تزریق بوتاکس دور چشم

تجربه عوارض بوتاکس دور چشم و صورت خانم ها و آقایان ایرانی

فهرست مطالب

عوارض بوتاکس دور چشم

عوارض بوتاکس دور چشم

سلام دوستان، به اولین و جامع ترین وبسایت تخصصی بوتاکس در ایران خوش آمدین.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زمان برای خواندن مطلب زیر: سه دقیقه

اگه یکی از دوستان یا اطرافیان شما عوارض بوتاکس رو تجربه کرده باشه، تردید میکنین که آیا بوتاکس رو تزریق کنین یا خیر. در مطلب زیر، به چرایی و علت بروز عوارض بوتاکس در برخی از افراد می پردازیم. به این سوال جواب میدیم که چرا بعضی ها عوارض بوتاکس رو تجربه میکنن و خیلی ها نتیجه قابل قبولی عایدشون میشه. در واقع، به غیر از ماده ی بوتاکس، مقصرهای دیگری نیز دخالت دارن؛ ممکنه مشکل از خود متقاضی و یا از تکنیک غلط تزریق باشه. 
این مطلب کمکتون میکنه تا با تشخیص مهمترین پیش شرط های تزریق بوتاکس، در پول و وقت خود صرفه جویی کرده و از زیبایی با بوتاکس لذت ببرین. برای سر در آوردن از واقعیت های پشت پرده ی بروز عوارض بوتاکس دور چشم یا صورت، چند دقیقه ما رو همراهی کنین.

علت عوارض بوتاکس دور چشم و صورت

مراجعینی دیدم که قبلا در یه مرکز نه چندان معتبری بوتاکس صورت زدن و دچار عوارضی مانند افتادگی پلک یا خشکی چشم شدن. اونا میگفتن که ما بوتاکس رو برای جوانسازی پوست اطراف چشم و از بین بردن خط اخم ابروها و پیشانی زدیم.
می پرسیدن: “مشکل از کجاست؟ تقصیر خودمونه یا پزشک؟
ممکنه مشکل از پخش بوتاکس باشه و ممکنه به علت تکنیک غلط تزریق در نقاط اشتباهی و یا دوز نامناسب تزریق باشه. ممکنه ریشه مشکل در چیز دیگه ای باشه. بخشی از این یه بحث تخصصی ست و بهتره متخصص پوست شما رو بررسی کنه و نظر بده.

5 تا از مهمترین عوارض بوتاکس کدامند؟

  • خشکی بیش از حد چشم ها
  • خشکی پوست در محل تزرق بوتاکس
  • افتادگی پلک
  • انحراف ابرو
  • سردرد

عوارض وحشتناک بوتاکس دور چشم

عوارض نادر و خطرناک بوتاکس نیز ممکنه اتفاق بیافتن که باید سریع به پزشک مراجعه کنین. این عوارض به ندرت رخ میدن و طبق تجربه اغلب در افرادی رخ میدن که یا کاندید مناسبی برای تزریق نبودن، یا بوتاکس نامرغوب زدن و یا دکترشون کاربلد نبوده و موارد تکنیک تزریق، دوز و عمق و نقاط تزریق رو درست اجرا نکرده.

  • ضعف بیش از حد عضلات صورت که به نقاط دیگر بدن نیز سرایت می کند
  • عدم کنترل مثانه (ادرار)
  • اختلالات تنفسی
  • نابینایی
  • از دست دادن قدرت تکلم
  • مشکل بلعیدن یا نوشیدن
    باز تاکید میکنیم که این عوارض خطرناک اند و باید سریع به پزشک مراجعه کنین.
تجربه عوارض بوتاکس-بهترین دکتر بوتاکس

تجربه عوارض بوتاکس مراجعین

دوست عزیز، یه مسئله خیلی مهم قبل از تزریق بوتاکس اینه که شما کاندید مناسبی برای تزریق باشین.منظور از کاندید مناسب اینه که به بیماری زمینه ای خاصی که با تزریق بوتاکس تداخل ایجاد کنه مبتلا نباشین.

در واقع، تزریق بوتاکس برای برخی افراد ممنوعه؟ اگه جزو دسته افراد زیر هستین، لطفا بوتاکس نزنین تا عوارض جدی سراغتون نیاد.

8 تا از موارد ممنوعه بوتاکس کدامند؟

  •  افرادی با بیماری های عصبی جدی و آسیب های عصب ها
  • بیماری عصبی-عضلانی (myasthenia gravis) (ضعف عضلات اسکلتی و ایجاد مشکل تنفسی-حرکتی)
  • سندرم ایتان-لمبرت (Eaton-Lambert): بیماریِ حمله سیستم ایمنی بدن به بافت های خود بدن در محل اتصال عضله-عصب ها. در نتیجه، سلول های عصبی نمی توانند به سلول های عضلات به درستی پیام برسانند.
  • افرادی که دچار اختلالات و تغییراتِ روانشناختی هستند
  • افراد دارای سابقه آلرژی شدید به مواد ماده بوتاکس
  • خانم های باردار و خانم های شیرده
  • عفونت قبلی یا فعلی در محل ماده بوتاکس
  • کودکان و نوجوانان که در مراحل رشد هستند و ماده بوتاکس سبب اختلال در کارکرد سلول های اعصاب رشد (سلول آکسون) آن ها می شود

تداخل بوتاکس با مصرف دارو 

گاهی عوارض بوتاکس به این دلیل رخ میده که ما یه سری داروهای دشمن بوتاکس رو مصرف میکنیم. به عبارتی، داروهایی رو مصرف میکنیم که سبب تشدید اثر بوتاکس و سمی شدن بدن میشن. به خصوص، افرادی که مشکل نعقاد خون یا پرفشاری خون دارن، باید قبل از تزریق با پزشک مشورت کنن.

داروهای تداخل کننده با بوتاکس دور چشم کدامند؟

برخی داروها انتقالات بین عضله-عصب را کاهش می دهند. بنابراین، مصرف این داروها نباید با تزریق ماده بوتاکس همزمان باشد. این داروها عبارتند از: آمینوگلیکوسیدها (اثر سم ماده بوتاکس را زیاد می کنند)، پنیسیل آمین، کوینین،، کلوروکویین، هیدروکسی کلروکویین، مسدود کننده های کانال کلسیم، و عامل های رقیق کننده خون مانند وارفارین یا آسپرین.

مصرف وارفارین یا آسپرین همزمان با ماده بوتاکس سبب کبودی موضع تزریق می شود.

عوارض بوتاکس نامرغوب ارزان قیمت

عوارض بوتاکس صورت با ارزانترین تخفیف بوتاکس!

حتما درباره ی تبلیغات “ارزانترین تخفیف بوتاکس” شنیدین. عوارض بوتاکس در نتیجه ی تزریق بوتاکس نامرغوب و چینی یا تقلبی نیز مکرر اتفاق افتاده.
بدترین و بهترین مارک های بوتاکس در ایران

به نظر شما، آیا مراکز معتبر بوتاکس براشون می صرفه یه مارک مرغوب و گران قیمتی مانند دیسپورت یا زئومین رو از جیب بخرن و بعد با قیمت ارزانی برای من و شما تزریق کنن؟ هر مارک بوتاکسی قیمتی داره. منتها مرکز تا مرکز و دکتر تا دکتر داریم. برای اینکه میانگین قیمت منصفانه ی بوتاکس دستتون بیاد، از سه الی چهار مرکز مختلف قیمت مارک مورد نظرتون رو بپرسین. این طوری متوجه میشین که آیا تخفیفی که قراره به شما بدن واقعی هست یا نه. 

البته فراموش نکنیم که کیفیت بوتاکس به قیمت بالای آن نیست. بوتاکس مسپورت ایرانی قیمت متوسطی داره ولی با بوتاکس های مرغوبی مانند نورونوکس و یا زئومین رقابت میکنه. منظور ما بوتاکس های ارزانی هست که مورد تایید وزارت بهداشت نیستن ولی توسط شرکت های خدماتی واردات چی به وفور وارد کشور شدن.

فریب ارزانی قیمت بوتاکس با تخفیف های استثنایی رو نخورین. دیسپورت ارزان قیمت به احتمال بسیار بسیار زیاد تقلبی هست. بوتاکس های مرغوب خیلی ارزان قیمت نیستن و حداقل قیمت متوسط به بالایی دارن. یه تخفیف واقعی نیز نمیتونه از حد معینی فراتر باشه وگرنه مرکز ورشکسته میشه!
البته بعضی افراد دوست دارن بوتاکس ارزان قیمت بزنن و به عوارض توجهی نشان نمیدن. این بوتاکس ها به راحتی در دسترس هستن. 
به قول آلمانی های قدیم، “اونقدرها ثروتمند نیستیم که برای چیزهای ارزان قیمت مرتب پول بدهیم”. تزریق بوتاکس چینی شبیه لیزر موهای زائد با دستگاه آی.پی.ال به جای بهترین دستگاه لیزر هست که پول و وقت شما رو هدر خواهد داد.

در عین حال، ما مراکز بسیار معتبری در ایران داریم که علاوه بر ارایه قیمت های منصفانه و تخفیف های منطقی، از مارک های بوتاکس مرغوب استفاده میکنن.

بهترین مارک های بوتاکس در مراکز شریعتی و قیطریه تهران

 

اینجا، خبری از بوتاکس ارزان بی کیفیت نیست.

رفع عوارض بوتاکس دور چشم

به عنوان یه محقق دانشگاهی، با سرچ اینترنتی زیاد سروکار دارم. گاهی میبینم که مردم یه سری عبارت هایی رو سرچ میکنن که اشتباهه. برای مثال، تزریق بوتاکس زیر چشم! خب، از خودم می پرسم: ” یعنی، ممکنه یه مرکز نامعتبری بوتاکس رو زیر چشم تزریق کنه؟ آخه ژل رو زیر چشم تزریق میکنن نه بوتاکس! با خودم فکر میکنم که احتمالا افرادی که این عبارت رو سرچ میکنن ممکنه اطلاع نداشته باشن که بوتاکس به عضلات مسبب اخم و چین و چروک تزریق میشه و عملکردش با ژل فرق میکنه.

کار اصلی بوتاکس فلج کردن عضلات اخم و عضلاتی ست که چین و چروک ها ی اخم رو به وجود میارن. بوتاکس دور چشم رو برای رفع چین و چروک دور چشم تزریق میکنن. به این چین ها میگن خطوط پنجه کلاغی.
عوارض احتمالی بوتاکس دور چشم همون عوارض کلی بوتاکس هستن به اضافه ی افتادگی پلک، ریزش اشک، خشکی چشم یا توخالی شدن زیر چشم.
سردرد، سرگیجه، درد و کبودی به صورت موقت ایجاد میشن.
افتادگی پلک از شایع ترین عوارض بوتاکس دور چشم و بالای ابروهاست. تاری دید و اختلالات بینایی (در موارد تزریق غیر تخصصی) نیز گزارش شده.
هشدار مهم:
تا جای ممکن از تزریق بوتاکس به زیر چشم ها خودداری کنین. 
نکته مهم:
برای رفع گودی زیر چشم تزریق ژل مرغوب کمک کننده هست. اگه کبودی زیر چشم دارین، روش مزوتراپی روشن کننده بهتر جواب میده. البته دو روش مزو و کربوکسی تراپی ممکنه برای همه جواب ندن. اینکه کاندید مناسبی باشین خیلی مهمه. برای مثال، ممکنه فردی اختلال بینایی شدید داشته باشه و چشم رو جراحی کرده باشه. در اینجا، این شخص باید حتما با متخصص باتجربه مشورت کنه و از تزریق های زیبایی اطراف چشم اجتناب کنه.

هر سوالی داری، رایگان و بی منت جواب می دیم.

سوالات متداول افتادگی پلک

چرا با تزریق بوتاکس افتادگی پلک اتفاق می افتد؟

گاهی مواد بوتاکس پخش میشن. یعنی، از نقاط اولیه تزریق به عضلات کناری جابجا میشن. برای مثال، دیسپورت به ناحیه پیشانی و بین دو ابروی شما تزریق میشه. اگر دوز، عمق و نقاط تزریق به درستی انتخاب نشن و یا تکنیک تزریق اشتباه باشه، احتمال پخش مواد دیسپورت به پلک ها و بروز عارضه افتادگی وجود داره. به خصوص، دیسپورت اصل بسیار قوی ست و خاصیت پخش شوندگی اون از بوتاکس بیشتره (دیسپورت از نظر ترکیب پروتئینی با بوتاکس فرق داره).

بعد از تزریق بوتاکس، بین 1 تا 3  درصد از بیماران دچار افتادگی پلک میشن. این اثر ناشی از همون جابجایی بوتاکس و انتقال به عضله پلک هست.

درمان افتادگی پلک با قطره و محلول

افتادگی پلک (ptosis) بین 2 تا 6 هفته طول می کشه. شما می تونین با قطره چشمی آپراکلونیدین 5/0 درصد (aprachlonidine) درمانش کنین. آپراکلونیدین (لیپودین) یک عامل آلفا-آدرنالین هست که عضله مولر چشم رو تحریک می کنه و فورا پلک بالایی رو بالا می بره. پلک افتاده از 1 تا 3 میلی متر بالاتر خواهد رفت.

می تونین روزی 3 قطره در روز استفاده کنین تا پلک بالاتر بره. اما پیش از استفاده از این قطره، حتما با پزشک مشورت کنین چون ممکنه به قطره حساسیت نشون بدین.
اگر به لیپودین حساسیت دارین، از فنیل افرین 5/2 درصد (phenylephrine) استفاده کنین. برای بیماران گلوکوما زاویه-باریک (glaucoma) و aneurysms نباید از نئو-سینفرین (neo-synephrine) استفاده بشه.

هشدار مهم:
از تزریق بوتاکس نامرغوب یا تاریخ گذشته ویا با ویالی که از قبل باز و فریز شده اجتناب کنین.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس دور چشم

دوستان، به دلایل منطقی زیر، متخصصین بوتاکس مرکز شریعتی مجموعه تهران اسکین رو بهتون پیشنهاد می کنیم:

  1. مرکز از حضور بهترین متخصصین در ایران بهره مند است. پزشکان ما برای سلبریتی های مشهور سینما و تلویزیون تزریق بوتاکس انجام دادن. به دلایل اخلاقی نام این هنرمندان رو نمی بریم. 
  2. تزریق بوتاکس بسیار طبیعی ست و زیبایی چهره شما رو به طور طبیعی دو چند برابر افزایش می دهد.
  3.  مرکز هرگز از مارک های نامرغوب استفاده نمی کند و اعتبار خود را زیر سوال نمی برد.
  4. جلسه مشاوره رایگان زیر نظر پزشک حتما برگزار می شود. 
  5. علاوه بر بوتاکس، بهترین روش های جوانسازی و زیبایی پوست برای شما در نظر گرفته می شوند. 

برای کسب بهترین نتیجه بوتاکس و پیشگیری از هر گونه عوارض، به بهترین دکتر تزریق بوتاکس دور چشم مراجعه کنید.

WhatsApp
Twitter
Facebook
Telegram

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن