟

دیسپورت بیشتر به درد تزریق به نواحی بزرگتر مانند خطوط اخم بین ابروها و پیشانی میخوره. بهتره برای دور چشم یکی از مارک های مرغوب بوتاکس رو تزریق کنین تا دچار افتادگی پلک نشین.

دوز تزریق دیسپورت حدود دو برابر (گاهی تا سه برابر) بوتاکس هست. به عبارتی، اگه برای یک نقطه از پیشانی 40 واحد U تزریق کنین، مقدار دیسپورت برای تزریق به همون نقطه 80 تا 100 واحد خواهد بود.

دیسپورت یه بدی داره و اونم قدرت پخش و جابجایی ش هست. این میتونه هم مزیت باشه هم عیب. جابجایی بیش از حد دیسپورت میتونه عوارض افتادگی پلک، خشکی چشم ها و اختلالات بینایی رو ایجاد کنه. از طرفی، قوی بودن دیسپورت سبب اثرگذاری سریع تر خواهد شد. 

بهترین مارک بوتاکس برای ایرانی ها

دو بوتاکس نورونوکس و نابوتا ( Jeuveau) کره جنوبی

بوتاکس ژوو یا نابوتا یه برند جدیده؛ و از نظر ماندگاری هنوز نتایج تثبیت شده ای برای این برند گزارش نشده.
بوتاکس نورونوکس کره جزو بوتاکس های با کیفیت متوسط به حساب میاد. البته به ادعای شرکت سازنده نورونوکس، این بوتاکس با بوتاکس های درجه یک جهان به خوبی رقابت کرده.

بوتاکس بوتاکس مسپورت ایرانی

کیفیت بسیار خوبی دارد. در مقایسه با دیسپورت و مارک هیا خارجی، سازگاری بهتری با بدن ما ایرانی ها دارد. به مانند بقیه مارک ها، میانگین ماندگاری مسپورت سه تا چهار ماه و برای بعضی افراد تا 6 ماه می باشد. به لحاظ هزینه، برای افرادی با بودجه متوسط گزینه مناسبی ست به خصوص که در داخل ایران ساخته می شود.

خلاصه مطلب: چه مارک بوتاکسی خوبه؟
انواع مارک بوتاکس در ظاهر شبیه هم عمل میکنند اما در جزییات متفاوتند: در مراحل آماده سازی، رقیق سازی، دوز و مقدار واحد تزریق، تکنیک تزریق، قدرت پخش، سرعت اثرگذاری و غیره.

بهترین مارک بوتاکس برای یک ایرانی مصپورت اصل می باشد (مقاله نحوه ی تشخیص بوتاکس مصپورت تقلبی از اصل). 

بوتاکس چینی خوبه؟ ریفاین، کنیتوکس، …

بوتاکس های چینی گاهی به نام بوتاکس کانادایی، اروپایی و غیره تبلیغ می شوند. این بوتاکس ها ظاهرا مورد تایید وزارت بهداشت نیستند. به علاوه، به علت داشتن عوارض و کیفیت پایین تر ارزان قیمت هستند. این تصور که بوتاکس ارزان قیمت به صرفه تره اشتباهه چون پای سلامت بدن در میان است.

برای شناخت میزان مرغوبیت و اعتبار بوتاکس مورد نظر خود، لینک زیر رو دنبال کنین:

ترفندهای تشخیص بوتاکس تقلبی از اصل

اطلاعات کامل و عکس دیسپورت اصل اینجاست

از کجا بدونم کدام مارک بوتاکس رو تزریق کنم؟

پیش از تزریق بوتاکس ابتدا به نکات زیر توجه کنین:

  1. اگه به آلرژی از نوع جدی مبتلا هستین، حتما قبل از تزریق با پزشک مشورت کنین. ممکنه مارک های جایگزین مانند زئومین برای شما مناسب باشن.
  2. اگه سابقه افتادگی پلک دارین، بهتره به جای دیسپورت یه مارک دیگه تزریق کنین. دیسپورت رو بیشتر برای مناطق بزرگتر مانند بین ابروها و پیسانی تزریق کنین و بوتاکس رو برای نواحی کوچکتر مانند دور چشم.
  3. هیچگونه مارک بوتاکسی رو زیر چشم تزریق نکنین. برای زیر چشم، از روش های دیگه کمک بگیرین. برای مثال، ژل و فیلر، مزوتراپی، پلاسما جت پلاروکس و غیره.
  4. اگه بودجه متوسطی دارین و از عهده خرید بوتاکس گرانقیمت بر نمی آیید، مسپورت ایرانی بهترین گزینه برای شماست.
  5. حتما از قبل اطلاعات عمومی خود رو درباره مارک بوتاکس مورد نظر خود افزایش بدین.
  6. حتما بهترین مرکز تزریق بوتاکس در شهرتون رو انتخاب کنین. انتخاب بهترین مارک مناسب برای خود رو به متخصص مجرب و متعهد بسپارین.
5 نکته مهم درباره بهترین مرکز بوتاکس تهران

4 دیدگاه دربارهٔ «چه مارک بوتاکسی خوبه؟ مزایا و معایب محبوب ترین برندهای بوتاکس»

  1. بازتاب: بهترین دکتر برای بوتاکس در تهران: کدام سلبریتی های سینما در مرکز شریعتی تهران بوتاکس تزریق

  2. بازتاب: 21 تا ازسوالات متداول بوتاکس: پاسخ ها از بهترین کلینیک های بوتاکس تهران - تزریق بوتاکس| بهترین کلینیک بوتاکس | تخفیف بوتاکس | مرکز بوتاکس در تهر

  3. بازتاب: سوالات متداول بوتاکس:

  4. بازتاب: سوالات متداول بوتاکس: پاسخ پزشکان فوق تخصص پوست در پیج های اینستاگرامی مراکز زیبایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن