بهترین دکتر برای بوتاکس در تهران کیست؟ به کدام سلبریتی ها بوتاکس صورت تزریق کرده؟

فهرست مطالب

بهترین دکتر برای بوتاکس در تهران

بهترین دکتر برای بوتاکس در تهران کیست؟ آیا صرفا با تبلیغات می توانید بهترین متخصص تزریق بوتاکس رو بشناسیم؟ 

بارها درباره ی نظرات مردم و کاربران درباره ی بهترین متخصص بوتاکس در تهران پژوهش کردم. متوجه شدم بسیاری از مردم صرفا بر مبنای سفارش یک دوست یا تبلیغات و تخفیفات پزشک رو انتخاب می کنند. تعدادی هم هستند که به بوق و کرنای تبلیغات اهمیت نمی دهند و مایلند ابتدا تحقیق کنند. اما مهمتر از سفارش یا تحقیق، دانستن اطلاعات عمومی ذیل درباره نحوه ی تشخیص پزشک باتجربه می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 مهمترین چیزهایی که باید برای تشخیص یک پزشک کاربلد بوتاکس بدانید موضوع مقاله حاضر می باشد. این مطلب کمکتان می کند تا علاوه بر کسب بهترین نتایج زیبایی با بوتاکس، از نظر وقت، هزینه و سلامت نیز سود ببرید. با ما همراه باشید. 

نکات طلایی درباره دکتر خوب بوتاکس

فیلم بوتاکس صورت

تجربه بوتاکس خط اخم با بهترین دکتر بوتاکس در تهران

داستان زیر درباره ی تجربه ی بوتاکس پر از نکات طلایی و علمی برای یک بوتاکس خوب و موفقیت آمیز است. این داستان واقعی ست:

 قبل از بوتاکس خط اخم خودم، افرادی که منو تابحال نمی شناختند تصور می کردند خوش اخلاق و خوش مشرب نیستم. بارها و بارها طعنه شنیدم و حتی یکی از دلایل رها کردن شغلم به عنوان مدرس همین خط اخم عمیقم بود. راستش چندین سال پیش سه بار بوتاکس زدم ولی نتیجه نگرفتم. همان ابتدا ناامید شدم و برای چندین سال دیگر بوتاکس نزدم. اما بالاخره برای دفعه چهارم، مشکل خط اخم عمیق و عمودی من با انتخاب یک متخصص خوب تا حدود زیادی برطرف شد.    

چرا بوتاکس اثر نمی کند؟

سه دفعه بوتاکس زدم و هر بار تاثیر خاصی نداشت؛ مجبور بودم دو هفته بعد نیز تمدید کنم. دائم فکر می کردم بدنم اصلا بوتاکس رو نمی پذیرد و کاملا ناامید شده بودم.

مرتبه چهارم پس از 7 سال و آنهم به علت حس بسیار ناخوشایندی که از قیافه اخموی خودم داشتم بالاخره به پزشک مراجعه کردم. در همان ابتدای صحبتم با پزشک، متوجه شدم دو علت اصلی برای تاثیر نکردن بوتاکس وجود داشته: 1. من خیلی دیر برای تزریق اقدام کرده بودم. عضلات من مردانه و مقاوم بود و باید در طول این 7 سال مرتب و به موقع تزریق بوتاکس رو تکرار می کردم و 2. مقدار واحد تزریق بوتاکس در سری های قبلی برای من باید مردانه انتخاب می شده و چون دوز بوتاکس کم بوده اثر نمی کرده! خدای بزرگ، چقدر ناامیدانه تزریق بوتاکس پشت گوش انداخته بودم و خودم رو بیخودی آزار می دادم. 

این بار دکتر مرکز شریعتی تهران 90 واحد برای من تزریق کردند؛ گفتند که برای خانم ها حداکثر 70 واحد است و چون عضلات من قوی و مردانه بود باید 90 تزریق کنند. 

 اثرات بوتاکس چه موقع ظاهر و کامل می شوند؟

فرقی نمی کند کجای صورت رو بوتاکس زده باشید، اثرات بوتاکس از همان ابتدای تزریق به صورت ورم جزئی و موقت شروع می شود. پس از گذشت دو هفته، اثرات بوتاکس کامل شده و می توانید تغییرات فوق العاده در چهره خود رو مشاهده کنید. 
به تجربه ی من، خط اخم بسیار عمیقی که داشتم ظرف دو هفته تا حدود زیادی کمتر شد. این تغییر طوری بود که همان خانم های همسایه، دوستان و آشناها با خوشحالی به من می گفتند: “خیلی خوب شدی، خیلی بهتر شدی، بازم تزریق رو ادامه بده، دیدی گفتم بوتاکس بزنی اخمت کمتر میشه!”
البته کامل کامل رفع نشد چون 7 سال بوتاکس نزده بودم. قرار شد مقدار کمی جای گودی و افتادگی بین ابروهام رو با تزریق چربی یا ژل حجم دهنده درمان کنم. چند روش مکمل برای از بین بردن کامل خط اخمم وجود داشت که در ادامه ی مطلب اشاره می کنم.
 

چرا دو هفته طول می کشد تا اثرات بوتاکس کامل شود؟

علت اینکه پس از تزریق بوتاکس باید دو هفته صبر کنید تا نتایج کامل شود این است:
وقتی عضلات منشاء اخم و چین و چروک در صورت ما حرکت می کنند، ماده ای به نام استیل کولین ترشح می شود. این ماده تا زمانی که ترشح شود، خطوط اخم و چین و چروک های دور چشم یا لبخند دست از آزار ما بر نمی دارند.
با تزریق بوتاکس، مدیت طول می کشد تا ترشح این ماده متوقف شود. این مدت از چند روز تا حداکثر دو هفته می باشد. بنابراین، بوتاکس برای شکست دشمن خود، یعنی استیل کولین، به دو هفته زمان نیاز دارد. 
 

حداقل و حداکثر ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

اگر بوتاکس خوب تزریق شود، بین 3 تا 4 ماه یا حتی بیشتر ماندگاری دارد. البته اثر تمامی مارک های بوتاکس پس از 12 هفته شروع به کاهش می کند. اینکه بوتاکس برای شما چقدر ماندگار باشد، به ژنتیک پوست، متابولیسم بدن و برند بوتاکس نیز بستگی دارد. 

چرا تزریق بوتاکس حرفه ای نزد متخصص مهم است؟

با این تزریق های اخیر متوجه شدم که تزریق بوتاکس گرچه راحت به نظر میاد یه کار کاملا تخصصی و حرفه ای ست. کوچکترین اشتباهی در انتخاب مقدار واحد بوتاکس (که برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد، به عوارض بوتاکس منجر خواهد شد. به علاوه، دقت در انتخاب نقاط تزریق و عمق تزریق خیلی مهمه. 
من چهار بار تجربه بوتاکس داشتم. دفعات آخر دقت کردم. با تحقیق حضوری دکترم رو انتخاب کردم. خیلی خیلی راضیم همون طور که مراجعین دیگه هم راضی هستند. این دکتر شوخ طبع و پرتجربه رو می توانید در مرکز لیزر و زیبایی شریعتی تهران ویزیت کنید. برخی از سلبریتی های سینمای ایران نزد ایشان بوتاکس تزریق کرده اند.  
تزریق بوتاکس تجربه

تجربه تزریق توسط بهترین متخصص بوتاکس تهران

تجربه ی من از تزریق بوتاکس نزد بهترین متخصص بوتاکس:
با اینکه از قبل در جلسه ی مشاوره شرکت کرده بودم و فرم اطلاعات عمومی قبل از بوتاکس رو مطالعه و امضاء کرده بودم، باز دکتر برای من وقت زیادی گذاشتند. اینکه برای زیباجو وقت می گذارند و توضیحات کاملی راجع به وضعیت چهره و نکات مثبت و منفی آن می گویند برایم جالب بود. 

از آن دکترهایی نبودند که سریع بوتاکس بزند و خداحافظ! چهره من رو دقیق آنالیز کردند. هر دو نقاط ضعف و قوت پوست و چهره ام رو بررسی کردند. من برای تزریق ژل زیر چشم از ایشان سوال کردم. گفتند که مهمتر از زیر چشم، تزریق ژل گونه (در هر طرف یک سی سی رووفیل اصل کره ای) برای غلبه ی حالت خندان و کمرنگ شدن خط اخم در چهره ام می باشد. این نکته ای بود که قبلا نمی دانستم. بعدا با تزریق ژل گونه و اندولیفت صورت، معجزه ی جوانسازی صورت برای من اتفاق افتاد. چیزی که تصورش رو هم نمی کردم. صورتی شاداب و جذاب و با اعتماد به نفس در دورهمی های اجتماعی و خانوادگی!  

از یک تزریق بوتاکس ساده شروع کردم و با اندولیفت صورت، معجزه ی جوانسازی پوست در قرن حاضر، به شغل سابق خود، تدریس، برگشتم. 

بهترین مارک های بوتاکس رو بشناسید

دسپورت انگلیسی اصل، زئومین آلمان، دیستون و مصپورت جزو برندهای مرغوب و شناخته شده ی بوتاکس می باشند. البته مراقب باشید بوتاکس اصل باشد. دکتر من محصول بوتاکس پلمپ شده با تاریخ تولید و انقضاء رو حضوری بهم نشان دادند. قبلش هم از من سوال کردند که مایل به تزریق کدام برند بوتاکس هستم که خودم مصپورت رو انتخاب کردم و دکتر تایید کردند. 

بهترین مارک بوتاکس برای یک ایرانی مسپورت یا مصپورت اصل می باشد. مرکز شریعتی تهران مسپوت رو مستقیم از شرکت سازنده اصلی خریداری می کند. 

من بوتاکس ارزان قیمت تزریق نکردم. مصپورت ایرانی اصل خیلی عالی جواب داد. پزشک با عینک مخصوصی دوز بوتاکس رو به دقت در نقاط خاصی تزریق کردند. هیچ گونه عوارضی نداشت. متوجه شدم کسانی که عوارض بوتاکس مصپورت رو تجربه کرده اند به احتمال زیاد مرکز نامعتبری انتخاب کرده و یا مراقبت های بوتاکس رو رعایت نکرده بودند. 

دکتر متذکر شدند که بوتاکس های ارزان قیمت بیشتر  محتوی آب و ناخالصی هستند و بعد از مدتی عوارض نامطلوبی بر جای می گذارند. برای مثال، افتادگی پلک پتوزیس، سردرد، کبودی و تورم، و غیره.

مارک های معروف بوتاکس ایرانی و خارجی

دکتر خوب برای بوتاکس معرفی کنید

 آیا می دونین بهترین پزشک بوتاکس در تهران رو نباید فقط و فقط بر مبنای تبلیغات فضای مجازی انتخاب کنین؟ در واقع، بهترین پزشک بوتاکس یه سری خصوصیات برتر داره که ممکنه در هر پزشکی مشاهده و تجربه نکنین. بهتره در کنار تبلیغات، موارد زیر رو با هم در نظر بگیریم و جمع بندی کنیم:

  1. بررسی دقیق وضعیت چهره شما برای انتخاب دوز و مارک بوتاکس
  2. سوال درباره سابقه پزشکی، سبک زندگی، تغذیه و مصرف دارو برای پیش بینی تداخل موارد احتمالی با بوتاکس
  3. اجتناب از تزریق بوتاکس برای شما در زمانی که کاندید مناسب تزریق نیستین
  4. عدم تزریق مارک چینی یا ارزان قیمت که خیلی از مراکز دیگه به وفور انجام میدن
  5. ارایه حضوری مارک بوتاکس پلمپ شده و دارای تاریخ تولید و انقضاء 
  6. سوال درباره انتظارات شما در تزریق بوتاکس
  7. پیشنهادات تخصصی دکتر از جمله ترکیب بوتاکس و ژل برای نتیجه بهتر
  8. دارای حسن خلق در رفتار و گفتار و حوصله و صبر در پاسخ به سوالات منطقی شما

پزشکان مرکز بوتاکس شریعتی در تهران از تمامی 8 خصوصیت فوق برخوردار می باشند.

آموزش تزریق بوتاکس حرفه ای در منزل 

بهترین دکتر بوتاکس تهران دوره ی آموزش آنلاین تزریق بوتاکس رو در دانشگاه مجازی ویکی چرا برای شما برگزار می کنند. این دوره بسیار ارزشمند و گرانبهاست اما به علت شرایط اقتصادی فعلی کشورمان، ارزان تر شده.

بهترین دوره آموزشی آنلاین تزریق بوتاکس در منزل 

بیشتر بدانید

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس مطب دکتر در بهترین مرکز یا کلینیک بوتاکس می باشد. تزریق بوتاکس ساده است اما تشخیص اینکه چه دوزی از کدام مارک بوتاکس برای کدام قسمت از صورت شما مناسب تر است اصلا کار ساده ای نیست. تنها یک پزشک متخصص باتجربه می تواند بر طبق شرایط پوستی شما بهترین تکنیک تزریق را اجرا کند.

 به تصویر زیر نگاه کنید. فقط یک دکتر متخصص مجرب می تواند نقاط مورد نظر تزریق را شناسایی و بستگی به شرایط پوستی و بدنی شما، مارک مناسب و اصل را با دوز تعیین شده در عمق مخصوصی تزریق کند.

شاید شما به تزریق دیسپورت در خانه علاقه داشته باشید. تصور عام بر این است که دیسپورت چون قیمت گرانی دارد برای همه اثربخش و مناسب است. اما اگر فردی به ماده دیسپورت حساسیت داشته باشد و یا دوز بالایی از آن در ناحیه پلک ها تزریق شود، عارضه ی افتادگی پلک نامطلوبی ایجاد خواهد شد. مشکل دیگر این است که دیسپورت اصل کمیاب شده و احتمال اینکه دیسپورت تقلبی، حتی با قیمت بالا، قالب شما شود زیاد است. 

کیا بوتاکس تزریق کردن و راضی هستند؟

خیلی مهمه که دکتر خوب برای تزریق بوتاکس رو انتخاب کنید.

تزریق بهترین مارک بوتاکس ، دوز مناسب بوتاکس، و مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس نقش مهمی در نتایج دارند. مارک چینی به درد نمی خوره. زئومین آلمان، دیسپورت اورجینال، مسپورت ایرانی و جزو مارک های خوبند. 

نظرات کاربران درباره بوتاکس Quora

کاربر 1:
بیشترین کاربرد بوتاکس برای محو کردن چین و چروک های پیشانی، خط اخم بین ابروها و چین های گوشه بیرونی چشم هست.  در واقع، برای بالای صورت بهتر عمل می کنه. 

کاربر 2:
اگه مارک خوب بزنین، ظرف چند روز تا نهایت دو هفته تاثیرش رو نشون میده. از سه تا شش ماه ماندگاری دارد که بستگی به مقاومت و ژنتیک پوست خودتون دارد. 

کاربر 3:
بعضیا از عوارض بوتاکس ترس دارند. بوتاکس برای من هیچ عارضه ای نداشته. سم بوتاکس زود جذب هست و قبل از اینکه اتفاقی بیفته در بدن از بین میره مگر اینکه دوز بالا و سمی ای توسط یک فرد ناشی بهتون تزریق بشه. 

کاربر 4:
من یک پزشکم و بهتون میگم تزریق بوتاکس چه حسی داره: تجربه ی بوتاکس به مهارت و دقت پزشک و شرایط پوستی خودتون بستگی داره. ممکنه تجربه هر کسی با دیگری فرق کنه. درد بوتاکس ناچیز هست و شبیه نیش مورچه می ماند. از 2 تا 7 روز اثراتش رو نمایان میکنه و از 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد.

چرا بوتاکس مارک خوب ارزان قیمت نیست؟

بوتاکس به صورت تک واحد به بازار عرضه نمی شود بلکه در واحد های 50 و 100 تایی در هر ویال به فروش میرسد. قیمت بوتاکس بستگی به میزان مخارج شرکت سازنده برای تهیه آن، شرایط نگهداری و غیره دارد.

شرکت سازنده بوتاکس باید مخارجی مانند دستمزد کارکنان، هزینه های برق، آب، گاز، تلفن، ساخت ابزار سوزن، سرنگ، گیج پد، و غیره را نیز پبردازد. بنابراین، همه ی این موارد به اضافه ی تعرفه گمرکی در تعیین قیمت بوتاکس دخالت دارند.

جالب است که بدانید شما علاوه بر هزینه ی بوتاکس باید هزینه ی مهارت  تخصص دکتر را نیز بپردازید!

نکته: قیمت بدن و صورت شما بسیار بالاتر از قیمت محصول بوتاکس است. بنابراین، بهترین دکتر بوتاکس با خصوصیات دلسوزی، تعهد، عاشق کار خود بودن و دانش به روز را انتخاب نمایید. 

سبز و سالم بمانید. 

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین دکتر برای بوتاکس در تهران کیست؟ به کدام سلبریتی ها بوتاکس صورت تزریق کرده؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن