قیمت بوتاکس خط اخم نی نی سایت|عوارض بوتاکس ارزان قیمت

فهرست مطالب

قیمت بوتاکس خط اخم

قیمت بوتاکس خط اخم چقدره؟ 

به تازگی بوتاکس خط اخم مارک مسپورت ایرانی اصل تزریق کردم. دوستی به من پیشنهاد داده بودند که در منزل توسط یک دستیار پزشک بوتاکس ارزان قیمت تزریق کنم اما نپذیرفتم. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به یک مرکز تخصصی با دکتر مجرب مراجعه کردم؛ یک مقدار بیشتر پول دادم اما بوتاکس بدون عارضه و تمیز با نتایج قابل قبول رو تجربه کردم.  

آیا از خطرات بوتاکس ارزان قیمت اطلاع دارید؟ بوتاکس های ارزان قیمت به جای مواد خالص و مرغوب، از ناخالصی و آب تشکیل شده اند و بالطبع عوارض نامطلوبی بر جای می گذارند. عوارضی مانند پتوزیس و افتادگی پلک، سردرد، کوچک به نظر رسیدن یک چشم، ورم و کبودی بلند مدت، تاری دید، کج شدن یکی از ابروها و نامتقارن شدن یک سوم بالای صورت دور از انتظار نیستند!!!

در مقاله کنونی، به شما کمک می کنیم تا
بوتاکس مرغوب اصل رو از تقلبی تشخیص بدهید، مراکز تخصصی و حرفه ای رو سریع تر و بهتر بشناسید، بیهوده تحت تاثیر تبلیغات سوء مراکز نامعتبر قرار نگیرید، و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. 

 اگر به دنبال اطلاعات عمومی مختصر و مفید درباره بوتاکس خط اخم با قیمت مناسب هستید، این مطلب رو از دست ندهید.

قیمت بوتاکس خط اخم مارک اصل

بوتاکس خط اخم چیست؟ 

سم بیولوژیک و خطرناک بوتاکس در طبیعت توسط باکتری کلاستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. به مانند دانشمندان علوم دیگر، دانشمندان زیبایی نیز از طبیعت تقلید کرده اند. آنها سم بوتولینوم رو در آزمایشگاه آنچنان رقیق و خالص سازی می کنند که دیگر خطری برای سلامت انسان محسوب نمی شود. 

بوتاکس مانع از ترشح ماده ی استیل کولین در عضلات می شود. عضلات اخم صورت بدترین نوع عضله هستند زیرا ظاهر چهره رو اخمو، سرد و پژمرده، خشمگین و نازیبا جلوه می دهند. در اینجا، کار اصلی بوتاکس فلج کردن عضلات خط اخم، به خصوص خطوط عمودی 11 در بین ابروها می باشد. در کنار فلج سازی عضله ی خط اخم، بوتاکس می تواند ظرف چند روز چین و چروک ها و خطوط پیشانی و دور چشم ها را نیز نرم و محو کند.

تجربه بوتاکس خط اخم مارک مصپورت ایرانی اصل

از تجربه ی واقعی نویسنده به صورت مختصر و مفید می گوییم:

          مدتی بود بوتاکس نمی زدم و خط اخمم عمیق تر شده بود. می توانستم در جلسه مشاوره رایگان شرکت کنم ولی چون خودم اطلاعات عمومی خوبی داشتم لازم ندیدم. اما فرمی پر کردم که مهمترین سوالات آن شامل موارد زیر بود:

  • درباره سن، و اینکه چندمین باره بوتاکس تزریق می کنم
  • آیا در دوران بارداری یا شیردهی هستم یا خیر؟
  • سابقه بیماری خاص مانند اختلالات خونی، شیمی درمانی یا آلرژی پوستی دارم یا خیر؟
  • ابتلا به بیماری عضلانی میاستنی گراویس؟
  • داروی ضد آکنه و جوش رتینوئید مصرف می کنم یا خیر؟ 
  • هر دارویی که هم اکنون مصرف می کنم رو نام ببرم

پس از مطالعه ی تمامی نکات، مراقبت ها، هشدارها و موارد ممنوعه تزریق بوتاکس، فرم رضایت نامه رو امضاء کردم و اثر انگشت زدم. 

قیمت و تجربه بوتاکس خط اخم عمیق

نظر بهترین متخصص بوتاکس مرکز شریعتی درباره تزریق بوتاکس

در مطب، دکتر از من خواستد پیش زمینه ای از مشکلاتم و علت مراجعه ام رو توضیح بدهم.
از عمیق بودن خط اخمم حسابی شاکی بودم. دکتر کمی منو سرزنش کردند که چرا اینقدر دیر و نامنظم بوتاکس رو تزریق می کنم. گفتند که بوتاکس عین مسواک زدنه. هر چه بیشتر سهل انگاری کنیم، پیری پوست بیشتر خواهد شد. به من امید دادند که گرچه دیر اقدام کردم، با ادامه ی تزریق بوتاکس، خط اخمم از حالت کنونی اصلا بدتر نخواهد شد. 

روند تزریق بوتاکس توسط بهترین متخصصین بوتاکس در تهران چگونه است؟

بعد از نشستن روی صندلی زیباجو، دکتر از من خواستند چندین بار حرکات اخم کردن، خندیدن، بالا بردن ابروها رو انجام بدهیم. این کار برای بررسی دقیق وضعیت پیری پوستم بود. به علاوه، نقاط تزریق بوتاکس رو به دقت علامت گذاری کردند. درباره مارک بوتاکس خط اخم از من سوال کردند که دوست دارم چی باشه. من هم انتخاب برند بوتاکس رو به ایشان واگذار کردم. 

پزشک مارک مصپورت ایرانی اصل رو پیشنهاد دادند. محصول پلمپ و دارای تاریخ تولید و انقضاء بود که به دقت و حضوری بررسی کردم. سپس، تزریق شروع شد.

موقع تزریق بوتاکس خط اخم، به نکته ی جالبی برخوردم. دکتر از عینک مخصوصی برای تزریق مقدار واحد بوتاکس استفاده کردند. گفتند که این عینک برای دید واضح و برای دقت در انتخاب دوز تزریق بوتاکس و پیشگیری از عوارض دوز نامناسب می باشد. واقعا دقت بالایی داشتند که در مورد پزشکان قبلی ندیده بودم. 

مقدار واحد تزریق بوتاکس خط اخم و پیشانی برای زنان و مردان چقدر است؟

دکتر به من گفتند که حداکثر تزریق بوتاکس برای خانم ها 70 واحد (unit) برای خط اخم و پیشانی می باشد؛ اما برای من چون عضلات خط اخمم قوی و مردانه بود، 90 واحد تزریق کردند. البته شما بوتاکس مصپورت 500 واحدی یا 300 واحدی که خرید می کنید برای کل صورت و نقاط مختلف می باشد. اینکه از این 500 یا 300 واحد چقدر بوتاکس به کجای پوست شما تزریق شود، دکتر تشخیص می دهند. 

حداکثر مقدار واحد تزریق بوتاکس برای خطهای افقی پیشانی از 11 تا 30 واحد و برای خطوط عمودی 11 بین ابروها تا 40 واحد است. این مقدار برای مردان یا عضلات قوی در زنان ممکن است بیشتر باشد. دوز دور چشم (خطوط پنجه کلاغی) برای هر طرف از 6 تا 10 واحد میانگین می باشد. 

برای اطلاعات عمومی درباره ی حداقل و حداکثر مقدار واحد تزریق بوتاکس و دیسپورت، این مقاله جامع رو مشاهده کنید. 

مقدار واحد تزریق بوتاکس خط اخم

مراقبت های بعد از بوتاکس خط اخم و پیشانی 

مراقبت های بعد از بوتاکس صورت خیلی ساده هستند:

  • در ساعات اولیه تزریق بوتاکس، سر رو خم نکنید و پایین نگه ندارید.
  • مالش، فشار، لمس و ماساژ ندهید تا بوتاکس جابجا نشود.
  • از حرارت دور بمانید. 
  • تا شب نخوابید و تا سه روز، موقع شستشو ی بدن در حمام آب رو به صورت بپاشید ولی مالش ندهید.
  • از مصرف هر گونه دارویی که با بوتاکس تداخل دارد پرهیز کنید. در ادامه ی همین مطلب لینک تداخلات دارویی رو گذاشتیم.

تجربه عوارض بوتاکس خط اخم و پیشانی نی نی سایت

بالشخصه به علت حرفه ای بودن و به روز بودن پزشک از نظر تکنیک تزریق، حتی کوچکترین عارضه ای رو تجربه نکردم. اما بارها با دوستان، کاربران و مراجعینی برخورد کردم که از جاهای دیگر برای درمان عوارض بوتاکس به مرکز شریعتی تهران مراجعه می کنند. درباره ی شایع ترین عوارض بوتاکس بیشتر بدانید. 

قیمت بوتاکس خط اخم مارک مصپورت ایرانی

موقع تماس با مرکز انتخابی خود، بهتر است سوال کنید: قیمت نهایی یک ویال کامل دیسپورت و یا بوتاکس نورونوکس، زئومین، مسپورت و غیره چقدر است؟

آیا می دانید قیمت بوتاکس ارزان قیمت حدودا نصف تا یک سوم بوتاکس اصل و مرغوب می باشد. علت ارزان بودن بوتاکس بی کیفیت بودن آن است. ترکیبات ناخالص و آب موجود در بوتاکس های تقلبی یا نامرغوب عوارض متعددی رو در پی دارند. از جمله، سردرد و سرگیجه، افتادگی پلک، نامتقارن شدن چهره، عدم تقارن ابروها، تاری دید و غیره. 

در کل، شما می توانید قیمت های روز لیزر موهای زائد در وبسایت های رسمی بهترین مراکز زیبایی رو مشاهده کنید اما درباره قیمت بوتاکس مارک اصل و مرغوب، بهتر است ابتدا توسط پزشک ویزیت شوید. پزشک مقدار واحد بوتاکس و بهترین مارک بوتاکس مناسب شما رو تعیین می کنند. سپس، قیمت نهایی اعلام می شود. برای مثال، اگر من بوتاکس 70 واحد زنانه می زدم قیمت کمتری می پرداختم. 

جراحی خط اخم ممکن است؟

از دکتر سوال کردم: ” آیا یک روش جراحی مطمئن برای رفع دائمی خط اخم بین ابروها وجود دارد؟” ایشان گفتند: “فعلا نه” و بر روش های غیر جراحی تاکید کردند. قرار شد تاثیر بوتاکس خط اخم رو تا دو هفته ی بعد بررسی کنند. برای من، مانند دهها مراجعه کننده دیگر، به ترمیم تزریق بوتاکس هیچ نیازی نشد زیرا تزریق حرفه ای و با دوز مناسب انجام شد. 

مشکل افتادگی ابروها با جراحی لیفت ابرو و پیشانی قابل حل است. در این نوع جراحی، همزمان با لیفت ابروها، پوست نرم پیشانی نیز لیفت و براق می شود.  

جراحی لیفت ابرو و پیشانی چیست؟

در جراحی لیفت ابروها، برای درمان افتادگی ابروها، به کمک جراحی، بافت های زیرین پیشانی اصلاح و پوست اضافه برداشته می شود. پوست باقی مانده به سمت بالا کشیده می شود. این کارها با انجام برش هایی ظریف در محل خط رویش مو از بالای پیشانی انجام خواهد شد.  البته این روش جراحی برای لیفت ابروها می باشد نه از بین بردن دائمی خط اخم!

مقایسه قیمت جراحی لیفت ابرو و بوتاکس لیفت ابرو

همیشه قیمت های جراحی زیبایی بالاتر از تزریق های زیبایی می باشند. جراحی برای افرادی توصیه می شود که سنین بالای 50 سال دارند و مشکلات پوستی شون اونقدر عمیقه که گزینه های ژل و بوتاکس برای آنها جواب نمی دهد. به علاوه، عوارض روش های جراحی وسیع تر از روش های غیر جراحی هستند. 

بهترین کلینیک ها و مراکز بوتاکس خط اخم تهران

قیمت بوتاکس مرغوب مرکز شریعتی تهران


بهترین قیمت انواع مارک بوتاکس در ایران

نکته مهم مارک بوتاکس:

اگه مارک بوتاکس خارجی اصل مانند دیسپورت یا زئومین قیمتی پایین تر از حد معمول سایر مراکز رسمی داشته باشد، در اصل بودنش تردید کنید. برای مثال، بعضی مراکز غیرمعتبر دیسپورت تقلبی رو ارزان تر از قیمت اصلی و با عنوان “تخفیف استثنایی یا تخفیف های….” تزریق میکنند.

پیشنهاد مرکز زیبایی شریعتی به شما عزیزان:
اگر بودجه متوسطی دارید، تزریق مسپورت ایرانی رو پیشنهاد می کنیم. مسپورت تولید کشور عزیز ایران هست و هزینه های مازادی مانند تعرفه گمرگی نخواهد داشت. از نظر کیفیت نیز با بوتاکس های خارجی رقابت میکند و جایگاه خوبی رو به دست آورده. 

در کل، قیمت هر مارک بوتاکس فرق دارد. به خصوص، مارک های وارداتی مرغوب که گرانتر هستند. به علاوه، هر مرکز یا پزشک ممکن است بستگی به مالکیت ملک یا اجاره ای بودن، میزان مرغوبیت مارک بوتاکس و رعایت یا عدم رعایت انصاف قیمت های متفاوتی رو در نظر بگیرد. 

نکته مهم: همیشه ابتدا از چند جا قیمت بگیرید و مارک بوتاکس رو حضوری مشاهده کنید. ابتدا از اصل بودنش مطمئن شده و سپس برای تزریق اقدام کنید. همچنین، از تزریق بوتاکسی که دربش پلمپ نیست و از قبل باز و فریز شده خودداری کنید. چرا؟ دلیلش اینه که بوتاکس باز شده باید حداکثر ظرف 24 ساعت به مصرف برسد وگرنه مقداری از کارآیی خودش رو از دست خواهد داد. حتی بعضی از مارک ها فقط تا 4 ساعت بعد از باز شدن کارآیی اولیه رو حفظ خواهند کرد.  

احساس من از بوتاکس خط اخم

بوتاکس میتونه تا سه چهار ماه عضله های تولید کننده اخم یا چین و چروک رو غیر فعال و ریلکس کنه. الان که خط اخمم کامل از بین رفته، به خودم میخندم که چرا اینهمه سال از این و اون حرف شنیدم و گذاشتم در موردم قضاوت کنن؛ اگه کسی منو نمی شناخت فکر می کرد اخمو و بداخلاقم. همیشه در جذب مخاطب مشکل داشتم و وقتی توی جمع حرف می زدم آخرین نفری بودم که بهش توجه میشد! البته سعی می کردم اعتماد به نفسم رو حفظ کنم و کم نیارم. فکر می کردم اگه خط اخمم رو بوتاکس یا جراحی کنم در واقع تسلیم خواسته های دیگران شدم. اما کم کم متوجه شدم که زیبایی به انسان قدرت میده و اگه فرصت های طلایی زیباتر شدن رو داشته باشیم حیفه که استفاده نکنیم! 

بهترین درمان خط اخم عمیق

به تجربه ی خودم، خط اخم عمیق دشمن خوشبختی و شادی ست. به خصوص، زیر نور آفتاب حس خیلی بدی به آدم دست میده. از اون دور که به آینه نگاه میکنی اولین چیزی که مجبورت میکنه دیگه نگاه نکنی خط اخم هست.

اگه خط اخم شما عمیق هست، به دو روش می تونین این مشکل رو حل کنین:

  1. تزریق بوتاکس به عضله اخم بین دو ابرو
  2. تزریق ژل بین دو ابرو ( حجم دهی نقاط گود و خالی)
    تزریق بوتاکس بهترین درمان خط اخم

    در روش دوم، یه مارک بوتاکس قوی یا موثر به نواحی پیشانی و بین ابروها تزریق میشه. مقدار واحد تزریق بوتاکس به این نواحی بنا به صلاحدید پزشک انتخاب میشه و البته نباید از حد خاصی فراتر بره. علا.ه بر دوز، تکنیک تزریق و مهارت پزشک اهمیت بسیار بالایی در پیشگیری از عوارض دارن.

    مقدار واحد تزریق بوتاکس از نظر بهترین دکتر بوتاکس تهران نکته:

    اگه به بوتاکس حساسیت دارین، زئومین تزریق کنین چون ترکیبات افزودنی پروتئینه نداره و با بدن خیلی سازگار هست. همچنین، اگه مستعد عارضه ی افتادگی پلک هستین، به جای دیسپورت یه بوتاکس متوسط تزریق کنین چون دیسپورت قوی هست و ممکنه پخش بشه. در کل، قبل از تزریق بوتاکس خط اخم، حتما درباره ی حساسیت ها و داروهای مصرفی خود با پزشک صحبت کنین.

    تزریق ژل و فیلر بهترین درمان خط اخم

    فیلر یعنی پر کننده ی گودی و فضای خالی پوست.
    در روش سوم، خط اخم شما ممکنه خیلی عمیق باشه و شرایط جراحی رو نیز نداشته باشین. در اینجا، دکتر بهتون پیشنهاد میده که علاوه بر بوتاکس، از تزریق ژل کمک بگیرین. ژل به پر شدن گودی ها و فضاهای خالی بین ابرو یا پیشانی کمک می کنه. در واقع، فیلر ژل خاصیت حجم دهنده داره. در مقابل، بوتاکس عضلات مسبب اخم رو به طور موقتی غیر فعال میکنه. 
    البته تزریق ژل در جلسات جداگانه و با فاصله زمانی باید انجام میشه. دوز مواد اونم مواد مختلف نباید با هم قاطی بشه. 
    نکته:
    بین هر جلسه بوتاکس با بعدی بایستی حداقل سه ماه فاصله زمانی در نظر گرفته بشه. این فاصله کمک میکنه تا بدنتون دچار عارضه ی اوردوز یا مسمومیت با بوتاکس نشه.

    اولین و جامع ترین وبسایت تخصصی تزریق ژل پیشانی و خط اخم در ایران

فیلم بوتاکس خط اخم

بهترین راههای پیشگیری از خط اخم

پیشگیری بهتر از درمانه. یه سری باید و نبایدها رو اگه رعایت کنیم، خط اخم کمتری خواهیم داشت:

  1. کنترل خشم و پرهیز از موقعیت های اخم کردن
  2. پرهیز از ماندن در زیر نور آفتاب
  3. شاد زیستن
  4. رعایت بهداشت خواب و تنظیم خواب
    اگه نمیتونین درست بخوابین، از فایل های جالب صوتی و دیداری زیر کمک بگیرین:
    دکتر مصطفی امیری با شما صحبت میکنن: درمان انواع اختلالات خواب بدون مراجعه به پزشک
  5. استفاده از کلاه آفتابی و کرم مرطوب کننده پوست یا مواد آبرسان طبیعی
  6. نوشیدن آب و مایعات کافی در طول روز
  7. استراحت کافی و پرهیز از خم کردن سر و صورت به مدت طولانی
  8. تغییر سبک زندگی به شاد زیستن و خوش بینی و امیدواری

عوارض بوتاکس خط اخم 

اگه یه دکتر کاربلد و مارک مرغوب انتخاب کنین، هیچ مشکلی زا بابت عوارض بوتاکس برای شما پیش نمیاد.

چند تا از عوارض احتمالی بوتاکس خط اخم عبارتند از:

افتادگی پلک:
یکی از عوارض بوتاکس خط اخم که در مراکز نامعتبر رخ میده افتادگی پلک هست. مواد بوتاکس از قسمت خط اخم بین ابروها و پیشانی به سمت پلک ها جابجا شده و عارضه افتادگی پلک رو ایجاد میکنن. 

سوال:
چکار کنیم عارضه افتادگی پلک اتفاق نیافته؟ 
جواب:
انتخاب پزشک کاربلد یا مرکز بوتاکس معتبر دوای درد شماست. اغلب عوارض بوتاکس به علت انتخاب دوز نامناسب، نقاط تزریق اشتباهی و تکنیک غلط تزریق بوتاکس ایجاد شدن. درصدی از عوارض نیز به مراقبت های قبل و بعد بستگی داره که خود فرد باید رعایت کنه. 
شاید تعجب کنین که برای پیشگیری از این عارضه، ممکنه مسپورت ایرانی برای شما مناسب تر از دیسپورت انگلیسی باشه. اینو پزشک تصمیم میگیرن.  

عوارض موقتی دیگر:
سردرد، تاری دید موقتی، دوبینی، علایم شبیه آنفلوآنزا، خشکی یا اشک چشم موقت

عوارض جدی بوتاکس خط اخم

در صورت تجربه ی عوارض اختلالات بلع غذا، اختلال تکلم، اختلال تنفسی، ضعف شدید عضلات، افتادگی پلک شدید حتما و سریع به پزشک مراجعه کنین. 

مصرف دارو-عوارض بوتاکس خط اخم

عوارض بوتاکس ممکنه به علت تداخل مصرف دارو با بوتاکس پیش بیان. لیستی از مهمترین این داروها رو مشاهده کنین:

دشمنان دارویی بوتاکس

4 تا از بهترین مارک های بوتاکس خط اخم

آیا می دانید بوتاکس مصپورت ایرانی، در مقایسه با مارک های خارجی بوتاکس و حتی دیسپورت، به مراتب با بدن ما ایرانی ها سازگارتر است. در صورت تزریق حرفه ای و رعایت مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس،  مصپورت عوارض بوتاکس های غیر بومی را ندارد چون بومی سازی شده و در واقع جزو افتخارات پزشکی زیبایی ایرانی ست. 

4 تا از بهترین برندهای بوتاکس

بهترین مارک های بوتاکس خط اخم

بهترین مارک های بوتاکس برای خطوط اخم و چین و چروک پیشانی عبارتند از:
1. زئومین آلمانی
2. دیسپورت انگلیسی (که قدرت پخش کنندگی بیشتری داره و باید حتما دکترتون مجرب باشه)
3. نورونوکس کره ای
4. مسپورت ایرانی
برای اطلاع از صفر تا صد هر کدوم از این مارک ها، لینک مد نظرتون رو کلیک کنین.

مارک های چینی ارزان قیمت هستن و عموما مورد تایید وزارت بهداشت نیستن. مراقب باشین مارک نامرغوب یا تقلبی رو به جای اصل تزریق نکنین.

ترفندهای تشخیص بوتاکس اصل از تقلبی

رابطه بی خوابی با خط اخم

بی خوابی از دشمنان شماره یک پوست هست. اگه دوست دارین بدونین چرا بی خوابی خط اخم شما رو عمیق تر میکنه، مطالب نوین و خلاقانه ی دکتر مصطفی امیری رو از دست ندین.

آیا مصرف کلونازپام و بوتاکس تداخل دارن؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن