تخفیف بوتاکس مسپورت

تخفیف بوتاکس مسپورت-نظرات در مورد بوتاکس مسپورت

تخفیف بوتاکس مسپورت

فهرست مطالب

بوتاکس مصپورت خوبه؟

سلام. به وبسایت تخصصی بوتاکس خوش آمدین.

من مریم هستم پژوهشگر لیزر و زیبایی. چندین ساله که از نزدیک با مراجعین مراکز مختلف مصاحبه و گزارش هایی رو جمع آوری میکنم. به کمک کادر تخصصی و پزشکان محترم، تلاش می کنیم تا با تکیه بر بهترین منابع علمی جهان و ایران، اطلاعات معتبری در زمینه تزریق بوتاکس یا ژل بهتون بدیم. در متن و ویدئوی حاضر، از تجربه مراجعین و جدیدترین های بوتاکس بخوانیم و بدانیم. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

بوتاکس مصپورت خوبه؟

سه چهار سال بود که نزدیک عید نوروز تصمیم میگرفتم خط اخمم و پیشانی م رو بوتاکس بزنم. هر عید پشت گوش مینداختم تا عید بعدی که هزینه ها بالاتر می رفت. اون موقع ها هنوز بوتاکس ایرانی مصپورت به بازار نیومده بود. بوتاکس چینی رو که وزارت بهداشت رد کرده بود و همین الانم مورد تایید نیست. بودجه کافی برای تزریق بوتاکس های انگلیسی و آلمانی دیسپورت و زئومین نداشتم. آرزو میکردم بتونم یه بوتاکس باکیفیت با قیمت مناسب گیر بیارم که اثربخشی خوبی داشته باشه. بالاخره یه بوتاکس مرغوب ساخته شد که هم با بودجه من همخوانی داشت و هم از کیفیت لازم برخوردار بود. بعد از تزریق مسپورت در مرکز لیزر و زیبایی شریعتی تهران، به ذهنم رسید که تجربه هام رو با شما به اشتراک بگذارم.

اگه از من بپرسین بوتاکس مسپورت خوبه یا نه میگم “بله” خوبه. دلایل منطقی م چی هستن؟ خب، مسپورت مورد تایید وزارت بهداشت در ایران و سازمان بهداشت جهانی هست. اگه در مقایسه با دیسپورت و زئومین قیمت کمتری داره، دلیلش اینه که در داخل کشور خودمون تولید میشه. از نظر اثرگذاری، با بوتاکس های آسیایی مانند نورونوکس کره ای و حتی اروپایی و آمریکایی رقابت داره.

فراموش نکنیم که متخصصین لیزر و زیبایی در کشور ما از تجربیات بسیار گرانقدری برخوردارند و سالهاست نتایج یا عوارض انواع عمل های زیبایی را به چشم خود دیده اند. کافی ست متخصصین متعهد و دلسوز رو در بهترین مراکز زیبایی کشور شناسایی کنین تا از زندگی لذت بیشتری ببرین.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس لب در تهران، اصفهان، مشهد و کرمان

تخفیف بوتاکس مسپورت

چه طوری میتونم از بهترین تخفیف بوتاکس مسپورت/مصپورت برخوردار بشم؟

دوستان عزیز، اگه دوست دارین تخفیف واقعی مسپورت از آنِ شما باشه، حتما نکات زیر رو به خودتون یادآوری کنین:
1. قبل از اینکه فقط به فکر تخفیف باشم، یه مرکز تخصصی و معتبر با پزشک کاربلد انتخاب میکنم و انتخاب برند بوتاکس یا دوز بوتاکس و یا نقاط و عمق تزریق رو به پزشک می سپارم.

2. درسته که دلم میخواد پول کمتری بدم، ارزان ترین بوتاکس موجود در ایران رو انتخاب نمیکنم چون یا تقلبی هست و یا چینی نامرغوب. اول به سلامت خودم و نتایج بوتاکس فکر میکنم بعد به هزینه.

3. بوتاکس تقلبی رو از اصل تشخیص میدم. اگه بوتاکس اصل رو با تخفیف منطقی تزریق کنم بهتر از اینه که ارزان ترین بوتاکس نامرغوب رو بزنم.
ساده ترین ترفندهای شناسایی بوتاکس اصل از تقلبی

4. به جای اینکه فورا روی عبارات تخفیف استثنایی وبسایت های تخفیفات کلیک کنم، اول از خودم می پرسم:
قراره چه مارک بوتاکسی بزنم؟
تاریخ تولید و انقضاء محصول رو میدونم یا نه؟
آیا مرکز یا پزشکی که انتخاب میکنم حاضره ویال بوتاکس رو جلوی خودم باز کنه یا نه؟ آخه من میدونم که بوتاکسی که از قبل باز و فریز شده باشه موثر عمل نمیکنه؛ در واقع، با تزریق بوتاکس تاریخ گذشته پولم رو هدر دادم. 

5. اگه تخفیف بوتاکس رو از مرکزی بگیرم که بدون بررسی سابقه پزشکی و حساسیت های من تزریق رو انجام میده، آیا کار درستی کردم؟

موارد ممنوعه تزریق بوتاکس

بوتاکس مسپورت مصپورت ایرانی

بهترین زمان برای بهترین تخفیف بوتاکس مسپورت

مراکز زیبایی معتبر بهترین و ارزانترین تخفیف بوتاکس باکیفیت رو فقط در زمان های خاصی از سال ارایه می دهند.

نزدیک عید نوروز

جشنواره های فصلی بهاره، پاییزی، تابستانه

چند روز قبل از اعیاد مهم ملی-مذهبی مانند عید فطر، عید مبعث، عید قربان، و غیره.

در روزهای مهمی مانند روز مادر، روز زن، دانشجو، معلم و غیره.

محض اطلاع: در مرکز زیبایی شریعتی تهران، قیمت های بوتاکس و زیبایی در روزهای تعطیل مانند جمعه پایین تر است.

اینستاگرام مرکز شریعتی: laser.shariati

نظرات مردم در مورد بوتاکس

منظور از “نظرات مردم در مورد بوتاکس” دقیقا چیه؟ اینکه کی بوتاکس زده و راضی بوده یا نه؟ چه مارکی تزریق کرده؟ هزینه چقدر بوده و به کدوم دکتر مراجعه کرده؟ اینکه تا کِی باید بوتاکس بزنه؟ آیا بوتاکس عوارض داره یا نه؟ در چه سنی باید بوتاکس تزریق کرد یا نکرد؟ و دهها سوال دیگه که در چت روم ها باهاش مواجه میشیم.

جواب تمامی این سوالات رو فقط باید در منابع علمی، مطالعات میدانی در سطح جهانی و تجارب پزشکان جستجو کرد نه نظرات شخصی خانم یا آقای ایکس. در واقع، تزریق بوتاکس زمانی نتیجه ی مطلوب می دهد که تمامی پیش شرط ها و مراقبت های مرتبط با بوتاکس رو در نظر بگیریم و رعایت کنیم.

چرا از تزریق بوتاکس نتیجه نگرفتم؟

اگر به تازگی بوتاکس تزریق کردین و نتیجه نگرفتین، این چند سوال رو از خودتون بپرسین:

  1. اصلا کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس بودم؟
  2. احتمالا به فاصله ی کوتاهی از تزریق داروی تداخل کننده ای مصرف نکردم؟ ممکنه این دارو اثر بوتاکس رو کم کرده باشه؟
  3. آیا مارک بوتاکس چینی یا نامرغوب بهم تزریق شده که اثر نکرده؟
  4. آیا ژنتیک پوست من طوریه که به ماده بوتاکس مقاوم هستم و اثری روی پوست من نداره؟
  5. آیا چین و چروک ها یا اخمم خیلی عمیق شده و باید از یه روش جوانسازی موثرتری استفاده کنم نه بوتاکس؟
  6. آیا مرکزی که برای تزریق بوتاکس انتخاب کردم معتبر و تخصصی هست یا نه؟

معرفی بوتاکس مصپورت

مسپورت یا مصپورت masport یه مارک بوتاکس ایرانی ست که توسط شرکت مصون دارو تولید میشه.

رایج ترین ویال مسپورت 500 واحدی ست. حداکثر برای سه نفر قابل تزریق هست. از زمان تولید تا شش ماه قابل استفاده هست. 

نکته:
اثربخشی و بی عارضه بودن مسپورت ثابت شده و این مارک با مارک های خارجی به خوبی رقابت میکنه. از نظر قیمت ارزونتره چون در داخل کشور تولید میشه. ماندگاری مسپورت از سه تا شش ماه هست.  

عوارض بوتاکس مصپورت؟

عوارض بوتاکس به طور کلی میتونن موقت، جدی یا بلند مدت باشن. اگه بوتاکس رو پزشک کاربلد تزریق کنه هیچ مشکلی پیش نمیاد چون پزشک از همون اول تمامی مسیرهای تزریق بوتاکس رو به درستی طی میکنه. منظورم از مسیرها استفاده از برند مرغوب بوتاکس، تزریق تخصصی، توجه به سابقه پزشکی و حساسیت های یبمار و این قبیل هست.

عوارض عمومی بوتاکس عبارتند از:

کمی درد، تورم و کبودی در محل تزریق بوتاکس
سردرد موقتی و علایمی شبیه سرماخوردگی
افتادگی پلک در صورت پخش بوتاکس از ناحیه ابرو و پیشانی به سمت چشم
خشکی چشم و تاری دید (موقت)

اگر عوارض جدی بوتاکس رو تجربه کردین، سریع به پزشک مراجعه کنین.
عوارض جدی بوتاکس
(در افرادی که کاندید مناسب تزریق بوتاکس نیستند و یا بوتاکس نامرغوب تزریق میکنند):

مشکلات پوستی مانند خارش، کهیر، قرمزی ناگهانی پوست و غیره.
اختلالات بینایی
اختلالات تکلم (صحبت کردن)
اختلالات بلعیدن عذا
فلج عضلات
تنگی نفس شدید
عدم کنترل مثانه

بهترین مارک بوتاکس نی نی سایت

بهترین برند بوتاکس برندی هست که برای اهداف زیبایی ما بهتر جواب بده. اگه هدف شما از بین بردن خط اخم عمیق بین ابروهاست، دیسپورت گزینه خیلی خوبی هست. در عین حال، دیسپورت برای افرادی که سابقه ی افتادگی پلک دارن توصیه نمیشه چون در مقایسه با بوتاکس بیشتر پخش میشه. به عبارتی، مواد دیسپورت ممکنه از قسمت ابروها به اطراف چشم و زیر پوست پلک جابجا شده و افتادگی پلک رو بوجود بیارن. قبل از تزریق دیسپورت، حتما با پزشک باتجربه مشورت کنین. ممکنه یه برند متوسط برای شما خوب جواب بده و نیازی به صرف اینهمه هزینه برای خرید دیسپورت انگلیسی نباشه.

مقایسه بوتاکس نورونوکس یا مسپورت

اگه نظر کارشناس زیبایی رو جویا باشین، هر دو مارک خوبن. مسپورت ارزونتره چون وارداتی نیست و داخل کشور تولید میشه. 

مسپورت باید در دمای بین 2 تا 8 درجه سانتی گراد نگهداری بشه. این بوتاکس یخچالی هست.

نورونوکس نیز جزو بوتاکس های یخچالی ست و در فریزر نیز قابل نگهداری ست. حداکثر طول عمرش 24 ماه هست. به عبارتی، از زمان تولید، باید تا 24 ماه به مصرف برسه وگرنه تاریخ گذشته است. 

مقایسه بوتاکس نورونوکس با دیسپورت

دیسپورت قویتر از بوتاکس هست اما مقدار واحد تزریق دیسپورت حدود دو برابر و نیم مارک های دیگه بوتاکس هست. به همین دلیل، دیسپورت اصل انگلیسی قیمت بالایی داره. 

بوتاکس زئومین خوبه؟

زئومین خوراک اونایی هست که به ماده ی بوتاکس آلرژی دارن. میدونین که زئومین و دیسپورت دقیقا بوتاکس نیستن بلکه شبیه بوتاکس هستن. اگه بدن شما به بوتاکس یا لاکتوز شیر حساسیت نشون میده، زئومین گزینه خیلی خوبی هست. چرا؟ دلیلش اینه که زئومین ترکیبات شیمیایی اضافی نداره.

مقایسه دیسپورت با زئومین

دیسپورت یه سری تفاوت ها با زئومین داره. از جمله،

  1. ترکیب و وزن مولکولی دیسپورت با زئومین فرق داره. دیسپورت سنگین تر از زئومین هست چون علاوه بر سم بوتولینوم نمونه A، آنتی بادی و پروتئین حفاظت کننده در اطراف مولکول داره. جابجایی دیسپورت کمتر از زئومین هست اما دقت تزریق برای زئومین بالاتره.
  2. دیسپورت ظرف 24 ساعت اثر میکنه ولی ظاهر شدن اثرات زئومین از چهار روز تا یک هفته طول میکشه. عوضش، زئومین مانند دیسپورت واکنش آلرژیک احتمالی ایجاد نمیکنه چون خالص هست و با بدن سازگارتره.
  3. اگه شما افتادگی پلک یا آلرژی به شیر دارین، بهتره زئومین و یا اگه در دسترس نبود بوتاکس تزریق کنین. دیسپورت خیلی قوی هست و احتمال اینکه از پیشانی و ابروها به سمت پلک جابجا بشه وجود داره. سرعت پخش دیسپورت قویتر از بوتاکسه اما از زئومین کمتره. با این حال، چون زئومین خالص هست، حتی اگه جابجا بشه مانند دیسپورت آلرژی و عوارض ایجاد نمیکنه.
    نکته مهم:
    قانون انتخاب بهترین متخصص تزریق بوتاکس رو فراموش نکنین. مسئله انتخاب این مارک یا اون مارک نیست بلکه حرف اول رو تخصص پزشک میزنه. یه متخصص شرایط پوست، سابقه پزشکی و مصرف دارو رو برای شما کامل بررسی میکنه. ممکنه حتی شما واجد شرایط تزریق نباشین. ممکنه واجد شرایط باشین و رعایت بعضی مراقبت ها از طرف شما ضروری باشه. ممکنه یه برند معمولی برای شما مناسب تر از یه برند گران قیمت باشه. من اگه جای شما باشم، انتخاب اولم برند ملی تولید داخل خواهد بود. البته ابتدا با پزشک مشورت میکنم تا ببینم اگه مسپورت برام جواب میده دیگه اینهمه هزینه برای تزریق مارک های خارجی گران قیمت صرف نکنم.

ماندگاری بوتاکس مسپورت ایرانی

میانگین ماندگاری بوتاکس بین سه تا چهار ماه هست. ماندگاری بوتاکس های مرغوب برای اشخاص مختلف متفاوته. ممکنه برای من سه ماه اثر کنه ولی برای شما شش ماه. 

شما هر مارک بوتاکس مرغوبی که بزنین، برای اینکه اون مارک ماندگارتر باشه یه سری نکات رو باید در نظر بگیرین:

ژنتیک و درصد پذیرش یا مقاومت بدن شما در مقابل ماده بوتاکس 

مراقبت های پوستی برای کاهش چین و چروک و اخم

دوری از مواجهه با اشعه های مضر مانند نور شدید آفتاب یا ماوراء بنفش

تغذیه درست. برای مثال مصرف میوه انبه چین و چروک پوستی رو کاهش میده.

سبک درست زندگی کردن. برای مثال، اجتناب از مصرف سیگار و الکل

قیمت بوتاکس مصپورت-خرید بوتاکس مصپورت

مسپورت توسط شرکت داروسازی مصون دارو تولید شده. داروخانه ها و شرکت های مختلفی مسپورت رو از تولید کننده اصلی خریداری میکنن و قیمت تولیدی با قیمت برای مصرف کننده متفاوت خواهد بود.
اگر تمایل دارین که مسپورت رو با قیمت مناسب و منصفانه خریداری یا تزریق کنین، پیشنهاد ما اینه که با مرکز لیزر و زیبایی شریعتی در تهران تماس بگیرین. این مرکز دارای شعبات متعددی در سراسر کشور هست و قیمت بوتاکس رو در مقایسه با مراکز مشابه ارزانتر اعلام کرده.
به کمک لینک فوق از قیمت های واقعی مسپورت مطلع خواهید شد.

همچنین، به علاوه ی مرکز شریعتی، مرکز لیزر و زیبایی قیطریه در تهران جزو مراکز معتبر و منصف می باشد.

تماس با بهترین مراکز بوتاکس در تهران و سراسر کشور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن