از بین بردن موهای زائد پا برای همیشه با لیزر

فهرست مطالب

لیزر موهای زائد پا

لیزر مو زائد پا: برای همیشه پاهایی صاف و بی مو داشته باش!

همه ما دوست داریم پاهایمان حداقل برای چند روز صاف و براق باشد. اما از آنجایی که پا بزرگ ترین قسمت بدن است، از بین بردن موهای زائد آن امری وقت گیر و بیهوده است؛ مجددا پس از چند روز موهای جدید از زیر پوست سر بیرون یا اصطلاحا جیک می زنند.
در این مطلب قصد داریم شما را با اثربخش ترین، بهترین و سریع ترین روش دائمی از بین بردن موهای زائد پا یعنی لیزر موهای زائد پا آشنا کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد پا چیست؟

در لیزر موهای پا، پالس های نور لیزر با فولیکول های مو درگیر شده و آن ها را از بین می برند. این روش از دهه 1990 مورد استفاده قرار گرفته است. لیزر موهای زائد یک روش دائمی نیست اما بسیار سریع و مقرون به صرفه است.

لیزر موی زائد پا مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار دارد و به عنوان یک روش درمانی دسته بندی می شود.

لیزر موی پا یکی از پر طرفدار ترین روش های زیبایی در سرتاسر دنیا محسوب می شود. در این روش، پرتو های نور به داخل فولیکول های مو متمرکز می شوند. رنگ دانه موجود در فولیکول ها این نور را جذب می کنند و در نتیجه، مو از بین می رود.

لیزر مو زائد پا زنان

خانم های عزیز! داشتن پا ابریشمی به زحمت زیادی نیاز ندارد. با لیزر پا به راحتی می توانید تیغ های اصلاح تان را دور بریزید و وقت اپیلاسیون خود را لغو کنید. پس از چندین جلسه لیزر، از کاهش دائمی مو های زائد خود لذت خواهید برد، بدون اینکه وقت تان را تلف کرده باشید.

لیزر موی پای مردان

لیزر موی زائد پا مردان از محبوبیت روز افزونی در بین آقایان به ویژه ورزشکاران برخوردار است.

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

برای مثال، بسیاری از مراجعین به مراکز لیزر آقایانی در حال آماده کردن خود برای مسابقات شنا یا پاور لیفتینگ هستند.

لیزر کل پا شامل چه قسمت هایی است؟ آیا می توان از لیزر موهای زائد جهت رفع موهای زائد انگشتان پا نیز استفاده کرد؟

لیزر وسط پا

بله. رشد مو روی انگشتان پا یک امر کاملا طبیعی است؛ شما مجبور نیستید آن ها را تحمل کنید یا دوست داشته باشید. لیزر به عنوان یک مزیت فوق العاده برای تمامی موهای بدن از جمله مو روی انگشت کاربرد دارد.

نکته: تنها دستگاه لیزر مناسب رفع موهای نازک و نسبتا روشن بدون برگشت پذیری لیزر مدیواستار اسکلپیون مونولیت می باشد. اگر مو شما بیش از حد روشن باشد، بهتر است از موچین یا اپیلاسیون کمک بگیرید. 

بهترین دستگاه لیزر مو زائد پا

لیزر موی پاها چه مزایایی دارد؟

تصور کنید بدون هیچ دغدغه و کار اضافی به حمام بروید؛ مدت زمان استحمام خود را به نصف زمان قبلی کاهش دهید. به این فکر کنید که چقدر عالی می شود اگر بتوانید هر نوع لباسی را که دوست دارید به تن کنید. یا اینکه، نگران اصلاح مکرر پاهای خود نباشید. تصور کنید که چه حس غیر قابل وصفی دارید وقتی پاهای خود را با دست لمس می کنید. یا اینکه، از نرمی و لطافت بی حد و مرز آن لذت می برید. لیزر پا بسیار بی خطر و موثر است. تنها طی چند جلسه درمان و در کوتاه ترین زمان ممکن  نتایج ذکر شده را حاصل می کند.

شگفت انگیزترین مزایای لیزر موهای زائد پا 

  • دقت و سرعت عمل لیزر
  • از بین رفتن موهای زائد پا در 3 تا 7 جلسه
  • از بین بردن جای مو روی پا
  • لذت بردن از نرمی و لطافت پا
  • احساس پاکیزگی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • صرفه جویی در وقت
  • خداحافظی با اصلاح و اپیلاسیون

لیزر موهای زائد پا به چه صورت است؟

متخصص پوست ، یک پرتو نور با انرژی زیاد را روی پا متمرکز می کند. هر چه گستردگی موهای زائد پا بیشتر باشد ، فرایند لیزر طولانی تر می شود. به طور کل ، درمان لیزر پا حدود 1 ساعت یا بیشتر طول می کشد.

در لیزر موهای زائد پا ، با استفاده از نور متمرکز شده ، فولیکول های مو (حفره های کوچک روی پوست که مو از آن ها می روید) تحت تاثیر قرار می گیرند. فولیکول مو ، لیزری را که به رنگدانه ملانین مو جذب شده است را جذب می کند و فورا مو را تبخیر می کند.

برخی از مراجعین اذعان می کنند احساسی که حین فرایند لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی دارند ، مشابه کشیده شدن کش پول روی پوست یا سوزش آفتاب سوختگی است. مادامی که مو در اثر انرژی لیزر تبخیر می شود ، بوی گوگرد مانندی از دود آن برمی خیزد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

در لیزر موهای زائد پا ، ابتدا مو در ریشه زیر پوست از بین می رود و به طور کامل کنده می شود. سپس ، منافذ پوست بسته شده و تنها چیزی که باقی می ماند پوستی صاف و بدون مو است. دیگر نیازی به اصلاح و اپیلاسیون نیست و هیچ موی زیر پوستی ، سوزش ناشی از تیغ و جیک زدن مو پس از 5 ساعت اصلاح هم در کار نیست. علاوه بر این ، در نهایت هزینه لیزر موهای زائد پا به طور چشمگیری به نسبت اپیلاسیون مقرون به صرفه تر خواهد بود.

در ادامه می توانید فیلم لیزر موهای پا را مشاهده کنید.

فیلم لیزر موهای زائد پا | فیلم لیزر پا

در ویدئوی زیر فیلم لیزر موی پا را مشاهده کنید:

چه کسی فرآیند لیزر را انجام میدهد؟

لیزر موهای زائد توسط متخصصان آموزش دیده در زمینه پوست و مو صورت می گیرد. همه پزشکان ، از قبل به طور گسترده ای در زمینه استفاده از دستگاه های لیزر آموزش دیده اند و با انواع لیزر موهای زائد آشنایی دارند. علاوه بر این ، پزشکانی که این کار را انجام می دهند ، دارای مجوز پزشکی می باشند و تمامی کارکنان مرکز نیز آموزش دیده هستند.

قبل و بعد لیزر پا چه آمادگی هایی لازم است؟

پزشک تان باید پیش از شروع جلسه لیزر ، دستورالعمل های لازم را به طور کامل به شما ارائه دهد. انجام این دستورالعمل ها ، اثربخشی لیزر موهای زائد پا را افزایش می دهد و خطر بروز عوارض جانبی را کاهش می دهد. در اینجا به چند توصیه اشاره کرده ایم:

  • لیزر موهای زائد روی پوست برنزه شده انجام نمی شود.
  • از تحریک پوست پا خودداری کنید.
  • از انجام اپیلاسیون یا استفاده از موچین در پاها بپرهیزید.
  • از مصرف داروهای ضد التهابی که ممکن است خطر خونریزی را افزایش دهند، مانند آسپرین ، خودداری نمایید.
  • چنانچه به عفونت خاصی مانند عفونت باکتریایی پوست مبتلا هستید ، از انجام لیزر اجتناب کنید.

علاوه بر این موارد ، در صورتی که پوست تیره ای دارید، توصیه می شود پیش از لیزر موهای زائد پا ، از یک ترکیب سفید کننده پوست در این ناحیه استفاده نمایید.

اقدامات لازم پس از لیزر را در ویدئوی زیر شرح داده ایم.

عوارض لیزر پا | عوارض لیزر موهای زائد پا

چنانچه لیزر پا در یک مرکز معتبر و تحت نظارت یک متخصص پوست با تجربه انجام شود ، بروز عوارض جانبی جدی بسیار نادر است. با این حال، شایع ترین عوارض لیزر پا عبارت هستند از:

  • تورم
  • قرمزی
  • ناراحتی و تحریک پوست

 

لیزر موهای پا قیمت | هزینه لیزر موهای زائد پا

قیمت لیزر پا | قبل و بعد لیزر پا

هزینه لیزر موی پا بسته به میزان گستردگی موی زائد موجود روی پا، تعداد جلسات مورد نیاز و ضخامت مو متفاوت است. اما در نهایت، با کاهش دائمی موی زائد در این ناحیه دیگر نیازی به خرید ژیلت، کرم های موبر، ورق اپیلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نیست هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید.

برای اطلاع دقیق از هزینه لیزر لطفا کلیک کنید.

در پایان ، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است. شایان ذکر است، از آنجایی که لیزر موهای زائد، یک فرایند زیبایی است، تحت پوشش بیمه های درمانی قرار ندارد.

بهترین دستگاه های لیزر برای لیزر موهای زائد پا

یکی از مطمئن ترین و موثر ترین لیزر های موجود برای لیزر پا ، لیزر الکساندرایت می باشند. این لیزر در هر نوع پوست و مو موثرند. لیزر الکساندرایت  دارای ویژگی های منحصر به فردی است که پوست شما را در طول جلسه لیزر درمانی خنک نگه می دارد.

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر بدون درد و با کیفیت بالا در زمینه لیزر موهای زائد هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل درد و عوارض بیشتری شوید.

دستگاه لیزر اسکلپیون 2019 جدیدترین ، موثرترین و بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

از مزایای لیزر اسکلپیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  • کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر
  • عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • به کارگیری جنبه های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

استفاده از این لیزر جهت درمان مناطق بزرگتر مانند پا، در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، مدت زمان درمان را تا 75 درصد کاهش می دهد.

بهترین مرکز برای لیزر پا در تهران

لیست بهترین مراکز بوتاکس در تهران و سراسر ایران، شریعتی و قیطریه تهران

چنانچه به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران جهت لیزر پا هستید، به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، زرگنده، دروس، ظفر، کدویی، میرداماد، تجریش، فرمانیه، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین، امن ترین و بدون درد ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

منابع: footvitals.comlaseraway.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن